16 Eylül 2015 Çarşamba

Lisa Kleypas – Meğer Ne Çok Sevmişim ( The Hathaways Serisi 5 )


Lisa Kleypas – Meğer Ne Çok Sevmişim 
Doğa ve hayvanlara düşkünlüğüyle bilinen Beatrix Hathaway'in kendini rahat hissettiği tek yer açık alandır. Daha önce Londra sezonuna katılmasına rağmen, duru bir güzelliğe sahip bu genç kadının karşısına onu heyecanlandıran veya ciddi anlamda ona kur yapan biri çıkmamıştır. Bu yüzden çaresizce kendini aşkı hiç bulamayacağına inandırmıştır. Ancak Hathaway kardeşlerin en sıra dışı üyesinin sıradan birini hayatına almasının artık zamanı gelmiştir. Kız kurusu sıfatından kurtulmasının tek yolu budur. Çok geçmeden, kader karşısına aradığı kişiyi çıkaracaktır.
Yakışıklı ve cesur Yüzbaşı Christopher Phelan savaştan döner dönmez, Beatrix'in arkadaşı olan, hayat dolu Prudence ile evlenmeyi düşünmektedir. Ancak Pru'ya yazdığı mektuplarında sözünü ettiği gibi savaş meydanında geçen hayat onun ruhunu karartmıştır. Christopher eskisi gibi değildir artık. Pru'nun yaşadığı hayal kırıklığını fark eden Beatrix arkadaşına yardımcı olmaya karar verir. Christopher'a gönderilen mektupları genç kadının adına kendisi yazacaktır. Beatrix ile Christopher arasındaki yakınlaşma kısa bir süre sonra bambaşka bir hal alır; yoğun bir çekim gücü ve tutku baş gösterir… Genç adam eve döner dönmez sevdiği bu kadının karşısına çıkacaktır. Beatrix'in masum oyunu, karşılık bulamayan bir aşk acısıyla ve inkâr edilemez bir tutkuyla sonuçlanacaktır.

"Başarıyla işlenmiş karakterler, muhteşem bir kimya ve akıl oyunları."
-Booklist-



Sibel
Benim için Lisa Kleypas özellikle historical de kitabı sorgusuz alınıp okunacak yazarlardandır. Şimdiye kadar Türkçeye çevrilmiş historical tarzı tüm kitaplarını severek,beğenerek okudum.


 Çok azıcık spoiler olabilir

Sibel

Seviyorum bu kadının historicallerini ben. Hele ki Hathaways serisinin son kitabının çıktığını,nihayet Beatrix’i okuyabileceğimizi öğrenince çok sevindim. O yüzden de koştura koştura aldım yeni kitabını. Konu,kurgu,anlatım,akıcılık yine hayal kırıklığına uğratmadı beni keyif alarak okuduğum bir kitap oldu.Ama serinin final kitabı olduğundan mıdır nedir Beatrix’e azıcık haksızlık etmiş gibiydi yazar. 

Yurt Dışı Kapağı
Neden mi böyle diyorum.şöyle ki ; kitabın yaklaşık 250.sayfalarında falan Beatrix ve Christopher birbirlerine aşklarını itiraf ettiler.Eee doğal olarak genelde kitap sonunda olan bu tür itirafları kitabın bitmesine nerdeyse 100 sayfa kala okuyunca eee geri kalan sayfalarda ne olacak ki diye düşündüm. Kalan bu sayfalarda ilişkilerini yoluna koymaları ve Hathaways serisinin sonunun toparlanması ile geçti.Bunlar sıkıcıydı demiyorum,ailenin diğer üyelerini de hatırlamak güzeldi ama ne bileyim Beatrix’in sayfalarından çalınmış gibi geldi bana.O sayfalarda Beatrix ve hayvanları ile ilgili daha fazla komik hikayeler beklemiş olabilirim =p



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder