2 Eylül 2015 Çarşamba

Aleatha Romig – Tutku Oyunları ( Consequences Serisi 1 )


Aleatha Romig – Tutku Oyunları 
Aşk, günahlarla yoğrulmuş bir oyunu bozabilir mi?
Claire Nichols, kusursuz hayatların, büyülü masalların ardında en kötü kâbusların yaşanabileceğinden habersizdi. Ta ki onunla tanışana kadar; Anthony Rawlings. Zorba, acımasız, gözü kara. Fakat aynı zamanda zengin, kibar, güçlü ve nefesleri kesecek kadar yakışıklı. 
Parıltılı yaşamların gürültüsünden uzak, sıradan bir barmen olan Claire, onun tatlı tuzağına düştüğünde ise artık her şey için çok geçti. Nefretin bile çekici geldiği bu dünyada, tutku ve şehvet dolu bir oyunun en önemli parçasıydı artık.



Bu oyunun sınırları yok ama kuralları var. Hayatta kalmaksa ancak kurallarla mümkün. "Kimse onun kurallarının sonuçlarından kaçamaz."
-Alfred A. Montapert-




Sibel
Kitabı Türkçe tanıtım yazısı ve çıkış tarihi duyurusundan önce duymamıştım.O zaman da özetini okuduğumda ‘Amannn Grey vari yeni bir kitap daha geliyor.Ne kadarrrr da orjinallll’ şeklinde aşağılamıştım.Kitabı bitirdiğimde feci şekilde tükürdüğümü yalamış gibi hissettim kendimi.Tümüyle farklı harika bir kurgu çıktı karşıma.

                             

Kitabın yarısına kadar hala hah şimdi kızın aşkı adamın tüm kötülüklerini iyileştirecek (benzerlerinde hep öyle okuduk ya şimdiye kadar )ve bu zamana kadar ki gidişatı bozacak endişesiyle okudum.Ama işler hiç de beklediğim gibi gelişmedi neyse ki.Bir ara yazar bazı yerlerde fazlaca detaya girdi (spoiler vermemek için ne tür detaylar olduğunu yazmak istemiyorum ama okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız) ve bu kısım baya uzun sürdü.Ancak bu kitabın genel gidişatına göre nispeten sıkıcı bölümden sonra olaylar öyle farklı bir yöne doğru ilerledi ki son 60 sayfayı falan nasıl okuduğumu bilemedim.Kısaca bence çok başarılı bir kurgu ve akıcı bir anlatımla (çeviri genel olarak güzeldi ama bazı yerlerde zaman kullanımda hatalar vardı ama çok değildi) fazlasıyla beğenerek okuduğum bir kitap oldu.Ve sonu öyle bir bitti ki (çok kötü değil bitiş,konu bağlandı bir yerlere) kara kara devam kitabını nasıl bekleyeceğimi düşünür halde bıraktı beni.Sadece bir şey kafamı kurcaladı bu arada (gerçi spoiler vermeden nasıl anlatırım bilmiyorum). Kızın beyinsel pasifize oluş süresi çok kısaydı sanki.Yok olmayacak spoiler vermeden açıklayabilmeyi beceremeyeceğim,o yüzden okuyanlar anlayabilecek ancak ne demek istediğimi =)


Son olarak kitabın ilk sayfasında sizi yazarın bir uyarı yazısı karşılıyor.Yazı şöyle ;
Önemli
Tutku Oyunları serisinde fazlasıyla yetişkinlere yönelik içerik bulunmaktadır.Aşırı tasvir ve ayrıntı yer almamasına rağmen kaçırma,tecavüz ve hem fiziksel hem psikolojik şiddet mevcut.bu tür içerikleri okuyamıyorsanız lütfen bu kitabı almayın.Hazırsanız,hoş geldiniz,yolculuğunuzun tadını çıkartın.
-Aleatha Romig



Kitabın başında bu yazıyı okumak benim hoşuma gitti açıkçası,yazara karşı sempati duydum ki bu gözler ne kitaplar okudu (Laura Reese,Olivia Cunning,Sylvia Day vb desem ne demek istediğimi anlarsınız) ve hiçbirinde böyle bir uyarıyla karşılaşmadı.Evet kitapta yazarın uyarısındaki her şey var ama özellikle tecavüz ve diğer seks sahneleri yok denecek kadar az detayla ayrıntıya girilmeden yazılmış.Ama şöyle bir gerçek var ki kitap aşk hikayesi değil psikolojik gerilim.Gerçekten bu tarz kitapları sevmiyorsanız uzak durun ama ben de gerilim türü sevmememe rağmen okuduğuma pişman değilim…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder