31 Ekim 2016 Pazartesi

Karina Halle – Cüretkar ve Yalancı (The Artists Trilogy Serisi 3)

Karina Halle – Cüretkar ve Yalancı 

Bir yalancının oyunundan ancak bir cüretkâr sağ çıkabilir



Ellie, kendini Camden ve Javier'in tam ortasında buluyor. Kalbinin kimden yana olduğundan artık emin. Ama tehlikeli sularda yüzerken kime güveneceğini iyi seçmesi gerektiğini biliyor.

Camden'ın omzunda kurşun, kalbinde aşk yarası var. Avla avcı arasında kalmışken, kendisinin aslında en başından beri yem olduğunu fark ediyor.

Javier, Ellie ile Camden'ı cüretkâr bir oyuna çekerken her bir detayı hesapladığını düşünüyor. Ama rüzgârın ne taraftan eseceğinden, avla avcının rollerinin yine değişip değişmeyeceğinden emin değil.

Oyun kontrolden çıkarken nefeslerinizi tutun, bu baş döndürücü serüven muhteşem bir finalle son buluyor.
0,5 kitabın yorumu için Tık Tık 
İkinci kitabın yorumu için Tık Tık 




Sibel:Oldukça iyi toparlanmış bir final ama benim alternatif finalim daha iyiydi


Gül : Güzel bir serinin son kitabıda güzel bitmiş.


Sibel
Bu kitaba yazılacak her yorum spoiler olacağı için söyleyecek hiçbir şey yok.Eğer bu kitaba kadar seriyi severek ve heyecanla takip ettiyseniz elbette hemen alın okuyun.Pişman olacağınızı sanmıyorum. Kitabın genelinde serinin diğer kitaplarına göre macera ve aksiyon (arada birkaç mantıksız şey vardı ama çok da sallamadım doğrusu) daha fazla olsa da finali güzel toparlamış diyebilirim yazar için.Ama benim hayalimde böyle bitmezdi ayrıııııı =D
Novella Yayınlarına Not : Lütfennn yazarın yeni serilerini yayınlayın.


Gül

Karina Halle okumak cidden zevkli.Seride güzel kurgulanmış,aslında taban iki erkek arasında kalmış kız klişesi olsa bile bunu far etmiyorsunuz .Üstteki Javier ci ben Camden ci olduğum için azıcık çekişerek okuduk bu seriyi.İlk kitapları sevdiyseniz gayet severek okuyacağınız bir kitap olmuş.Ama anti-kahramanlardan hoşlanmıyorsanız seriden çok hoşlanmayabilirsiniz.Ayrıca yayınevinide kutlamak istiyorum orjinal kapaklarla bu güzel kitapları yayınladıkları için ve Sibel'e katılıyorum bu yazardan daha çok pek çok kitap istiyoruz.


Old Girls On Th Blog Seri için der ki 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder