20 Ekim 2016 Perşembe

Calia Read – Yüzleşme ( Fairfax Serisi 2)


Calia Read – Yüzleşme
Kördüğüm'ün yazarından sürükleyici ve gerilim dolu yeni bir kitap!

Nefesini tut ve ona kadar say. Az sonra sona erecek, sonra tekrar başlayacak… Bu sözleri kendi kendime ne kadar tekrar edersem edeyim, gözlerimi açtığımda kendimi yine akıl hastanesinin duvarları arasında kapana kısılmış buluyorum. Adımın Victoria olduğunu söylüyorlar. Yirmi yedi yaşında olduğumu ve altı aydan fazla bir süredir bu akıl hastanesinde olduğumu söylüyorlar. Kocamın öldüğünü söylüyorlar. Ama kocam her gün beni ziyaret ediyor. Onlar istediklerini söylesinler, geçmişin düğümlerini çözüp gerçeği ortaya çıkarmanın zamanı geldi.

"Tahmin edilemez, elden bırakılması zor ve tek kelimeyle harika." 
-Katy Evans, New York Times çoksatan yazarı-

"Calia Read'in, kitaplarında yaşadığımı hissettirmek gibi bir yeteneği var. Yüzleşme, beni anında kendine çeken ve bitirdiğimde beni Fairfax'in derinliklerinde bırakan akılda kalıcı bir hikâye. Kitapların üzerimde böylesine bir etki bırakmasına bayılıyorum." 
-Willow Aster, Gerçek Aşk Hikâyesi'nin USA Today çoksatan yazarı-


Sibel
İlginçti ama …

Sibel
Bu yazarın ilk kitabını da okumuş (Kördüğüm) nispeten beğenmiş biri olarak bu kitabını da merak ederek okumaya başladım.Kitabın anlatımı,gidişatı bir sonraki sayfayı heyecan ve ilgiyle çevirmeme neden oldu.Kafamda sürekli tahminler yaparak okudum bütün kitabı.Az çok doğru tahmin yaptığımı düşünürken ‘yazar finaliyle ne biçim ters köşeye yatırdı okuyucuyu, vay beeee’ denmesi için sanırım uydurulmuş final bölümünde ise hadi canım sende oldum.Zira okuyucuyu şaşırtmak için kurgulanmış final bana göre ne yazık ki mantık hataları ve boşluklarla dolu idi.Bunların ne olduğunu yazarsam dev spoilerler verip kitabın bütün heyecanını öldüreceğimden bir şey diyemiyorum ama finale kadar çok başarılı giden hikaye sonunda beni hayal kırıklığına uğrattı.


Hikaye geçmiş ve şimdiki zaman şeklinde anlatılıyor.Bu tarz anlatımlarda ki özellikle bu kitaptaki gibi gizemli hikayelerde bölüm başlarındaki tarihler elbette çok önem kazanıyor .Zira kafanızda çözmeye çalıştığınız konular olunca tarihi de göz önüne alıyorsunuz.Ancak ne yazık ki bu kitabın edisyonu yapılırken bu tarihlerde yapılan hatalar gözden kaçmış sanırım.Örneğin 15.Bölüm sayfa 142 de bölüm başında Kasım 2014 yazıyor ve günümüzde geçen kısım anlatılıyor bu bölümde.Bir önceki kısım ise Mayıs 2014 ve geçmiş anlatılıyor.Haliyle ben kitabın kurgusu ile aradaki 6 aylık sürecin bağdaşmadığını düşünerek haydaaaaa oldum.Daha sonra anlıyorsunuz ki o tarih 2014 değil 2015 olmalı. Edisyonda gözden kaçan ve benim fark ettiğim diğerleri ise 20.Bölüm sayfa 182 de July 2014 , 36.bölüm sayfa 320 de Mayıs 20145 (2014 mü 2015 mi bilememişler herhalde ama 2015 olması gerekiyor)  gibi …

Olmuşşş denecek hikaye finali yüzünden orta şekerde kalıyor benim için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder