6 Ekim 2016 Perşembe

Üç Aşk Romanı

Elle Kennedy-Hata 
( Off-Campus Serisi 2 )

Beth Ehemann – Bir Kalp Hırsızı  
(Cranberry Inn Serisi 1)


Sylvia Day – Aşk / Esaret 
 (Jax&Gia Serisi  1 ve 2)





Elle Kennedy-Hata 
O birden fazla alanda tam bir oyuncuydu…
Ama bu defa onu bekleyen, çok sıkı bir oyundu…

New York Times çoksatan yazarı Elle Kennedy yakışıklı, ateşli ve eğlenceli hokey oyuncularıyla geri dönüyor…
John Logan istediği her kızı tavlayabilirdi. Bu hokey yıldızı için hayat, partiler ve tek gecelik ilişkilerden ibaret gibiydi ama baştan çıkarıcı gülüşünün ve rahat tavırlarının ardında mezuniyet sonrası hayatı ile ilgili giderek artan bir umutsuzluk yatıyordu. Birinci sınıf öğrencisi Grace Ivers ile yaşadıkları seksi bir karşılaşma, Logan’ın tam da aradığı şeydi fakat düşüncesizce yapılan bir hata Grace’i ondan uzaklaştırdığında, Logan’ın tek bir amacı kalmıştı; ikinci bir şansı hak ettiğine Grace’i inandırmak.
 Pek de gösterişli denemeyecek ilk senenin ardından Grace, Briar Üniversitesi’ne daha olgun, daha akıllı ve kendisini küçük düşüren kibirli hokey oyuncusunu kesinlikle unutmuş olarak geri dönmüştü. O artık, ilk buluştuklarındaki naif kız değildi ve kimsenin acımasına ihtiyacı yoktu. Eğer Logan onun hokey oyuncularına hayran diğer kızlar gibi sırtüstü yatıp ona yalvaracağını sanıyorduysa, çok yanılıyordu. Logan onu geri mi istiyordu?
O zaman bunun için uğraşması gerekecekti. Bu defa ipler Grace’in elindeydi... ve Grace onu çıldırtmaya kararlıydı.


 Gül
Hatasız kul olmaz ,hatamla sev beni =)
Bütün kitap boyunca oğlan şimdi ne halt edecek diye bekledim durdum .Erkek olduğundan dolayı yaptığı şeyi çok büyütmedim ,hatta kızın bu kadar büyütmesine de anlam veremedim .İlk kitap gibi gayet güzel anlatımı olan sıkmadan yormadan okunuyor.Yazarı ekstra olarak acıların çocuklarını yazarken ajitasyonun dibine vurmamasını taktir ediyorum.

Sibel
Çok beğenerek okudum…
Şöyle ya da böyle diyerek uzatacağım hiçbir şey yok kitapta.Çok beğenerek,sıkılmadan,zevkle okudum. Su gibi aktı gitti.İlk kitabı da çok sevmiştim.Hatta sanırım bunu daha bile çok sevmiş olabilirim.


Beth Ehemann – Bir Kalp Hırsızı  
Hayatta herkes kendisine yazılan rolü oynar derler. Peki bu rolü yazan başkası değil de sizseniz?

Kacie Jensen, dört yıl önce yaşadığı terk edilişten sonra kırılan kalbinden geriye kalanları ve kızlarını alarak annesinin yanına döner. İşlettiği otelde annesine yardımcı olan Kacie, aynı zamanda hemşirelik okuluna da başlar. O andan sonra hayatla ilgili planları basittir. Başarılı bir öğrenci, kızları için örnek bir anne ve annesi için de iyi bir evlat olmak. Etrafına ördüğü kozasının içinde yaşarken bu planları uygulaması hiç de zor değildir.

Ancak hesaba katmadığı bir şey tüm planlarının yerle bir eder. Bir fırtına...

Ansızın bastıran fırtına kasabanın yollarını kapattığında, otelleri beklenmedik misafirlere ev sahipliği yapar. Konuklarından biri de, uzun zaman önce atmayı bırakan kalbini yeniden hayata döndüren Brody Murphy'dir. 

Kacie için kozadan çıkma vakti gelmiştir ama küçük kelebeğin uçmaya cesareti var mıdır?

Orta Şekere yakın


Gül
Epey oldu okuyalı aklımda ne kaldı derseniz ,Brody candır ve Heyyy Kacie bizim buralarda buldumcuklar sevilmez cümlesi .Bunları kendi kendime söyledim kitapta geçmiyor.Bir de kitap bitip seri olduğunu öğrendiğimde pek şaşırdım.

Sibel

Kitabın son sayfasını çevirdiğimde gözümde kalpler uçuşurken ağzımdan çıkan tek kelime Brodyyyyyyy olduğu doğrudur =D  Böyle adamlar var da bize mi hiç denk gelmedi şuncacık hayatımızda.Resmen haksızlık =p Sıkmayan,güzel bir kitaptı ama 2 ay sonra bu kitabı bana sorduğunuzda muhtemel hatırlayacağım tek şey Brody olacaktır o kadar…





Sylvia Day – Aşk / Esaret 
Asla İş İle Aşkı Birbirine Karıştırmayın.
Asla Entrikayı Yatak Odanıza Taşımayın.

Jackson Rutledge'la sevgiliyken ikisini de yapmıştım. Beni uyarmadıklarını söyleyemem.

Ayrılığımızın üzerinden iki yıl geçtikten sonra döndü; hem de bağlamak için canımı dişime taktığım bir anlaşmanın ortasına dalarak. O çekip gittiğinden beri, New York'un en gözde işkadınlarından biri olan Lei Yeung'un rehberliğinde başarılı birkaç işe imza atmıştım. Ve artık bir zamanlar tanıdığı o kız değildim, oysa o hiç değişmemişti. Hayatlarımızın birbirine karıştığı son seferin aksine, şimdi neyle karşı karşıya olduğumun... ve dokunuşunun ne kadar bağımlılık yapabileceğinin farkındaydım. 


İhtişam, seks ve ayrıcalık üzerine kurduğu küçük dünyası Jax'in oyun sahasıydı ama bu kez oyunun kurallarını biliyordum. Acımasız iş dünyasında her zaman geçerli bir söz vardır: Düşmanınızı yakın, eski sevgililerinizi ise daha da yakın tutun...




Gül
Sylvia’dan uzun beyaz dizi
Kitabı Sibel okudu  ve eh işte gibilerinden bir şey söylediğinden okumak için o kadar da kudurmadım açıkçası.Ki kitabı elime alıp ithafı okuduğumda biraz olay aydınlanmış oldu Cosmo kızları ile için yazılmış bir kitapmış.Kitap kötü mü aslında değil ,hatta kısa olması gerektiği için Sylvia’nın ayılıp bayıldığı uzatmalarda olmadığından okunması gayet kolay.Bol düdüşmeli ,Cosmo için yazıladığın  işi olan bayan karakterli ( bir yönetici asisitanının bu kaa mühim olmasını çok anlamasam da) okunabilir bir kitap .Kitabın sonundaki testleri sevgilinize ya da kocanıza yapmayın ,yok öyle erkekler.

Sibel
Orta karar,öylesine bir kitaptı.
Kitap aslında yurtdışında başta iki yarı kısa kitap olarak basılmış sonra tek kitap haline getirilmiş.Tek kitap versiyonunu bastığı için Pegasus’a teşekkürler (en azından seri devamı beklemek zorunda kalmadık).Gerçi kitabın sonundaki Cosmo testlerini kaale almazsanız ikiye bölecek sayfa sayısı da pek kalmıyor geriye.Gelelim kitaba ; hikaye tipik Sylvia tarzında.Yani bol düdüşmeli,güçlü,sorunlu erkek karakter ve kariyer sahibi kadın.Gia’nın çalıştığı iş kolunu tam olarak anlayamasam da patronu ile hallerini Şeytan Marka Giyer deki  Maryl Streep ve Anne Hathaway’e benzettim =p Yorum yazacak pek bir şey yok o yüzden saçmalamaya son vereyim.Sıradan ama çok da fazla sıkmayan öylesine bir kitaptı bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder