9 Eylül 2015 Çarşamba

Lisa De Jong – Yağmur Yağarken ( Rains Serisi 1 )


Lisa De Jong – Yağmur Yağarken
Hayatım bir gecede sonsuza dek değişti.
Beau benim ilk aşkımdı. Sonra her şey altüst oldu. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Ona nedenini söyleyebilsem keşke. Ama söyleyemem. Hiç kimseye söyleyemem. Ona ne kadar ihtiyacım olduğunun farkında bile değilmişim. Ta ki gidişiyle yapayalnız kalana kadar.
Sonra Asher Hunt çıkageldi. Büyüleyici bakışları ve muzip gülümsemesiyle... Herkes ondan uzak durmamı söylüyordu. Oysa onun tek yaptığı beni esir alan acılarımı dindirmekti.
Ben, kaderimin o yağmurlu gecede mühürlendiğini sanıyordum ama Asher bana bunun sadece yeni bir başlangıç olduğunu gösterdi. Beni kurtardı. Bana yeniden umut verdi. Ama şimdi hayatım bir sır yüzünden bir kez daha altüst olmak üzere…
Seri bilgisi için Tıkla 


Sibel
Duygusal,bol dramlı ve ajitasyonlu bir hikaye okuyup ağlamak istiyorsanız durmayın,hemen başlayın bu kitaba.Ama yok benim gibi hayatım zaten dram =p diyorsanız arkanıza bakmadan kaçın…

Gül
Kitabı sinir ola ola ve ağlarak okudum,en sonunda da kızı çekip vurasım geldi .


Sibel
Bu aralar kitap sattıran iki temel öğe var bence.Seks ve dram.Her iki konu da dozunda kullanıldığında tadından yenmez oluyor ama bu kitaptaki gibi amaç sadece okuyucu mümkün olduğunca ağlatmak olunca karakterler Bergen’den bile daha bahtsız hale geliyor.Ee tabi hal böyle olunca benim gibi dram sevmeyenler her sayfada yazara saydırmaya başlıyor.
Kitabın konusu ile ilgili spoiler vermeden bir şeyler söyleyebilmek pek mümkün değil.O yüzden bu kitabı okuyup ta ağlamak isteyenlerin önünü  kesmemek için daha fazla bir şey yazmak istemiyorum. Ama başta da söylediğim gibi dram sevmiyorsanız,ağlamak istemiyorsanız (ağlamamak mümkün değil çünkü yazar sanki ‘ağlamayan olursa namertim’ şeklinde yemin etmiş gibi dramın dozunu zorladıkça zorluyor ) uzak durun bu
 kitaptan…

Gül

Kitap bence biraz Yeşilçam kokuyordu.Yani bunu Türkiye de çekseler  “Aa canları nostalji yapmak istemiş sanırım “ derdim.O kadar ajitasyon var ki bir nokta”Yeter “ diye bağırmak istiyor insan .Ama başlamışsın kitabı bırakamıyorsun tabii.Ağlamak isteyenler durmasın okusun ,diğerleri uzak dursun bence. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder