27 Ekim 2016 Perşembe

Leisa Rayven – Juliet Paramparça (Starcrossed Serisi 2)


Leisa Rayven – Juliet Paramparça 
Paramparça olmuş bir kalp onarılabilir mi? İki milyondan fazla hayrana sahip bu unutulmayacak aşk hikâyesinde nefes kesici bir son sizleri bekliyor.

Cassie yıllar boyunca Ethan Holt'u unutmaya çalışmıştı. O hayatının aşkıydı ve Ethan aşkını karşılıksız bıraktığında Cassie'nin bir parçası sonsuza kadar ölmüştü. Ya da o öyle sanıyordu. Şimdi ikisi yeniden aynı sahneyi paylaşıyorlardı ve Ethan, Cassie'yi geri kazanmaya kararlıydı. Değiştiği konusunda ısrarcı olan Ethan, nihayet Cassie'nin yıllar önce duymak istediklerini söylemeye hazırdı ancak Cassie ona inanabilecek miydi? Bu seferkini tutamadığı diğer o tüm sözlerden farklı kılan neydi?

Ethan geçmişlerini değiştiremeyeceğinin farkındaydı ama eğer âşık olduğu kadınla en ufak bir şans istiyorduysa Cassie'yi geleceklerinin birlikte yazıldığına ikna etmesi gerekecekti.

"Bu kitap beni etkisi altına aldı ve bir daha da bırakmadı. Leisa Rayven'in kalemine âşığım ve bu hissi herkes tatmalı."
-Colleen Hoover, Çirkin Aşk romanının New York Times çoksatan yazarı-

"Bayıldım. Bayıldım. Sahte Romeo'ya bayıldım! Leisa Rayven, tüm hissettirdiklerin için teşekkürler. Bu kitabın etkilerini atlatmam uzun sürecek."
-E.L. James, Grinin Elli Tonu romanının New York Times çoksatan yazarı-

"Sahte Romeo mükemmel bir aşk romanı: duygusal, eğlenceli ve etkileyici. Karakterler arasındaki elektrik âdeta sayfalardan taşıyor. Kaçırmayın!"
-M.Pierce, Night Owl Trilogy'nin çoksatan yazarı-

"Bu kitabı tek oturuşta bitirdim. Karakterler arası etkileşim harikaydı. En yeni favori kitap çiftim!"
-Jennifer Probst, İlk Öpücüğün Büyüsü romanının New York Times çoksatan yazarı-


İlk kitabın yorumu için tık tık 
Gül
İki çıplak bir hamama iki deli bir hastaneye yakışır.

Sibel

Yazar resmen ilk kitabın tersini yazmış gibiydi.
Orta Şekere yakın


Gül
İlk kitabı sevmemiştim bu biraz daha iyi ama hala ayrılma nedenleri çok üfürükten geldi.Kitapta olumlu bulduğum tek yan sanırım ikisinin de doğru düşünemediklerini fark edip terapiye gitmeleri.Bu aşırı sümük erkeklerden pek hoşlanmıyorum onu da not olarak yazayım buraya.Ayrıca cinsel tansiyonu arttırmak için " Aman terapist erken dedi yapmayalım ay yok yapalım vs vs "  sıkıcıııııı.Yine kız atladı adamın üstüne o da ayrı.


Sibel
İlk kitapta karakterlerin 6 yıl önceki hallerini sevmeyip günümüz hallerini daha bir zevkle okurken bu sefer tam tersi hislerle okudum açıkçası.Sahte Romeo’nun sonunda kafama takılan ve Gül’ün beni aydınlattığı konu bu kitapta açığa çıkıtı. Hani şu kalan 3 senede ne olduğu ile ilgili.Birden fazla ayrılık yaşadıkları için kafam karışmış benim (nedense tek ayrılığa şartlanmışım).O ayrılıktan sonra kızın davranışları (geçmiş zamandaki) ilk kitaptaki azmış Saldıray abi hallerini affettirdi bana. O yüzden daha bir zevkle okudum.Ama bu sefer de günümüzde geçenler zayıf kalmıştı.Özellikle günümüzdeki Ethan’ın deli divane ezik hallerinde biraz pıffff oldum doğrusu.Ve evet kız şak diye affetseydi hiç hoşuma gitmezdi.En azından terapi vs ayağına olay biraz uzamış =D 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder