9 Mart 2017 Perşembe

Jeaniene Frost-Çifte Bela –Gece Prensi Serisi 2



Jeaniene Frost-Çifte Bela 

KARANLIKLAR PRENSİ’YLE ÇIKMANIN ZORLUKLARI VARDIR…
Leila’nın psişik yetenekleri onu yarı yolda bırakıyor ve genç kadın artık geleceğin ona hazırladıklarından habersiz. Bu da yetmezmiş gibi karanlık sevgilisi Vlad bir süredir ondan uzak duruyor. Leila görmezden gelinmeyi kabul etmeye niyeti olmayan modern bir kadın. Özellikle de onu sevdiğini hâlâ itiraf etmeyen yakışıklı vampirin ilgisizliği artık sınırı aşmışken.
 ... SONSUZ AŞK İLE AŞKSIZ BİR SONSUZLUK  ARASINDA SEÇİM YAPMAK GİBİ.
 Çok geçmeden yaşanan beklenmedik olaylar Leila’yı sirke geri götürecek. Ve bütün trajedi işte o zaman başlayacak. Kendini, düşündüğünden de yakın olduğu bir katilin hedefinde bulan Leila kime güvenecek?
Tutkusuna karşı koyamadığı acımasız vampire mi, yoksa ona  arkadaştan da yakın olmak isteyen, işkence görmüş bir korumaya mı? Her adımı tehlikelerle dolu bu yolda tek bir yanlış adım Leila’yı sonsuza dek yok edecek…


Gül
Artemis lütfetti 3 yıl 7 ay sonunda ikinci kitabı çıkardı .

Ama bazı konularda sinirli

Sibel
3.kitap içinde bu kadar beklersek yandık.



Gül
Vlad her zaman ki mükemmel, ama Leila yok mu Leila zavallı Vlad’ı sıradan vasat bir adama dönüştürmek için elinden geleni yapıyor.Böyle 200 ler de Leila’ya o kadar sinir oldum ki kitaba bir süre ara verdim.Çok uzun süre değil tabii ki 1 gecede bitirdim.Ama ilk kitapta okuyup sevdiğim Leila çok sinir olduğum, seksist bir söylem olduğunu düşünsem de bildiğin Kezban olmuş.
Ama en fazla kızdığım Artemis, neredeyse 4 yıl ,2013 te çıkmış ilk kitap.İkinci kızdığım Jeaniene Frost.Anlıyorum para kazanmak güzel ama bu kadar uzatmak seriyi ,Vlad ve Leila nın 4 kitaplık bir konusu olabilir mi ? Yurt dışında 4. kitap bu yıl çıktı ve bloggerlar çok da mutlu değil .
Bu kitapta ne var ? Ne oluyor ? Aslında pek bir şey olmuyor,bu yüzden de kızgınım sanırım yazara . Çözülmesi gereken olayı son 100 sayfada paldır küldür çözüveriyorlar .Leila ve Vlad gittikçe sinir olduğum Bones ( tamam o kadar çok değil ama sıradan ,saçları oksijenli suyla açılmış bir mağarada oturan Bones’un yükselişi hep saçma geldi bana ) ve Cat ( evet Cat’e çok sinir olurum sürekli bir saçmalama potansiyeli var ki Leila’da bu kitapta çok saçmaladı) çiftine dönüşeceklerinden korkuyorum .
orjinal kapak

Sibel
İlk kitaptan sonra yaklaşık 3,5 yıl araya elbette ki benim hafızamda hiçbir şey kalmamış.O yüzden ilk kitabı yeniden okuyup hemen arkasından yenisine başladım ki tadından yenmez bir keyif oldu =D Neyse yukarıda Gül’ün yazdıklarını okuyunca kitap  çok kötüymüş gibi duruyor ama ben bayıldım valla. Kimselere sinir olmadan (Artemis hariç) acayip keyif alarak hatta kimi yerde sevinçten neredeyse ellerimi çırpacak kadar heyecan yaptım.Birkaç yerde kahkaha bile attım.Leila’nın yaptıkları bana göre hiç yanlış değildi (belki de ruhumda Kezbanlık vardır kimbilir =p) ve Vlad canım çok şekerdi =D Gül bana karşı mı oynuyorsun diye kızacak bana ama cidden bence çok güzeldi kitap ve hiç öyle paldır küldür çözülmüş olay falan gibi de gelmedi bana.Belki de o kadar keyif aldım ki okurken o tür şeylere takılmadım.Bones ve Cat’e de sinir olmuyorum =D Bu arada yemişim yabancı bloggerları. Yeter ki Artemis kalan kitapları hızlıca çıkartsın ben hepsini alır okurum (Jeaniene Frost sen bakma yukardakine. Ben sana da sinir olmuyorum.Vlad’ı istediğin kadar devam ettirebilirsin ama saçmalamadan tabeee =p ).


Gül
Evet çok kötülemişim ama kitap kötü değil okunuyor elbette sadece benim özellikle takıldığım fantastik olsun distopya olsun bu kitap gibi paranormal kitaplarda olsun içinde aşk meşk öğeleri olabilir ama bu kitaplar aşk romanına çevrilince azıcık kızıyorum .Birde ismi Gece Prensi serisi olan bir kitapta Vlad’ın pek de aktif olmaması ve Leila yüzünden neredeyse “Merciful Maximus” a dönüşüyor olmasından mutsuzum .Ben onu 600 yaşından büyük acımasız bir vampir olmasını seviyorum.
Yazar bazı şeyleri unutmaya başlamış karakterler hakkında sanırım Leila’nın geleceği görme yeteneği de vardı ne oldu ona? Aklıma takılan birkaç mantık hatası olabilecek şey de var ama Sibel aşırı spolier olur diye yazmayalım dedi.

Sibel
Ben bu tarz fantastikleri içinde aşk ögeleri olduğu için sevdiğimden rahatsız etmiyor sanırım.Yani öncelikle aşk hikayesi sonrasında vampirlerin hikayesi benim için olay =D 

Gül 'ün kitabın bir kısmında Leila'ya, kitabın tamamında yazara,
son üç yıldır Artemis'e yapmak  istediği
(Temsili tabii kiiiii) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder