3 Ekim 2016 Pazartesi

Aleatha Romig – Hesaplaşma (Tutku Oyunları Serisi 3)


Aleatha Romig – Hesaplaşma 
Eski alışkanlıklara karşı yeni başlangıçlar…
Oyunun gidişatını etkileyecek, kimsenin aklına gelmeyen bir taş…
Ve sonucu değiştirecek beklenmedik bir hamle!

Claire, korkuları ve güçsüzlüğü ile yüzleşti. Şimdiyse gerçek hisleri ile hesaplaşmak zorunda. Yeni keşfettiği bu güç, Tony'yi dizleri üzerine çöktürmeye yetecek mi? Yoksa bir kez daha o karanlık esarete boyun eğen kendisi mi olacak?

Geçmişin günahları bir bir ortaya dökülürken, yıllardır gömülü kalmış sırlar da açığa çıkıyor. 

Claire ile Tony'nin hayali satranç oyununda bu kez atılacak her adım çok daha tehlikeli ve her hamle, bir öncekinden daha riskli. Özgürlük, huzur, aşk… Artık bunların hiçbir önemi yok, çünkü Claire'in kaybedecek çok daha önemli bir taşı var. Ve onu korumak için her şeyini feda edebilir.

Tutku Oyunları'nda üçüncü round başlıyor.



İlk kitap yorumu için tık tık 
İkinci kitap yorumu için tık tık 


Sibel
Heyecanla bir dizi seyrederken araya uzuuuuuunnnn bir reklam girip sonrasında seyretmeye devam etmek gibiydi bu kitabı okumak.Hala kızgınım Arkadya Bitter’e 2.kitabı ikiye bölmesinden dolayı. Zira kitabı unutmaya başlamışım bile ki bu kitabı okurken arada durup ne olmuştu yahuuu diye düşünmem gerekti hatırlayabilmek için.



İkinci kitaba yaptığım yorum bunda da geçerli (heyecanın devam etmesi yani) ki ne de olsa aslında tek kitaplar =D Ancak gün geçtikçe Tony’nin yımışaması azıcık beni rahatsız etti doğrusu.Ben Tony’yi o eski karakteri ile sevmiştim (aman ne iyi adam şeklinde değil de yaratılan karakterin ilgi çekiciliği anlamında sevmek). Eee bu yumuşamaya bağlı olarak da sanırım Sophia ile durum da diğer iki kitapta verilen izlenime ters olarak farklı bir noktaya bağlanıyor.Dolayısıyla o konuyla ilgili benim aklıma takılan sorular da boşa çıkartılmış oluyor. Kitabın sonu yine bazı mantık hataları ve hadi canım şeklinde bitiyor ama öğrendik ki yazar devam kitabında bu açıkları bir yere bağlayacak (diye umuyorum en azından).O yüzden şimdilik sesimi çıkartmıyorum =D 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder