10 Ekim 2016 Pazartesi

Katie Ashley - Her Nefesimde Sen Varsın ( Proposition Serisi 3 )


Katie Ashley - Her Nefesimde Sen Varsın
Gerçek aşk, insanın umut ettiklerindedir.
Megan, eski sevgilisi onu hamile bırakıp terk ettikten sonra, erkeklerden uzak durmaya yemin etmiştir. Henüz uzun süreli bir ilişkiye hazır olmadığından, gelip geçici gönül eğlendirmeler peşindedir. Pesh'le karşılaştığındaysa aradığı ilişkiyi bulduğunu düşünür, çünkü bu dul adamın ihtiyacı olan tek şey, hoş bir kadınla iyi vakit geçirmektir.
Fakat işler Megan'ın planladığı gibi gitmez çünkü Pesh, Megan'ı görür görmez vurulur ve onu tanıdıkça, bu kadının hoppa görünüşünün altında bambaşka güzellikler olduğunu fark eder. Aralarındaki ilişki, kim daha önce pes edecek diye bekledikleri ya da istediklerinden fazlasına ikna oldukları, seksi bir kovalamacaya dönüşür.

"Katie Ashley okurlarını duygularla örülü bir heyecan kasırgasına sürüklüyor."
-Amazon-


"Hayattan farklı şeyler bekliyor olmak sizi heyecanlandırır ama aşka engel olamaz. Engelleri yıkan bir roman, tek kelimeyle harika."
-Kirkus Reviews-


"Büyüleyici ve kuralları altüst eden karakterleriyle çekimine kapılacağınız bir kitap."
-Goodreads-


Sibel
Romantik Adult diye başlamıştım kitaba fantastik çıktı.
zorla okunura yakın

Gül
Cicim cicim kitaplar bana pek hitap etmiyor sanırım

Sibel
Yani Pesh gibi bir erkek evladı dünya üzerinde olmayacağı için Hintli kılığına girmiş zuzaylı falan olmalı diye düşündüm (Aaaaa öylesi var gerçekten diyen varsa iyi baksın onlarda zuzaylıdır). Böylesine evliya gibi bir adamı bulmuş olan Megan'ın 'ühü ühü çocuğumun babası yok ama ben onun baba sevgisi yaşamasını istiyorum' diyerek sızlanmasına rağmen 'ben sadece sex istiyorum ciddi bir ilişki değil' diye anlamsızca diretmesi sonucunda elime geçen ilk kürekle ağzını burnunu dağıtmak istiyorum.
Bu resimde kitaptaki Pesh'in tipi hakkında fikir versin size =D


Gül
Irkçı falan değilim ama beynimde nedense yakışıklı ve Hintli kelimeleri yan yana gelmiyor .Belki iş sebebiyle gördüğüm Hintlilerden dolayı bilemiyorum ,onlarda bile müzik duysalar dans etmeye başlayacaklar diye bir korku duyuyorum ki ben dans edebilen erkeleri ekstra beğenirim ,ama Hintlilerin dans etmesi nedense çekici  gelmiyor.Bu yüzden Hintli BD okumayan ben oturup bu kitabı okudum .
İlk iki kitapta sevmediğim ve giderek tiksindiğim Emma ve Aidan ın  da kitapta mevcut olmasından  gayet mutsuz oldum.
BD de en eğlendiğim kumaş altından kas miktarı tespiti azmış kızımız Megan da da mevcut




Aidan ve tüm aile deli gibi Megan 'ı ( sanırım kurtulmak için ) zavallı Dohtor Pesh' e yamamak için uğraşıp duruyor,Aidan dayı , Emma yenge ne önemi var seks  hayattalarını herkes bilsin diye deli gibi çabalıyorlar




Megan'da da bendeki korkudan var ki Pesh ona güvence verme ihtiyacı duyuyor =)


                                                                                                                                                     
Kitapta Peshle ilgili rahatsız olduğum  tek şey fazla ağlaması olabilir ama bunun sebebinin yanlış yönlendirme olduğunu düşünüyorum 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder