6 Mart 2017 Pazartesi

Christina Dodd-Karanlığın Kokusu -Karanlığın Varisleri Serisi 1


Christina Dodd-Karanlığın Kokusu 
GERÇEK İLE EFSANENİN ARASINDA KÖK SALAN TUTKULU BİR AŞK
 Bin yıl önce Rusya bozkırlarını kasıp kavuran vahşi bir savaşçı, şeytani bir anlaşmayı kabul etmiştir. Konstantine, soğukkanlı bir avcıya dönüşebilmek uğruna hem kendi hem de soyundan gelenlerin ruhunu şeytana satmıştır. Ancak bir gün tehlikeli bir kehanet gerçeği gün yüzüne çıkarır: Karanlıkla savaşması için bir aile seçilmiştir ve mücadele etmezlerse lanetleneceklerdir.
 İBLİSLERİ BİLE DİZE GETİRECEK, GÜÇLÜ BİR BAĞ
 Ann Smith, hayat dolu patronu Jasha Wilder’a âşıktır. Fakat Konstantine’in neslinden olan Jasha, genç kadının dehşet dolu bakışları karşısında bir anda kurda dönüşünce onu baştan çıkarma planı beklenmedik bir biçimde ters gidecektir. Ann kısa süre sonra kaderinden kaçamayacağını anlar çünkü o, bu laneti bozabilecek tek kişidir...
 SIRADAN HAYATLARI EFSANEYE DÖNÜŞTÜREN BİR KEHANET
 “Tam anlamıyla bir numara! Christina Dodd, güç ve tutkuyla yazıyor ve beni daima tatmin ediyor!”
J.R. Ward

 “Son derece sürükleyici ve iyi yazılmış, doğaüstü bir hikâye. İnsanı kendine çeken mitolojisi ve akılda kalıcı karakterleriyle devam kitapları için son derece umut vaat edici görünüyor.”
Publishers Weekly
 “Dodd bu seriyle büyük ses getireceğe benziyor; avcı ile avı arasında geçen amansız oyun okuyucuya adrenalin patlaması yaşatacak.”
Nina C. Davis

Gül
J.R. Ward beğenmiş, benim beğenmem mümkün mü ?

Sibel
Fantastik Beyaz Dizi okudum 
olmuşa yakın


Gül
Bitten den sonra “Ayyy bu da kurtadamlııı “ diyerek aldım okudum .Alakası yok iki kitabın .Zaten Rus asıllı erkek kahramanları oldum olası sevmedim ,hala sevmiyorum .Kadın karakteri de sevmeyip üstüne kadın için “ Ne içti de kafası gitti bu kızın “ diye düşünüce epey zorlanarak okudum. Dağda bayırda saklanmış eşyalar ,kızın saçma sapan davranışları ,abi alfa olmaya çalışması  ama o kadar da alfa olmaması ,kızın bir öyle bir böyle davranması, abinin ailesi vs vs hepsi sıktı beni.İçime daral gele gele okudum .Fantastik öğlerin zayıf ve bol mantık hatalı olduğunu düşünüyorum .Yazar fantastik bir kitaptan çok aşk romanı yazmaya çalışmış ama bu iki salakla zorlanmış tabii.


Sibel
Bitten’den ve Gül’ün yorumundan sonra açıkçası istemeye istemeye başladım kitaba.Daha ilk sayfadan suratım limoniydi o kadar =D Ama sonra baktım sıkılmadan okuyorum kitabı ‘Dur Sibel bu kadar önyargılı olma’ dedim ve daha bir tarafsız devam ettim kitaba.Rus karakterler derdim yok o yüzden erkek kahramana bir gıcıklığım olmadı.Kadın karakter evet salaktı ama öyle ağzının ortasına kürekle vurulacak kadar da değildi =D En azından bu kadın diğer bir çok benzerine göre adam kurda dönüştüğünde haa peki tamam deyip kollarına hemen atlamadı , önce korkup kaçmaya çalıştı (sonunda atladı ama =P ). Kitabın karakter kurgusu bu tür kitaplarınkine göre biraz farklıydı.Sanki beyaz diziye fantastik ögeler eklenmiş gibi geldi bana. Birbirine bağlı bir aile,CEO erkek karakter, asistanı olan kadın karakter falan =D  Sonuç itibari ile bir Kresley veya Gena kitapları kadar olmasa da light vampirler veya süt içen iblislere göre daha fazla beğendim bu kitabı.Serinin devamını okurum ;)

Haaa bu arada seri farklı kardeşlerle devam ediyor ama ana konu bu kitapta bitmediği için sırayla okunması gerekenlerden oluyor bu seri.

Jasha Wilder
kurt adam/ceo
temsili 

1 yorum: