18 Nisan 2016 Pazartesi

Gail Mchugh-Nabız ( Çarpışma Serisi 2)


Gail Mchugh-Nabız 
Herhangi bir şeyi tüm hayatınızı değiştirecek kadar çok istediniz mi?
Emily Cooper tanıştıkları günden beri aklından çıkmayan Gavin Blake’le beraber olabilmek için her şeyi bir kenara bırakmaya hazırdır. Peki, Gavin yakında evlenecek olan Emily’yi hâlâ istemekte midir?
Kalbi kırılan Gavin, kendini toplumdan soyutlayan ve zihnini uyuşturan bir yaşam tarzına sığınmıştır. Emily ise ilişkilerde güçlü taraf olmaya alışık değildir ancak Gavin’e yardım edebilecek tek kişidir. Aralarındaki engel tanımaz tutku onları bir araya mı getirecektir yoksa ilişkilerini başlamadan bitirecek midir?
“Yetenekli yazar Gail McHugh, Nabız’da tüm ustalığını sergilemiş. Gavin kadar çarpıcı bir karaktere rastlamak güç.”
A. L. Jackson
“Gail McHugh, Gavin Blake’le romans standardını bambaşka bir seviyeye taşımış. Gavin Blake bu neslin en gözde kurgu erkek arkadaşı.”
Gretchen de la O
“Reddedilemeyecek kadar seksi. McHugh şiddetli tutkuların kraliçesi.”
Michelle A. Valentine, New York Times çoksatan yazarı


İlk kitabın yorumu için Tık Tık 
Gül
İlk kitabı sevmemiştim ,bu kitaptan nefret ettim.

Sibel
İlk kitabı buna göre daha çok beğenmiştim sanırım.


Gül
İlk kitabın sonunda Gavin bu kızı hemen affedersen karizmanda ciddi çizilme olur demiştim.Allah için dokuz gün kadar dayanıyor.O da bence uzakta olduğu için.Teorim şu Gavin ve Emily tanışmadan hemen önce Gavin büyük bir beyin sarsıntısı geçirmiş.Yoksa bu kadar saçma sapan davranmasının bir açıklaması olmaz diyecem de ,kimse " Gavin ne yapıyorsun bu sen değilsin" demiyor.
Kitabın ilk 70 sayfasını okuyun sonra 100 sayfa kadar atlayın ,arada bir şey olmuyor ,olanları da anlarsınız, çok sıkmayın yani,sonra düdüşme sahnelerini kim kimi daha çok seviyor konuşmalarını atlarsanız kitap epey çabuk bitecek.
Birbirlerine olan sevgilerini kıskanıyorsun diyeceksiniz ama adam daha kadının manuel vites araba kullanıp kullanmadığını bilmezken ona "sen benim sonsuzumsun" derse ehh çok inandırıcı olmuyor.Yalan yok o salak karıya aldığı arabayı kıskandım.Ama o kadar ,ilk kitapta Gavin biraz daha gözüme hoş gözükse de bu kitapta beyni  alınmış gibi davrandığından  gözüme pek sevimli gelmedi.
Birde sonlara doğru bir sahne var ,ancak Türk dizilerinde olur ,okuyunca anlarsınız ne dediğimi. Hayattan soğuttu beni o sahne .


Sibel
Emily’nin  karakterini ilk kitapta öğrenmiş,başlarda sevdiğim Gavin’in sonlara doğru sümükleşmesi sonucu da benim için hikayenin keyfi kaçmıştı.Sonrasında yazar bu ikinci kitapta hikayeyi uzatmak için resmen çırpınmış.Bir ara düdüşmenin dibine vuruyorlar sonra bir bakıyorsun düdüşmeye tövbe durumları. Ortası yok =D Konu uzuyor da uzuyor.Bir ara o kadar saçmalıyor ki (özellikle Gül’ün de bahsettiği sahne ki anlatılmaz yaşanır =D ) hadiiiiii canım yoğğğğğ artık oluyorsunuz resmen. Mesela sonra şey var.Şimdi Gavin kıza yılbaşı hediyesi olarak araba alıyor ya.Bunlar New York’ta yaşıyor.Ama noel için kızın ablasına gidiyorlar ki ablası Los Angeles’te yaşıyor.Ama bu durum elbette ki Gavin’i yıldırmıyor. Araba NY’den LA’ e geliyor hediye olarak veriliyor sonra tekrar NY’ye geri gönderiliyor.Her halde bir araba parası kadar da navlun ödemiştir salak Gavin (Zenginin malı züğürdün çenesi durumu evet biliyorum =P ). Sonraaaa Gavin’in annesi diyor ki neyyyyyy oğlumla beraberken başkası ile de mi birlikteydin.Yok bacım senin oğlun aldatılan değil aslında ,bu kaltak nişanlısını senin oğlunla aldattı. Yani senin bu kadar atarlanmana gerek yok =P  Bir de özellikle şu ara fazlasıyla gündemde olup milletçe tüylerimizin dikilmesine neden olan olaylar yüzünden özellikle dikkatimi çekti ve sinirlendim. Hesapta bu iki salak Dirty Talk yapıyorlar düdüşmek için ve Emily şöyle diyor ‘Emily,kendini öğretmeni tarafından azarlanan bir öğrenci gibi hissediyordu,hiçbir şeyi onu orada düzmekten daha fazla istemediği öğretmeni tarafından.’  > = x  Bak yine sinirlendim….

Yazar uzattıkça uzatmayı o kadar abartmış ki teşekkür notu bile 4 sayfaydı…

Kitabı okurken ben (Gül ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder