23 Mart 2017 Perşembe

The Good The Bad and The Gudubet




K.A. Tucker – Dört Kısacık Saniye  
Ten Tiny Breaths Serisi 3 
Mia Sheridan-Leo’nun Şansı
Ilsa Madden Mills-Kağıttan Duvarlar
English Serisi 1





K.A. Tucker – Dört Kısacık Saniye  
Ten Tiny Breaths Serisi 3 
İnanıyorum ki bir insanın hayatını etkilemek için yılların, ayların, haftaların yok.
Sadece saniyelerin var.
Onların sevgisini kazanacağın saniyeler.
Ve onları kaybedeceğin saniyeler.
Bir striptiz kulübünün sahibi olmak,pek çok adamın hayal ettiği türden bir fantezi değil.Uzun çalışma saatleri,işyerinde bir tımarhane koğuşu ayarlamayı gerektirecek kadar çok sorunu olan çalışanlar ve ensesinden ayrılmayan polisler sayesinde yirmi dokuz yaşındaki Cain;çalıştırdığı kadınların hayatını kurtarmak gibi,pek dedile getirmediği bir amaçla başladığı işin geleceğinden endişelenmektedir. Ve sonra sarışın,elagözlü Charlie Rouke kapısından içeri girer ve herşey gerçekten de karmakarışık hale gelir.Cain,“personeli ile ilişkiye girmeme”konusunda sıkı bir kural uygulamaktadır.Fakat Charlie’nin etrafında olmak,Cain’in otokontrolünü zorlamaktadır…ve bir kadın bunu başaramayalı uzun zaman olmuştur.
Yirmi iki yaşındaki Charlie Rouke’un,artık çok geç olmadan önce ortadan kaybolabilmek için kısa zamanda çok fazla para bulması gerekmektedir. Erkekler için elbiselerini çıkarmak midesini bulandırsada Charlie, en azından oyunculuk ve dans konusundaki yeteneklerini değerlendirebildiği tesellisiyle avunmaktadır. Ve her ne kadar dansçı arkadaşları; samimi bir şefkati olan, seksi ve incelikli patronlarını kafeslemeye çok hevesli olsada bu, Charlie’nin umurun da değildir. Zaten ne gerçekte Charlie Rouke diye birisi vardır ne de onu oynayan kızın romantizme ayıracak vakti… Ne yazık ki Charlie, kısa zamanda Cain için bir şeyler hissetmenin kaçınılmaz olduğunu ve bu hislerin karşılıksız olmayabileceğini keşfeder. Fakat kendisinin ne işlere bulaştığını öğrendiğinde Cain’i kaybetmek, kendisini bekleyen her türlü cezadan daha acıverici olacaktır.

İkinci Kitabın Yorumu İçin Tık Tık 

Sibel
Bu seriyi severek okuyorum.Yapıyorum,ediyorum,gidiyorum tarzı anlatıma alıştıktan sonra (neden bu şekilde yazıyorlar bilmiyorummm) güzel bir konu ve kurguydu.Sıkılmadan ,beğenerek okudum. Seçilen şarkılarda sevdiklerimden olunca daha bir güzel gelmiş olabilir konu =D 


Gül
O yapıyorum ,ediyorumlar beni çok yoruyor ve kasıyor nedense.Diğer kitaplarda Cain abinin yaşını daha büyük sanmıştım 29 yaşında çıktı.Sanırım kızın yaşını ( okuyunca bileceksiniz ) daha büyütememe sebebi yasal sebepler ,o yüzden Cain i küçültmüşler.Okunuyor ama ayılıp bayılmadım açıkçası. Demeden duramayacam o  kapak nedir öyle yaaaa.



Mia Sheridan-Leo’nun Şansı
Herkes ikinci bir şansı hak eder mi? Bu şans için yalan söyleyip etrafındakileri aldatanlar bile?
Hepimizin ikinci bir şansı olacak mı? Kendi yıkımımızda rol oynasak bile?
Aşkta ikinci bir şans için neleri feda eder, ne denli savaşırdınız? Peki ya, hayatta ikinci bir şans için?
Kendi hikâyenizi anlatabileceğiniz ikinci bir şansınız olsa nasıl olurdu?
Her hikâyenin iki yönü vardır. Evie kendi hikâyesini anlattı. Bu defa sıra Leo’nun Şansı’nda.

Bu hikâye (Leo ve Leo’nun Şansı) direncin, sonsuz aşkın
ve hayatın karşınıza çıkarabileceği en kötü şeylerin duygusal bir yolculuğu.
Sonunda ise hikâyeden, daha güçlü bir şekilde, sonsuza kadar sürecek bir duygu ile ayrılıyorsunuz.
–Aestas Book Blog

İlk Kitabın Yorumu İçin Tık Tık 

Gül
Aynı sıkıcı kitabı ikinci kez okumak gibi .Düet kitaplar, Leo da olayları kızın gözünden görmüştük yetmemiş şaşkın aşık Leo’ nun gözünden anlatmaya kara vermiş yazar .Para tatlı ne de olsa.İlk kitabı beğendiyseniz bunu da seversiniz elbette ama ilk kitabı sevmemiş olan bana azap oldu kitabı okumak .Yazarın okuduğum üçüncü kitabı ve çok açık şekilde diyebilirim ki sevmiyorum bu hatunun yazım tarzını.

Sibel
İlk kitap olmasaydı, önce bu kitabı okusaydım sevebilirdim hikayeyi, çok da kötü değildi. Yazar kıza göre oğlanın gözünden daha iyi anlatmış.Ama tabi önce ilk kitabı okuyup olan biten her şeyi bildiğiniz için bu kitabın çok da bir espirisi kalmadığından çoğu yerde canınız sıkılıyor okurken.
zorla okunura yakın


Ilsa Madden Mills-Kağıttan Duvarlar
English Serisi 1
Bir gece, iki yaralı yürek, ölesiye tutku…
 “Ona bakıyordum. O da bana. Gülümsedi. Ben de gülümsedim. Sanki tam da orada aramızda gizli bir şeyler paylaşıyormuşuz gibiydi. Dünya dönmeye devam ediyor ama sanki ikimiz sadece birbirimize dikkatle bakıyormuşuz gibi. Sanki bir şey sormak istiyormuş da bunu nasıl yapacağından emin olamıyormuş gibi bir ifadeyle bana bakmaya devam etti. Aramızda bir şeyler vardı ve ben bunun ilk bakışta aşk olacağını sanacak kadar aptal değildim...”
 Kalbi ve ruhu paramparça olmuş bir insan, tekrar güvenebilir mi?
Tekrar sevebilir mi?
İşte Elizabeth, tam da bu günlerde tanıştı Declan'la... 
Declan yakışıklı ve bir o kadar da tehlikelidir.
Elizabeth ise kendine yarattığı küçük dünyasında yaşamaktadır. Hayat küçük tesadüflerin büyük mucizelerini bu kez Elizabeth’in karşısına çıkartacak mıdır?
 Bazen kendinizi dipsiz bir kuyuda hissettiğiniz anlar olur. Oradan asla çıkamayacağınızı düşündüğünüz zamanlar... Sonra küçücük bir ışık sızar içeri ve yeni bir umut yeşerir kalbinizde...


Gül
Tatlı Bela fanfic gibi,ama çok kötüsü
Hala ,hala kanıyoruz GR ye, bu kitabın puanı 3,95 gibi bir şeydi.Kötü değildir diye düşünüp okuyayım dedim ,demez olaydım.Kızın adı  Elizabeth Bennet , hatırladınız evet Aşk ve Gurur un baş karakterinin adı ,kitapta sürekli bir Aşk ve Gurur 'dan bahis var zaten ,üniversiteye giden arkadaşlar yüksek edebiyat dersinde Aşk ve Gurur' u inceliyor öyle bir ders falanda değil.Oğlanın en  sevdiği kitapta işe bakın ki Aşk ve Gurur yaaa. Kitap saçma sapan ama çevirmende kendinden çok şey eklemiş gibi duruyor bu saçmalığa.

Sibel
Birileri kızın yemeğine her gün 1 kaşık şap koymalıydı…
Gül yukarıda yazmamış ama bana kitabı tarif ederken travma geçirmiş Feriştah okuyoruz demişti. Kahkahalarla güldüm ama cidden çok haklıymış.Hatta Feriştah bile yetersiz kızı tanımlamak için, Feriştah ile Saldıray abinin çocuğu olsa işte bu kız o çocuk olur.Abla tüm kitap boyunca ‘yalarım, yutarım,atlarım,şaaparım’ modunda .Ama sürekliii,durmadannn bu şekilde ve bir süre sonra haliyle size de sıkıntı basıyor okurken.Onun dışında Gül’ün de dediği gibi Tatlı Bela’nın çakması (ben fanfic, esinlenme hala anlamıyorum =D ) kitap. Çocuğun kıza lakap takması (evettt bir hayvan ismi) ,oğlanın dövüş sporuyla ilgilenmesi ve gizli yerlerde para karşılığında dövüşmesi, kızın belalı aile üyeleri vs vs vs 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder