26 Ocak 2017 Perşembe

Holly Bourne-İlginç Olmak Üstüne Bir Manifesto


Holly Bourne-İlginç Olmak Üstüne Bir Manifesto
Birinci Kural: Çekici olmak.
İkinci Kural: Diğer çekici insanlarla arkadaş olmak.
Üçüncü Kural: İmkânsız bir aşka kapılmak.
Dördüncü Kural: Kişiliğinden tamamen arınmak, duygusal açıdan harabeye dönüp paramparça olmak.
Beşinci Kural: Sanırım sonunu öğrenmek istiyorsunuz. Bunun için okumaya devam etmeniz gerekecek...

Görünen o ki sıkıcıyım. Hiç kimseyim. Ama hepsi değişmek üzere. Çünkü bir projeye başlıyorum. Burada. Şimdi. Kendim için. Siz de benimle bu yolculuğa çıkmak isterseniz, buyurun gelin.

Bree popülerlikten çok uzaktır. Zamanının çoğunu hayatından, okulundan, hiç yanında olmayan anne babasından nefret ederek geçirir. Bu yüzden de kendini yazmaya vermiştir.
Bir gün Bree’ye kendini dünyaya kapatmaktan vazgeçmesi ve yazıya aktarmaya değer bir hayat yaşamaya başlaması gerektiği söylenir. Ve böylece İlginç Olmak Üstüne Bir Manifesto doğar. Altı adımda kusursuzlar takımının arasına sızacak, imkânsız bir aşka kapılacak ve hayatının en büyük hatasını yapacaktır.
Bu manifesto her şeyi değiştirecek...

“Arkadaş gruplarından dostluklara, bu romanın sayfalarındaki her şey gerçek ve bu yüzden herkes kendinden bir parça bulacak.”
 The Guardian

Gül
14-15 yaşlarında bir kızınız, yeğeniniz mi varsa alın okuyun okutun. Popülerlik nedir ne değildir üstüne yazılmış çok güzel bir roman .

Sibel
Ergen kitapları okumaktan bıktım diyordum ama bu güzel kurgulanmışlarından, beğendim.


Gül
Yine bir ergen kitabı ama bu güzel yazılmışlarından .Yaş olgun olunca kitapta geçen  “Lise popüler insaların ismini herkes bilir “ muhabbetinden çok emin olamadım .Ama normal bir USA okulunun 10 katı olan bir lisede okumuş biri olarak kimsenin adı aklıma gelmedi hala görüştüğüm insanlar dışında ama bu benim isim hafızamın çok kötü kaynaklı olmasında da olabilir .Kitaptaki anne karakterine bayıldım nedense.Etrafınızda popüler kültüre tapan çocuklara okutturun

Bree ( Temsili ) 


Sibel
Karakterlerinin ergen olduğu kitaplar genelde hep aynı klişe konular etrafında dönse de her halde bu kitap yazarının dilinden kaynaklı olarak çok daha güzeldi emsallerine göre.Lisedeki popülerlik kavramının çocuklar üzerindeki etkilerini güzel bir kurgu ve anlamlı,akıcı bir dilde anlatınca haliyle elinizden bırakamadan okuduğunuz bir kitap haline gelmiş.Benim de yaşım olgun ama okuduğum lisenin zamanında çok az mevcudu olduğu için ben tüm isimler olmasa bile tipleri hatırlıyorum az çok =D . Kısaca güzel kitap alın okuyun,hatta sadece kızınız değil oğlunuz ya da erkek yeğenlerinize de okutun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder