21 Eylül 2015 Pazartesi

Jennifer L. Armentrouth – Sağdıç ( Gamble Brothers Serisi 1 )


Jennifer L. Armentrouth – Sağdıç  
Gamble Kardeşler serisi başlıyor!
Madison Daniels çocukluğundan beri, ağabeyinin en iyi arkadaşı Chase'e âşıktı. Gamble kardeşlerin yakışıklı, dürüst, başarılı, komik… ve inanılmaz seksi Chase'ine. Büyük bir sorun vardı. Chase annesine korkunç günler yaşatan çapkın babası gibi biri olmaktan korktuğu için daima geçici ilişkiler yaşamayı tercih ediyordu. Madison'dan çok hoşlanmasına rağmen onu çoktan gözden çıkarmıştı.
Madison ve Chase, Madison'ın ağabeyi Mitch'in düğününde sağdıç ve nedime olarak bir araya geldiler... Romantik bir düğün, küçük bir yanlışlık ve bastırılmış tutkular… Olacaklara kim engel olabilirdi ki…
 LUX serisi, Kış Güneşi ve Saplantı'nın dünyaca ünlü yazarı Jennifer L. Armentrout'tan tutku dolu bir hikâye...


Sibel
Söylenecek tek şey bu kitabın Dex’ten değil Harlequin’den çıkması gerektiğidir.Beyaz dizi benzeri bile denmez %100 beyaz diziydi herşeyiyle.
Gül
Evet beyaz dizi ama Sibel in yerden yere vurduğu kadar kötü bir beyaz dizi değil.



Sibel
Kitap Harlequin’den J.Lynn adıyla çıksaydı (ki zaten yazar yurtdışında kitabı bu isimle çıkartmış) o zaman derdim ki sıkıcı olmayan,sıradan bir beyaz dizi.Ama yazar ismine Jennifer L. Armentrouth yazıp bu kitap önümüze sürülünce insan bu ne laynn oluyor haliyle.JLA bir cafede oturup kahve içerken canı sıkılmış,yav ben de beyaz dizi yazabilirim sanırım demiş gibiydi kitap.Hiç yakıştıramadım bu yazara. Zaten o da kendine yakıştıramamış ki diğer ismiyle sürmüş piyasaya yurtdışında =p

Yurt Dışı Kapağı 


Gül ( Spolier)
J.Lynn adı ile yazmasının temel sebebi Sibel gibi beklentisi olan insanlar,bir aşk romanında daha fazla ne olabilirdi ki ? Erkek kahramanınızın totosundan canavar ya da uzaylı mı çıkacaktı? Herkesin kızın aşkının farkında olup oğlumuzun çokta farkında olmaması ,oğlanın kendi aşkı konusunda  abisinin “ sen aşıksın” demesi üzerine “ He Valla aşığım “ diyip kızın  peşine düşmesine çok aldırmazsanız okunur gider =)



Sibel

Kitaba kötü demiyorum ki ben,hatta orta şeker not verdim.Bu kitabı beyaz dizi yazarlarından biri yazsa güzel sayılabilecek bir hikaye derdim.Ama yazar JLA olunca haliyle beklenti yüksek oluyor (totodan zuzaylı çıkmasa bile daha orijinal bir konu en azından).

JLA adı ile olan kapak