11 Eylül 2017 Pazartesi

Sibel Bunları Beğendi


Chris Russel – O Şarkıdaki Kız Benim 
 Songs About a Girl Serisi 1 
Gayle Forman – Bırak Beni
Giovanna Fletcher – Rüyalar Gerçek Olsa 
Dream a Little Dream Serisi 1 



Chris Russel – O Şarkıdaki Kız Benim 
Songs About a Girl Serisi 1 

“Yeryüzündeki istediğin herhangi bir kızı elde edebilirsin.” “Evet belki edebilirim,” dedi. Bir parmağıyla nazikçe dokunduğu çenemi göz göze gelene kadar kaldırdı. “İşte tam olarak bu nedenle seni istiyorum.”
Charlie Bloom'un sıradan hayatı, birbirinden yakışıklı dört erkekten oluşan Fire&Lights grubunun sahne arkası fotoğraflarını çekmeye başlamasıyla tamamen değişir. Paparazzi ve sahne arkası çekişmelerinin dünyasına adım atan Charlie, göz kamaştırıcı Gabriel West ile grubun diğer üyesi Olly Samson arasında kalır. Üyelerin çekişmesi yüzünden grup dağılma tehlikesi yaşarken Charlie, şarkıların sözlerinde akıllara durgunluk veren bir sırrın gizli olduğunu keşfeder.
Aşk, aile ilişkileri, arkadaşlık ve ihanet üzerine sürükleyici bir roman olan O Şarkıdaki Kız Benim çarpıcı sonuyla sizi şoke edecek.



Sibel
İlk etapta kitabın kapağı ,özetteki müzik grubu olayı insanı ister istemez eğlenceli,+ sahneli falan (sonuçta müzik grubu denince Günahkarları hatırlıyoruz ne de olsa ;) ) bir şeyleri çağrıştırıyor.Ancak özetin kalanını okuyunca farklı bir şeyler olacağını az çok tahmin edebiliyorsunuz.Benim tahmin edemediğim karakterlerin yaşlarıydı.Kız 15-16 oğlanlar 18-19 yaşında olunca başta bir haydaaa oldum açıkçası.Ancak hikayenin kurgusu,anlatım falan sıkılmadan okumama sebep oldu.Sadece başlarken seri olduğunu bilmediğim için kitabın sonu geldiğinde ‘haydaaaa,noluyooo ya,eksik sayfalı mı basmışlar kitabııı’ şeklinde tepki verdiğim doğrudur =D 





Gayle Forman – Bırak Beni

Tüm hayatınızı bir günde ardınızda bırakabilir misiniz?
İşten eve dönüp yemek yapmak yerine gaza basıp yola devam etmeyi hayal eden tüm kadınlar… Kimseyle uğraşmak zorunda kalmayacağı bir yere giden trene atlayıp uzaklaşmayı düşleyen tüm kadınlar…
Kocası ve çocuklarına bakmakla meşgul olduğu için kalp krizi geçirdiğini bile fark etmeyen yılgın anne Maribeth Klein için hayat tam da böyle bir çıkmaza sürüklenmekteydi… 
İyileşmeye çalışan Maribeth bu sürecin, onsuz yaşayamayacak insanlara külfet gibi geldiğini fark ettiğinde akla hayale sığmayacak bir şey yapar: Çantasını toplayıp çeker gider. Ailesinden ve kariyer hayatının beklentilerinden uzaklaşan Maribeth çıktığı bu yolculukta kendisinden ve sevdiklerinden sakladığı sırlarla yüzleşecektir.
Kocaman yürekleriyle eşler, arkadaşlar ve sevgililerin tökezleyip düştüğü, büyüyüp affettiği Bırak Beni, herkesi kaçtığı korkularla karşı karşıya getirecek.
“Forman çalışan anne olmanın, herkesi idare etmenin ve kimliğinizi neredeyse unutmanın ne demek olduğunu gözler önüne seriyor.”
-Booklist-



Sibel
Bu yazarı çok sevmeme rağmen kitabın konusu pek hoşuma gitmediği için okumayı sürekli ertelemiştim.En sonunda aldım elime kitabı ve uykudan kafam düşene kadar da bırakamadım.Evet konu depresif ve biraz itici ama yazarın anlatımındaki akıcılık nedeniyle sıkılmadan,bir çırpıda okunuyor. Copy paste kurgulardan sıkıldıysanız tavsiye edebileceğim bir kitaptı.







Giovanna Fletcher – Rüyalar Gerçek Olsa 
 Dream a Little Dream Serisi 1 

Rüyalar Gerçek Olsa, rastlantılara inanmayan ve düşlerin gücüne inananların cesur öyküsü...
İster beynimizin pisliklerden arınma yöntemi olduklarına inanalım, ister yoğun günlük hayatımız içinde beynimizin devre dışı kalıp hayal gücümüzü özgür bırakması olduğunu varsayalım ya da geleceğin habercisi olduklarını düşünelim, rüyalarımızın yaşamımız üzerindeki etkisi büyük. Bazen belli belirsiz, bazen de güçlü değişikliklere yol açıyorlar. Yepyeni düşünce ve duygularla uyanmamızı sağlıyorlar. Bazen aydınlatmaya ihtiyaç duyduğumuz karanlıktan korkutarak kaçırıyorlar bizi, bazen de ışığa doğru itekliyorlar. İçimizdeki engelleri kaldırırsak neleri başarabileceğimizi gösteriyorlar bize ama onlardan ne alacağımız bize bağlı.
İster görmezden geliriz, istersek de harekete geçeriz.



Sibel
Özetinden pek bir şey anlaşılmadığı için GR deki konusuna bakarak aldım bu kitabı.Yazarın okuduğum bir diğer kitabı Yıldız Öpücüğü gibiydi.Yani kadın karakter ağırlıklı erkek karakteri daha çok yan rolde okuduğumuz türden.Ama değişik bir kurgu,akıcı bir anlatımla bir çırpıda okuyup bitirdiğim bir kitap oldu.

Kitap seri olarak gözüküyor ama devam kitabı 70 sayfalık 1,5.kitap tarzında bir şey olduğu için aman seriymişş bezginliğine kapılmayın ;) 



Kitabın özeti ise şöyle bir şey : Sarah rüyalarında taaa üniversite zamanlarından çok az tanıdığı bir adamı görmeye başlıyor durup dururken.Bir süre sonra bu adam Sarah ile aynı iş yerinde çalışmaya başlıyor...
Rüyalarındaki adam,adamın gerçek dünyadaki hali,Sarah'ın eski sevgilisi, arkadaşları ve ailesi ile ilişkileri şeklinde akıyor kurgu.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder