30 Ocak 2017 Pazartesi

Kelley Armstrong-Bıtten (Women of the Otherworld Serisi 1)


Kelley Armstrong-Bıtten 
“Bütün gece boyunca buna karşı savaştım… Doğa ana kazanacak… Kazanan her zaman o olur.”
Elena Michaels, sevgilisinin bir kurtadam olduğunu, kendisini ısırıp da hayatını sonsuza dek değiştirene kadar bilmiyordu. Sevgilisi tarafından ihanete uğradığı için deliye dönen Elena, ne değiştiğini kabullenmek, ne de yardım etmek istediğini söyleyen bir grup karizmatik ve cana yakın kurtadamdan oluşan Sürü’de hayatına devam etmek istiyordu.
Ama ardı ardına gerçekleşen acımasız cinayetler Sürü’yü tehdit etmeye başladığında Elena içinden çıkılmaz bir tercih yapmak zorunda kalacaktı. Ya bu yeni yaşamı gerçekten anlayan tek insanları terk edecek, ya da hayatını berbat eden bu adamı kurtarmalarına yardım edecekti.


Gül
Acayip kötü bir espiri olarak;  bitte schöne.
Sibel
Özlemişim bu tarz güzel fantastik okumayı yavvv.






Gül
Bu tarz kitap özlediğimden mi, yoksa kitap mı güzeldi emin değilim .Bir oturuşta bitirdim kitabı.Arka özet biraz garip olmuş .Çok anlaşılmıyor ya da ben anlamadım ,sanki o an ki sevgilisi ihanet edecek diye bekledim .Ama öyle değil .Kafanızı boşaltıp okuyun ,arka özete takılmayın.

Seri az buz değil 13 kitap iyi haber 2009 dan beri seriye eklenen kitap yok sanırım bitmiş seri diyebiliriz.İlk kitabın sonu bir yere bağlandığından çok kafayı sağa sola vurmadan beklenir .Tabii benim gibi bir Clay fanı olmazdıysanız.Abla her tavır yaptığında( ki haklı bazılarında) ,kendimi yerlere atıp bağrımı açıp “ Clay’im gel beni ısır evinin kadını çocuklarının kurdu yap “ diyesim geldi.

Kitabın dizisi de var 3 sezondur devam ediyormuş ,seyretmedim  ama sanırım azıcık faklı konu bakıp haber veririm.Kitabın kapağındaki arkadaşlar dizide var sanırım ,arka kapaktaki kadın kim merak ettim,çünkü ilk kitapta pek kadın karakter yok Elena dışında.
Diziye bakıp dönen Gül: Bir buçuk bölüm dayandım cıksssss o kıl kuyruk hayallerimdeki Clay değil o yüzden seyredemedim.

Yurt Dışı Kapağı

Sibel
Bu tarz kitap çıktı ama beğenmediğimiz için (bkz.Jacquelyn Frank-Gideon) hasretimiz dinmemişti. Bence Bitten bu bekleyişe son verdi =D Ben bir oturuşta olmasa da ,sıkılmadan,araya başka kitap almadan (bu ara sık yapmaya başladım bunu) heyecanla okuyup bitirdim kitabı.Cidden özlemişim ben de okurken fenalık geçirtmeyen böyle fantastik kitap okumayı.Elena’yı sevdim ,Clay’e bayıldım (ne güzel seni seviyorum diyor yavvvv ağzını yirim ben onun =P ), kurgu falan da süperdi.Daha ne olsun =D Umarım serinin devam kitaplarını yayın evi çok bekletmeden çıkartır.

Sadece bir yerde ‘neyy,hııı’ oldum.Şimdi Elena Stoneheaven’ı 16 ay önce terk etmiş bir daha da dönmemiş ama bir yerde (62.sayfa eve dönmüş Jeremy’nin odasına bakarken) ‘her şey 14 hafta önce bıraktığım haliyle’ gibi bir cümle kuruyor.Dedim acaba bir ara geri mi dönmüş ama öyle bir şey de yok. Neyse bu kadar hata kadı kızında da olur di mi ama =D

Bazı istisnalar hariç bir kitabı okuyup beğendikten sonra ne zaman dizisini seyretsem hayal kırıklığına uğruyorum.Kitabı diziye uyarlayabilmek için yapılan değişiklikler cast seçimleri falan sinirlendiriyor beni.O yüzden oldukça beğendiğim bu serinin heyecanını kaçırmamak için dizisini seyretmeyi düşünmüyorum.O kapaktaki diğer kadın kimmiş bir onu merak ettim.Diziyi seyreden olursa sadece onu söylesin bana =D

Gül’e Not : Arka özette bir problem yok bana göre,bence sen anlamamışsın  =D 

Dizideki arkadaşlar 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder