4 Eylül 2015 Cuma

Catherine Bybee – Çarşambaya Kadar Eşim Ol ( The Weekday Brides Serisi 1 )


Catherine Bybee – Çarşambaya Kadar Eşim Ol 
Yedi Gün, Yedi Düğün
Blake Harrison
Zengin, kraliyet mensubu, çekici... Ve en önemlisi çarşamba gününe kadar evlenmesi gerekiyor. Blake evlilik konusunda ona yardımcı olması için bir işadamı olduğunu sandığı Sam Elliot'a başvuruyor. Ama güzel, enerjik ve baştan çıkarıcı bir sesi olan Samantha Elliot'la karşılaşıyor.
Samantha Elliot
Bir çöpçatanlık şirketi sahibi olan Samantha evlenecekler listesinde değil... Ta ki Blake ona bir yıllık evlilik sözleşmesi için on milyon dolar teklif edene dek. Ve bu teklifte uygunsuz bir niyet yok. Bu para, bakımevinde kalan kardeşinin masraflarını karşılayacak. Samantha'nın tek yapması gerekense yeni kocasına karşı hissettiği çekimi kendine saklamak ve onunla ilişkiden kaçınmak.
Ama Blake'in öpücükleri ve çekiciliği Samantha'nın karşı koyamayacağı kadar güçlü. Samantha ve Blake her şeyiyle düşünülmüş bir evlilik sözleşmesi imzalıyorlar. Bu sözleşmede aşk yok ama bilirsiniz, aşk zaten sınır tanımaz.

"Çarşambaya Kadar Eşim Ol eğlenceli ve ateşli bir aşk romanı. Bu kitap, sürekli ağız dalaşında olan muhteşem kahramanlarıyla çok komik, sıra dışı ve özel."
-Booklist-
"Catherine Bybee, bu romanıyla eğlenceli ve iyi zaman geçireceğiniz bir okuma deneyimi sunuyor."
-Tell Me a Story-
"Sam ve Blake'in arasındaki kimya her yere bulaşıyor, her yüreğe işliyor."
-Coffee Time Romance-


Sibel
Beyaz dizilerin vazgeçilmez konularından.Ama yazarın akıcı anlatımı ile sıkmayan çerezlik bir kitap olmuş.
Gül
Başladım ve bitti ,arada hadi ama dediğim  yer bile olmadı ,özlemişim Beyaz Dizi okumayı

Sibel
Adamın mirasını kaybetmemesi için acilen evlenmesi gerekiyordur, kadınında sağlık sorunu olan bir aile bireyine bakması ya da ailesi için önemli bir evi,işi vs yi kurtarabilmesi için paraya ihtiyacı vardır… Böyle konulu kaç tane beyaz dizi okuduğumun sayısını inanın hatırlamıyorum.Ama hatırı sayılır derecede çoktur.Bu kitabın arka kapak özetini okuduğumda ‘vayyyy yazar ne kaaa orcinal bir konu bulmuş ‘ diyerek şaşkınlığımı göstermiştim =p Ama tabi ki de bu okumama engel olmadı her zamanki gibi.Çok fazla bir beklentim olmadan başladığım kitabı keyifle,sıkılmadan,bir kenara bırakmadan okuyup bitirdim.Yazar karakterleri güzel işlemişti bana göre.En sevdiğim güçlü,mantıklı, ayakları yere basan ama çok da kasmayıp,gerektiğinde bazı şeyleri kabul edebilen (istemem yan cebime koy yoktu yani) bir kadın karakter vardı.Erkek karakter de tam olması gerektiği gibiydi. O yüzde de bu kadar klasik bir konuda sıkılmadan okudum bitirdim  kitabı.Yazarın anlatım tarzını da beğendim.O yüzden serinin devam kitapları çıktığı zaman alıp okurum.

Yurt Dışı Kapağı
Gül

Süper düper bildik bir hikaye ,ama aşk hikayesinde ne yapacaksın  ki çok oynama şansın yok.Dük abinin çok hızlı aşık olmasına takılmazsanız –ki ben takılmadım – güzelce okunuyor ama tabii ki dünyayı kurtarmuyoruz ya da entellik seviyemiz bir tık falan artmıyor.Ama hoş bir tebessümle okunup bitiyor .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder