3 Nisan 2017 Pazartesi

Gena Showalter-En Karanlık Sır - Karanlığın Efendileri Serisi 7


Gena Showalter-En Karanlık Sır 

KÖTÜ ANILARLA MÜCADELE ETMEKTEN KURTULAMAYAN BİR SAVAŞÇI…
Sır iblisinin muhafızı Amun etrafındakilerin en karanlık düşüncelerine sızabilmektedir. Ancak ölümsüz savaşçı sevdiklerini korumak için zincirlenip tutsak edilince ölüm tek kaçış umudu olur; ta ki güzelliği ve gizli kırılganlığıyla Amun’un sadakatini sınayan, kendisi gibi tutsak Haidee’yle tanışana dek.

KENDİNİ İBLİSLERİ YOK ETMEYE ADAMIŞ, ACIMASIZ BİR AVCI…
Haidee, Amun’un türünden nefret ederek yetişmiş bir iblis suikastçısıdır. Fakat bir dokunuşuyla kendisini ateşe sürükleyen bir adamdan nasıl nefret edebilir? Onu kurtarmak için Haidee bedenini ve ruhunu vermek; onu yok etmeye yeminli, güçlü bir iblisin gazabına göğüs germek zorundadır.

Gül
Serinin son iki kitabından daha çok sevdim.
Sibel
Tipik Karanlığın Efendileri kitabı,hayal kırıklığı olmadı.

Gül
Daha önce  defalarca şikayet ettiğim gibi fantastik kitaplarda aşırı aşk meşk olaylarına sinir oluyorum.Yazar bunu dengelemek için tuğla gibi kitap yazmış ama aşk yine fazla kaçsa da ( sadece romans olsa iyi düdüşme, düdüşme üzerine uzun uzun hayaller kurma vs vs)  hiç değilse bir görev ve fantastik öğeler var kitapta.Bir olay ve çözümlemek için yapılan eylemler var yani .Bir de her Gina kitabında olduğu gibi bir sonraki kitaba hazırlık için yan hikaye ,kitabın başında kısada olsa olaylar ve daha önceki kahramanlar hakkında bilgi vs derken kitap oluyor hali ile 450 sayfa.


Sibel
Ben de bu tarzı içinde aşk hikayesi olduğu için seviyorum. Salt fantastik okumak istediğimde ise Brendon Sanderson,Anthony Ryan vs gidip okuyorum. O yüzden bu tür kitaplarda Gül kadar fantastik olay örgüsü beklemediğim için de aşk meşk olayları beni rahatsız etmiyor, tam tersine onlar için okuyorum bile diyebilirim =D Ama bu kitapta aşk olayı eyvallah yine çok güzeldi de şu düdüşme olayı , düdüşmeyi düşünme olayı hikayenin geçtiği mekandan dolayı rahatsız etti beni.Yani sonuçta cehennemdesin yahu az sakin durun di mi =D Bunun dışında yukarıda da yazdığım gibi tipik Karanlığın Efendileri kurgusu idi ve sıkmadı. Ama 8.kitap çıkana kadar ben büyük ihtimalle yine unutacağım neler olup bittiğini =D


Buradan sonrasında biraz spoiler var ;
‘Hayır olayın çözümü buysa neden taaaa cehennemin dibine kadar gittiler ki’ dedim, sonra da kendi kendime cevap verdim. ‘Hımmm cehennem dışı bir yerde olsaydı iblisler dünyaya yayılır kötü olurdu’ şeklinde kendimce mantığa oturttum olayı.Ama sonra aynı soruyu Amun sorduğunda meleğin verdiği ‘zor şartlar altında birbirinize güvenmeniz için’ cevabı bana son derece saçma geldi. Zira Dünyada iken de zordu şartları,bunun için cehenneme gitmelerine ne gerek vardı ki ?
Son olarak ,hangi mobil telefon operatörünü kullanıyorlarsa öğrenmek istiyorum.Zira teeee cehennemin dibinden bile çekiyordu =P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder