23 Ocak 2017 Pazartesi

Çok vaktiniz varsa ,ama cidden çok vaktiniz varsa...

J.L. Drake - Parçalanmış ( Kırılmış Serisi 2 )
J. S. Cooper-Aşık Rhett ( Rhett Serisi 2 )

Blogu takip edenler bilir ki pek az kitaba vakit kaybı deriz ,hatta bu iki kitabın ilk kitaplarına bile zorla okunur demişiz ama sanırım bıçak kemiğe dayandı ya da yaşlandık.


Ne tesadüftür ki ikisinin de ilk kitaplarının yorumu için Tık Tık 


J.L. Drake - Parçalanmış 
Kırılmış Serisi 2
Ben Savannah Miller. Özel Kuvvetler'den Cole Logan'a deliler gibi âşığım. Onu kaybetmemek adına kendimi tehlikeye attım. Bunu yaparken kendimi hiç sorgulamadım ama sorgulamam gereken başka şeyler olduğunu fark ettim. Ailem, arkadaşlarım, inandıklarım…
Cinayetler gördüm, işkenceler gördüm, kaybetmeyi öğrendim ve kazanmak için bedel ödemem gerektiğini…

Evet, ben Savannah Miller. Seçimlerimden ben sorumluyum ve her zaman inandığım şeyler için cesur olmayı hayat bana bir kere daha gösterdi. Aşkın nelerin üstesinden geleceğini öğrendim, aşkın her dibe vuruşta beni nasıl ayakta tuttuğunu öğrendim. Hayatımdaki tüm kirli ilişkileri şimdi bir bir çöpe atma zamanı dediğimde hâlâ kendimi bulma çabasındayım.
"Seni seviyorum, Cole, canımı en çok acıtan da bu."
-Savannah Miller-
(Tanıtım Bülteninden)


Gül
İlk kitaptan daha iyi bir çeviri veya anlatım kabul ama hala konu yok ,ilk kitaptan farklı ne oluyor hala anlamış değilim.

Sibel
Kitaptaki tek olumlu gelişme sesli betimleme gibi olan anlatımın düzeltilmiş olması.En azından bu konuda acı çekmiyorsunuz okurken.Onun dışında karakterler ve kurgu halaaaa salak halaaaa saçma. Genelde kadın karakterlerin salak olmasına alıştık ama erkek de altta kalmıyor bu konuda.Kurgudaki deliklere o kadar kafam takıldı ki iki yüz küsür sayfa kitabı neredeyse 2 hafta da bitirebildim. Zira her saçmalıkta kitabı kenara fırlattım…



J. S. Cooper-Aşık Rhett 
Rhett Serisi 2
Rhett âşık. Hem de çılgınlar gibi.
 Birbirine âşık iki en yakın arkadaşın gözünden yazılmış Âşık Rhett, Rhett serisinin ikinci kitabı.
 Kız tavlamada usta, her gün başkasının yatağında, tek bakışıyla istediğini elde eden Rhett Madison, en yakın arkadaşı Clementine O’Hara’ya âşık olursa ne olur?
 Dünyanın en ince, romantik ve sorumluluk sahibi erkek arkadaşı olacağını sanıyorsanız tekrar düşünün. Rhett Clementine’a rağmen hâlâ bekâr gibi davranınca Clementine arkadaşlıktan sevgililiğe geçiş kararını sorgulamaya başlar. Clementine’ı kaybetmekten korkan ama eski alışkanlıklarından da vazgeçmeyen Rhett, ona ilişki terapistine gitmeyi önerir. Yine de tüm çabalarına rağmen Rhett, ilişkilerinin duygusal tarafından çok fiziksel tarafıyla ilgili gibidir.



Gül
İlk kitabı okuduğumda “Anam bunun bir de ikinci kitabı mı var ? “ demiştim .Yokmuş.160 sayfa ( ki boş sayfalarda dahil ) hiç okuyorsunuz.Kız salak oğlan salak .Olayın nasıl tatlıya bağlandığı anlatılmayıp ve hepsi mutlu oldu sonu da ayrıca garipti.

Sibel
Kitap o kadar gereksizdi ki üstünden 1 hafta geçmeden unuttum kitabı.Ama tabi ilk kitabı beğenenlerdenseniz siz bize bakmayın bunu da okuyun…

Kitapları okurken
biz (temsili tabii ki Sehuniiiiii <3 )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder