28 Eylül 2015 Pazartesi

Samantha Young- Derin Tutku (Into the Deep serisi 1)


Samantha Young- Derin Tutku 
Küçük bir kasabada kendi halinde yasayıp giden Charley, büyük bir sehirden gelen Jake’le tanısınca dünyaya bambaska gözlerle bakmaya baslar. Charley’yi yepyeni duygularla tanıstıran Jake, ona sonsuza kadar birlikte olma sözü verir. Ama beklenmedik bir

 trajedi, bu askı paramparça eder. Charley Jake’in izini kaybeder.Dört yıl sonra, Jake’i artık aklından söküp attıgına inanan Charley’yi, bir yıllık yurtdısı egitimi için gittigi Edinburgh’da inanılmaz bir sürpriz karsılar: Hayatının askı Jake, yeni kız arkadasıyla aynı üniversitede okumaktadır!
 Büyük askların kıvılcımları beklenmedik köselerde gizlenir;derinlerde yakılan atesler her zaman kolay küllenmez…
 Derin Tutku, okuru askın izlerini takip etmeye çagırıyor.

Gül
Ergen hikayesi,ama bu kötü yazılmış.
zorla okunura yakın ama

Sibel
Ben sevdim,elbette abuk yerler vardı ama sıkılmadan okudum.
Olmuşa yakın ama


Gül
Sanırım yazar ergen Dublin Caddesi yazmak istemiş ama bence olmamış.16 yaşındaki oğlanın kızın ensesini tutması ,baskın bir karakter olarak olması falan azıcık zırva olmuş kanaatimce,ki 16 yaşındaki baskın karakter üniversite deki ezik hallerini okuyunca hepten inandırıcılığını yitiriyor.Kızın büyümüşte küçülmüş halleri hepten iticiydi
Bir de uzun süre ortada dönen “ Onun yaşadıkları çok korkunçtu ama bana yaptıklarını unutamam “laflarından sonra nasıl büyük bir şey beklediysem ikisi de ortaya çıktığında” bu muydu len “ oldum
Kitabı okurken ( kitaptaki oğlan 14 dünde başlamış düdüşmeye 16 sında çatır çatır gidiyor ) üst kattan 15 yaşındaki yeğenim “Anne iç çamaşırlarım nerede bulamıyorum “ diye bağırması kitabı hepten inandırıcılıktan uzaklaştırdı.

Sibel
Yollarımız yine ayrıldı Gül ,ben beğendim kitabı.Haaa evet 16 yaşında delicesine aktif bir sex hayatını okuyunca ben de hadi lenn diyorum.Ama sonuçta ben dinazor çağından kalmış biri olarak neyyyy 14 yaşta cinsel hayatı mı başlarmış diyorken yeni nesil bunu çok doğal karşılıyorsa böyle şeylere fazla da takılmamak gerektiğini düşünüyorum artık.
Bütün o drama neden olan olayı okuyunca çok büyük bir şey beklediğim için ben de aynı tepkiyi verdim ama o yaşta tüm duyuları cinselliğe yönelince ,duygusal olarak çok iyi gelişemediklerinden olsa gerek başlarına gelen ilk kötü şeyde o şekilde tepkiler vermeleri de normal karşılanmalı herhalde.

Bunun dışında hikayenin genel kurgusu,anlatımın akıcılığı,okurken sıkmaması sebebiyle ben beğendim kitabı.Serinin devamını okurum çıkınca.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder