22 Eylül 2015 Salı

R.K. Lilley – Yorgun Hayaller ( Tristan & Danika Serisi 1 )


R.K. Lilley – Yorgun Hayaller 
"Şimdi anlıyorum, seninle tanışmadan önce aşk hakkında hiçbir fikrim yoktu. Oysa, bizimkisi aşktı; aşk insanın hayatını zorlaştırmıyormuş, asla seninle olduğum zamanlar gibi mutlu olmadım ve bu zamanların nasıl geçtiğini anlamadım. Benden vazgeçmeni kaldıramam, ben de senden vazgeçemem. Gülüşünü seviyorum, dürüstlüğünü seviyorum, sadık olmanı seviyorum, espri anlayışını seviyorum ve sen bana şaka yaptığında gözlerinde oluşan ışığı seviyorum. Sanırım en çok da bunu seviyorum. Sadece seni sevmiyorum, sana
ihtiyacım var. Sanırım bu bir uyarı, bir şekilde senden kolay vazgeçeceğimi düşünüyorsan şaşırmış olmalısın, toparlan sevgilim, öyle ya da böyle seni yeniden kazanacağım."

Sibel
Bu kitabı beğenen var mı bilmiyorum ama inanın yorum yazmaya bile üşeniyorum. Ama zevklerimiz seninle benzer diyorsanız okumayın,vaktinize yazık…
Gül
Yazık valla yazık ,eğer bu kitap geri dönüşüm kağıdından basılmadı ise o ağaçlara yazık.


Sibel
Kitap o kadar saçma,gereksiz ve sıkıcı ki uzun uzadıya bir yorum yazmak gerçekten vakit kaybı ki bir sürü vaktimi saçma sapan bir kitabı üstelik her zamanki Aspendos klasiği çeviri felaketiyle okuyarak kaybettim.Onun yerine son dönem bu tür kitaplarda kafama takılan bir konuyu yazmak istedim.
Şimdi özellikle bizim yaş gurubumuzda olanlar aşk kitaplarına beyaz dizilerle başlamıştır tahminimce. Şahsen ben bu yola Gelişimlerle girdim =D Okuyanlar bilir ilk zaman gelişimleri genç kızları bekaretin yüceliği ve gerekliliğine yöneltir.Zaman ilerleyip gençler özgür seks olayına kayınca bu sefer madem yapacaksınız bari korunun temalı hikayeler raflarda yerlerini almıştı.Son dönemde ise erotik roman furyasından sonra beyaz dizilerde de hatırı sayılır +lı sahneler okumaya başladık.Şimdi bu yeni türeyen erotik romanlarda sıklıkla gözüme çarpan bir şey dikkatimi çekti.Bunca sene bütün yazılı ve görsel platformlarda cinsel yolla bulaşan hastalıkların önlenebilmesi için prezervatifin ne kadar önemli bir şey olduğu bangır bangır insanlara anlatıldı,kafalarına sokuldu ki gayet te yerinde bir hareketti bence. Ama gel gör ki bu yeni kitaplarda seni daha çok hissetmek istiyorum,nasılsa hap kullanıyorsun,zaten yeni test yaptırdım temizim vallahi vb gibi bahanelerle prezervatifler bir köşeye atılmaya başlandı. Merak ediyorum ben farkına varmadan dünya üzerindeki bütün cinsel yolla bulaşan hastalıklara çare falan mı bulundu =p
Yurt Dışı kapağı 


Gül
Konu arka kapakta yazılmamış ama düşününce kitapta konuda yok .Tristan ve Danika tanışırlar ve  birlikte saçmalarlar gibi olabilir konu.

Bu kız mı Yükseklerde serisindeki kız mı daha salak karar veremedim,Abi tutarsız ki öyle böyle değil.Çeviri korkunç .Sanırım söylecek başka bir şey yok 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder