5 Ocak 2017 Perşembe

Georgia Cates-Kaçınılmaz Günah (The Sin Trilogy Serisi 1)


Georgia Cates-Kaçınılmaz Günah 
Çok satanlar listelerinin vazgeçilmez isimlerinden Georgia Cates’in “Günah” serisi, Kaçınılmaz Günah’la başlıyor. Bu sayfaların arasında soluk soluğa y eni bir macera sizleri bekliyor.
 Bleu’nun çocukluğunda yaşadığı korkunç bir olay, sonraki hayatının tüm haritasını çizer. Onu annesiz bırakan, mutlu çocukluğunu kâbusa çeviren
herkes bunun bedelini bir gün elbet ödeyecektir. Yıllarca süren eğitim ve sabırlı bekleyişten sonra Bleu nihayet hedefine çok yaklaşmış, o korkunç insanların arasına karışmayı başarmıştır. Ancak, bir adım ötedeki intikama giden yol, hayatının sürprizi Sinclair’den geçmektir.
Hiç beklemediği bir anda aşkla karşılaşan, kalbi ile geçmişinin ve üstüne yemin ettiği tüm değerlerin arasında kalan Bleu ne yapacak?


Gül
Kötü değil ama,


Sibel
Bu yazardan hiç ummazdım ama ben beğendim kitabı…

Gül
Kitabı ilk Sibel okudu ve dedi ki “ Ben beğendim ama sen beğenmezsin şöyle dersin böyle dersin vs vs “ okuyup kendi kararımı vereyim dedim bende .Ama şartladı bir kere beni .Kitap Sarai'den iyi kabul ediyorum çünkü kızımız daha akıllı ama bu sefer oğlan çok zeki değil en azından kitapta iddia edildiği kadar değil , ya da aşktan gözleri kör olmuş ki kesin öyledir .Biliyorsunuz mafya oğlu bile olsanız bakire bir kızla yattınız mı aşık olmamanız imkansız .Evet klişeler diz boyu ama hiç değilse kızı okurken boğmak istemedim.

Serinin orjinal kitap kapakları 

Sibel
Yazarın bir önceki serisini okuyup eziyet çekmiş biri olarak bu yeni serisine başlamak biraz macera gibiydi ama uslanmayacağım kanıtlandığına göre hadi dedim bu kitabını da deneyeyim =D Okumaya başladım ve aaa a aaa güzel layn bu kitap şeklinde nidalarla kitabı elimden bırakmadan sonuna kadar beğenerek okudum.Gül ile Sarai konusunda tam ters beğeniler sergilediğimiz içinde kitabı Gül’e önerirken biraz elim titredi kabul =D En son Sarai tarzı ama bu sefer kız salak değil dediğimde ‘tamam Sibel yeter en iyisi ben okuyup karar vereyim’ dediğinde susabildim ancak =D Bence kitap güzeldi. Kızın salak olmaması,ne olursa olsun planına uymaya çalışması,aşık olma konusundaki savunması,akabinde davranışları ve Sin’i ağına düşürmesini okumak oldukça zevkliydi.Sin’in hemen aşık olması bence salaklığından ziyade Bleu’nun akıllıca taktiklerindendi. Ve evet olayların nasıl gelişeceğini (katil uşak şeklinde) kafanızda hemen çözebiliyorsunuz.Ama bu kitabı beklemediğim şekilde beğendiğime göre belki de bazı şeyleri yanlış tahmin ediyor da olabilirim.Neyse umarım serinin devamı çabuk çıkar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder