12 Ocak 2017 Perşembe

Alison G. Bailey-Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu (Perfect Serisi 1)


Alison G. Bailey-Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu 
Hayatım boyunca birçok şeyden emin olmadım fakat onu sevmem bunların arasında değildi. Bu dünyada olduğum her an, her dakika kalbim ona aitti. Bu konuda hiç şüphem yoktu. Ona olan sevgim çok farklı şekillere büründü ama daima, su götürmez bir gerçek olarak kaldı.

Amanda Kelly hayatı boyunca arzu ettiği kusursuzluğa ulaşabilmek için her zaman kontrollü birisi olmuştu. Kusursuz olma tutkusu ve aynı zamanda değersizlik hissi tüm yaşamı boyunca yakasını bırakmamıştı. Hayatında kusursuz olduğunu düşündüğü tek şey, en yakın arkadaşı Noah ile aralarındaki bağ idi.
Amanda’nın hayatındaki her şey planladığı gibi ilerliyordu, ta ki bir gün uyanıp, Noah'ya âşık olduğunu anlayana kadar. Kontrol altına alamadığı tek şey Noah’nın onu nasıl etkilediğiydi ve Amanda ona asla sahip olamazdı. Hayatı altüst olan Amanda hayallerinden ve arzularından vazgeçmek zorunda kalmak üzereydi. Hayatını tamamen kontrol altında tutamayacağını öğrenmesi gerekiyordu ama bunu fark etmesi neye mâl olacaktı?


Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu, geçmişte yaşananların şimdiki zamana etkilerinin ve eğer savaşmayı bırakıp yaşamaya odaklanırsanız, şimdiki zamanın ne kadar mükemmel olabileceğinin hikâyesi…

“Fazlasıyla tutkulu ve yüreğinize işleyecek kadar duygusal… Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu,
hissettirdiği duyguların derinliğiyle beni sarstı. Kesinlikle okunmalı!!!”
–Aestas Book Blog

Gül
Bıktım cidden bıktım ergenlerden ve ergen beyinlilerden.
Sibel
Yazara acayip sinirlendim.


Gül
Kız,emin olmasam da roman tarihinde en aşağılık kompleksli kızlar arasında ilk 10 a girer.Bu kadar da özgüvensiz olunmaz ki.Hadi oldun ama karşında tanıdığın ve mükemmel olduğunu düşündüğün bir adam /oğlan  sana yanıp bitiyor belli.Neyin inadı neyin kafasızlığı anlamak çok mümkün değil. Ruh eşi iki tane mi olur bir tane mi  olur, biri sonsuza kadar olur vs vs kızın kafası çok  net değil doğuştan kafayı çekmiş gibi, tutarlı düşünceleri pek yok. Yazara roman daha dram olsun diye eklediği şeylerden dolayı kızgınım .Çok gereksiz ve saçma sapan uzatmalardı.



Sibel
Bu ara çok fazla ergenus okumaktan sanırım beynim her okuduğu özeti kendince bu seferki ergen değil sanırım şeklinde algılıyor olacak ki ben bu kitabın karakterlerini de yetişkin sanarak başladım okumaya (geçenlerde aynısı Jenny Han’ın kitabında da olmuştu =D ). Gül kitabı okumayı bitirip, surat buruşturduğunda ben henüz kitabın 170.sayfaları civarındaydım ve ona ‘neden öyle diyorsun, şimdilik gayet iyi gidiyor’ derken  erken konuştuğumun farkında değilmişim. Amanda ve Noah’ın Amanda’nın özgüvensizliğinden kaynaklı iniş çıkışlı hikayesinde tam artık bu son olsun , her halde yazar artık biraz hikayeyi toparlar dediğim noktada ise yazar öyle bir şey yaptı ki hiç abartmıyorum kitabı sinirle kenara fırlattım.Yavvv o nasıl gereksiz ,nasıl ticari kaygı kokan bir harekettir. 170.sayfada iyi gidiyor hikaye,buraya kadar beğendim dediğim için kendimden utanıyorum.

Yazara olan hislerimiz (temsili ) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder