27 Nisan 2016 Çarşamba

Tarryn Fisher – S*ktir Et Aşkı


Tarryn Fisher – S*ktir Et Aşkı
Aşkların en güzeli yaşanmaması gereken aşktır. 

"Hayatın basit olmadığını biliyordum çünkü ben de basit değildim. Hatta basitten daha fazlası olduğumu ve normal pek bir yanımın olmadığını öğreniyordum. Bir adama âşık olmak zaten başlı başına bir şeydi ama bir rüya yüzünden en yakın arkadaşınızın sevgilisine âşık olmak..." 

Helena Conway âşık olmuştu. İsteksizce, farkına varmadan. Ancak haklı sebepleri vardı. Kit Isley onda olmayan her şeye sahip. Ve Helena'nın en yakın arkadaşının sevgilisi olmasaydı, her şey çok güzel olabilirdi belki.Helena kalbini susturmalı, doğru olanı yapmalı ve başkalarını da düşünmelidir.Ta ki bunu yapmayana dek.


Sibel
Çok üzgünüm ki Tarryn Fisher’ın tek başına yazdığı tüm kitaplar Türkçe'ye çevrildi.Yeni bir kitabını okuyabilmek için yazmasını beklemek zorundayız.
Gül
Tarryn ın yazdığı en kişisel ve en yalın kitap sanırım.


Sibel
Yukardaki cümlemden de anlaşılacağı üzere çok seviyorum bu yazarın tarzını.Karanlık,arızalı karakterler acımasız gerçeklerle dolu hikayeler.Yayınlanmış her bir hikayesini büyük bir zevkle okudum,bitirdim.O yüzden bu kitabın çıkacağını duyunca anormal sevindim ve Aspendos’un verdiği çıkış tarihinden itibaren kitabı alabilmek için neredeyse her gün (nedendir bilinmez çıkış tarihinden sonra bir türlü D&R lara gelmedi kitap,geldiğinde ise hepsine gelmedi) D&R ı arayarak çalışan çocukları taciz ettim.Tabi kitabın adından dolayı sorarken hem ben hem karşımdaki insan epey zorlandık =D (kitabın ismini orjinali gibi çevirdikleri ve değiştirmedikleri için Aspendos’a teşekkürler, cidden... Uyduruk bir isim yerine bunu kullanmaları çok iyi oldu).
Kitaba gelirsek sanki Tarryn Fisher kendi özel hayatında yaşadığı bazı şeyleri bu kitapla içinden atmış gibiydi.Oldukça sert fikirler vardı kitabın içinde ki çoğu benim düşünce yapıma uyuyorlardı. Hatta üşengeç bir insan olmasam bir çok cümlenin altını çizer ya da renkli,sevimli post-itlerle o cümleleri belirler sonra alıntı falan yapardım.
Her zamanki gibi başlamamla bitirmem bir oldu kitabı.Ama hep bir ‘hah şimdi çok acayip bir şey olacak ve hikaye değişik bir yöne kayacak’ dedim ama olmadı bu sefer.Okuduğum diğer kitaplarıyla kıyasladığımda bu kitabı diğerlerinin altında yer alır benim açımdan. Hatta hafif bir Love Me with Lies serisi havası da vardı bence.Ancak her zamanki gibi bu hikayesi de oldukça ilginç ve güzeldi.
Gül( spolier olabilir )
Rüyalara inanır mısınız? Ya da bir rüyanın hayatınızı değiştirmesine izin verir misiniz? Tarryn ana karakterin  hayata bakışının değişimini bir rüyaya bağlaması bana oldukça ilginç geldi.Psikolojik çözümlemelere  girip alt bilinç,ego süperego vs vs olaylarına girmeyeceğim.Ama kızın durup duruken adam bakıp ben buna aşığım demesindense bu şekilde bir aydınlanma durumuna geçişi beni daha etkiledi.
Tarryn yazıdığı kitap olduğu için sürekli bir çapan arayıp durdum kitapta.Aslında okuduğumuz farklı kadınların bir erkeği  kendilerince sevmeleriydi.Kit karakteri her kadın tarafından sevilecek el üstünde tutulacak bir adam .Kitaptaki üç kadında kendince ve kendi hataları ile seviyor Kit i
Kit te diğerleri de daha yan karakterler.Tüm kitabı Helena nın ağzından okuyoruz zaten ve bir bakıma O’nun değişimini ve büyümesini okuyoruz.Aslında araya giren olmamak için elinden geleni yaparken Helena ya sinirlenmedim değil ,boş ver arkadaşını Kit i o hak etmiyor bile demek istedim .Ama Helena ya , kendine olan saygısına ve güvenine bir bakıma hayran kaldım .Kit i anlamak için onun şehrine gitmesi,eski sevgilisini bulması vs vs hepsi çok ilginç ve katmanlı olaylardı .Bu arada eski sevgilinin hikayesini keşke daha detaylı öğrenebilsek ,Tarryn onun hikayesinide anlatsa bize.Ve kitabın sonlarına doğru neden ortaya çıktığını çok anlamasamda acayip merak ettiğim ve O’nun da hikayesini okumak için ölüp biteceğime emin olduğum Müslim karakteri.

Sibel

Bak Gül yazınca hatırladım ben de.O Müslim karakterine ne gerek vardı hikayenin içinde ben de pek anlamadım.Varlığı veya yokluğu hikayeyi hiç etkilemeyecekti sanki.Ama çok karizmatik bir şeydi, ana karakterin Müslim olduğu bir kitaba hayır demem doğrusu =D
Bu arada arka kapaktaki resme de bayıldım...
Gül
Ben de demem ama Tarryn bir sonra ki okuyacağımız romanı Colleen Hoover la birlikte yazdığı Never Never serisi olacak sanırım