18 Eylül 2017 Pazartesi

Mary E. Pearson – Aldatıcı Öpücük -Remnant Serisi 1


Mary E. Pearson – Aldatıcı Öpücük 


Morrighan’ın rahminden,
Kasvetin en uzak köşesinden,
Hükümdarların entrikalarından,
 Kraliçenin korkularından,
Doğacaktır umut. 
Yeni ve zorlu bir dünyada kendi yerini bulmaya çalışan bir prenses...  
Morrighan Hanesi’nin İlk Kız Çocuğu olan Prenses Lia, omuzlarındaki ağır sorumluluklara karşı çıkar ve düğün gününde, krallığın bilgesine ait gizemli bir hazineyi de çalarak ortadan kaybolur. Daha önce hiç görmediği Dalbreck Prensi ile evlenip krallıklar arasındaki güç oyununda bir piyon olmak yerine, seçimlerinde özgür olabileceği kendine ait bir hayatı tercih eder. Küçük bir liman kasabasına kaçar ve hayallerini gerçekleştirmek için çabalamaya başlar. Ancak gerçekleşmeyi bekleyen eski bir kehanet ile olmak için doğduğu kişiyi keşfetmek zorunda kalır. Lia’yı, gücünün sınırlarının farkına varıp, sevdiklerini korumak için neleri göze alabileceğini sorgulamasına neden olacak bir savaş beklemektedir.

Zorla Okunura Yakın

Sibel
Fantastik kitaplarda GR puanlarına daha çok güvendiğimden ve bu kitabında puanı ve rate i epey yüksek olduğundan baya bir umutla başladım kitaba.Gel gör ki kitap akmıyor anacım.Sürekli olarak yapılan betimlemeler, detaylı anlatımlar, üstüne bir de safi salak bir kız karakter olunca kitabı okumakta baya zorladım. Kitabın yarılarına kadar falan ‘dayan Sibel,seriye giriş kitabı bu,her şeyi detaylı anlatacak ki devam kitapları için anahtar olacak vs vs’ diye gazladım kendimi ama yok sonuna kadar aynı tarz devam edince hayal kırıklığı oldu benim için kitap.Sadece bir yer var ki dev bir spoiler olduğu için söyleyemem ama acaba kitaptan sıkıldığım için dikkat etmedim bazı şeylere,o yüzden gözümden mi kaçtı yoksa yazarın becerisi,hilesi mi anlayamadığım için bu kitabı okuyanlar bana bir mesaj yazıverin de sorayım size nedir işin aslı =D


Bir de birkaç saatte gidilen binler,yüz binlerle tanımlanan kilometre kavramı kafamı karıştırdı.İlk okuduğum ‘yarım günde yüz bin km gittik’ (atla gidiyorlar bu arada) cümlesini okuyunca dedim acaba yanlış mı yazıldı yoksa hani mübalağa falan mı yapıyor.Ancak baktım sonra aynı şekilde kullanıyor km leri.O zaman da dedim ki hani fantastik kitap ya belki o dünyadaki km bizdeki ile aynı değildir en iyisi ben çok takılmayayım buna =p
Heeee bir de bu kitaptaki kuzey ve güney yönleri sanırım gerçeğe göre farklı yerlerde. Kapaktaki haritanın üst kısımlarını güney diye tanımlayıp bulundukları yerden (kuzeyden yani) daha soğuk olduğunu söylüyordu bir yerde (ya da sıkıldığım için yanlış mı hatırlıyorum,bak şimdi emin olamadım).




Edit : Benim dev spoiler olur diye yazmadığımı başka bir blog yorumunda yazmışlar. Yazan kişi benimle aynı dumuru yaşamış,demek ki benim dikkatsizliğim değilmiş =D Evet yazar tarafından aşırı bir yönlendirme var o konuyla ilgili ama geri dönüp kontrol ettiğimde açıkça yazılarak sizi o şekilde düşünmeye iten bir şey bulamadım ben (bak hala spoiler vermemeye çalışıyorum =D ).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder