20 Mart 2017 Pazartesi

Emma Chase – Evli Barklı -Tangles Serisi 4



Emma Chase – Evli Barklı 
Evli Barklı yine alabildiğine keyifli ve komik. Bu hepimizin istediği son.” 
Christina Lauren 
 Karmakarışık, Darmadağınık ve Sıkı Fıkı’nın New York Times çoksatan yazarı Emma Chase’in kaleminden çıkan ve seriyi finale bağlayan bu romanda, Drew ile Kate yaklaşan düğünlerini sabırsızlıkla bekliyorlar fakat önlerinde atlatmaları gereken bir bekârlığa veda partisi var! Hayatım boyunca hiçbir zaman evlilik hayalleri kurmadım. Ama Kate imkânsızı başardı ve beni değiştirdi. Sanırım daha önce de tek kelimeyle harika olduğum konusunda siz de benim gibi düşünüyorsunuz, biliyorum… ama itiraf etmeliyim ki şimdi eskisinden bile iyiyim! Bugüne uzanan yolculukta ne badireler atlattık gerçi. Ancak Yunan trajedilerinde görülebilecek pek çok engelle, türlü hatayla ve
yanlış anlaşılmalarla uğraştık durduk. Fakat birbirimize duyduğumuz sonu gelmez arzu, sınır tanımaz hayranlık ve bitmek tükenmek bilmeyen aşkla bu zorlukları geride bırakmayı başardık. Bunlardan bahsetmişken, geçen hafta sonu yaşanan bazı beklenmedik gelişmeler bir sorun teşkil edebilirdi tabii. Bu… nasıl desem… geçmem gereken son sınav gibi bir şeydi. Aklınızdan ne geçtiğini biliyorum: Bu sefer ne yaptın Tanrı aşkına! Ama hemen köpürmeyin. Beni yargılamadan ve hadım edilmemi talep etmeden önce olup bitenleri bir dinleyin. Şimdi hazırsanız çılgın bir yolculuğa çıkıyoruz. Zaten başka ne bekliyordunuz ki?

 Birinci Kitap Tık Tık 
İkinci  Kitap Tık Tık 
Üçüncü Kitap Tık Tık 

Sibel
Eğlendim okurken =D

Gül
Kesinlikle ikinci kitaptan daha iyi.

Sibel
Serinin ilk kitabını beğendiyseniz (benim gibi) bu kitabı da beğenirsiniz.Çünkü bizim şapşal ve komik Drew geri dönmüş =D Oldukça gereksiz,ilk kitabın güzelliğini öldüren ikinci kitaptan sonra bu kitaba başlarken şüphelerim vardı doğrusu.Hatta yazara içimden ‘Neden nedennn uzatıyorsun ki anlamsızca’ diyerek söylenmişte olabilirim.Ama sayfalar ilerledikçe baya baya güldüm okurken. Karakterler,diyaloglar falan keyifliydi,sıkılmadım.Haaa yazılması gerekli bir kitap mıydı ? Değildi elbette ama ikinci kitaptaki negatif görüşlerimi değiştirdiği bir gerçek.Bu kitapta Kate çok fazla yoktu.Belki de o yüzden fazla saçmalama yoktu =D


Gül
Serinin hayranı değilim kesin ,ama bu kitapta Kate az olduğu için  sıkılmadım okurken ,hatta ara güldüğüm yerler bile oldu ( isim değiştirme mevzusu gibi ). Seride ki kadınlar nedense itici ,kendi kitabında katlanabildiğim Dee bile burada azıcık uyuz .Drew'u  katlanılmaz kılan arada savurduğu afrodizmalar ,kitabı sıkıcı yapan ise uzun uzun uzun anlatılan düdüşme sahneleri.
Ayrıca takıldığım bir şey ,Drew ve Kate hadi anladım çocuk bakıcısı tutmak istememişler de eve neden yardımcı almamışlar ki Four Seasons ta düğün yapacak  paranız varsa affedersiniz ama bence ev yardımıcısına verilecek paranızda vardır.Bulaşık yıkayıp,çamaşır katlamasına gerek kalmayan Kate belki o zaman daha çekilebilir olurdu.=) Bu arada kitabın 400 sayfa olması sizi yanıltmasın ,boş sayfaları çıkarsanız sanırım 300 e iner. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder