10 Nisan 2017 Pazartesi

Sarah J. Maas-Sis ve Öfke Sarayı - Dikenler ve Güller Sarayı Serisi 2



Sarah J. Maas-Sis ve Öfke Sarayı
Sarah J. Maas’ın “Taht Oyunları”nın yazarı George R. R. Martin’le karşılaştırmasına yol açan “Güller ve Dikenler Sarayı” dizisinin ikinci kitabı Sis ve Öfke Sarayı da yine temposu ve heyecanı hiç düşmeyen bir macera vaat ediyor.
Bana bakan yüzü tanıyordum.
Yüzünden akan sahteliği, umutsuzluğu, çürümüşlüğü tanıyordum.
Hançeri kaldırırken elim titremedi. Kemikli omzunu sıkıca tutup karşımdaki iğrenç yüz e baktım – kendi yüzüme. Ve üvez hançeri tam kalbime sapladım.
 Feyre, Amarantha’dan kurtulup Bahar Sarayı’na dönebildi ama bunun bedeli yüksek oldu. Her ne kadar artık Ulu Peri güçlerine sahip olsa da hâlâ bir insanın kalbini taşıyor ve Tamlin’in halkını kurtarmak için yapmak zorunda kaldıklarını unutamıyor.
 Gece Sarayı’nın Yüce Lordu Rhysand’la yaptığı anlaşmayı da unutmadı.
Tüm bunların ortasında Feyre, iktidar çatışmaları ve tutku oyunlarının baş döndürücü hızında yapması gerekeni yapıyor.

İlk Kitabın Yorumu için Tık Tık 
Gül
Vay anam vay neler dönmüş Serhat ya “ şaşkınlığı ve baş dönmesi içindeyim.

Sibel
Çabuk bitmesin diye yavaş,yavaş okudum.


Gül
Kitap olağanüstü güzel ki uzun ,sürekli kötü giden bir zamanın içinde okudum kitabı ,ona rağmen elimden bırakmak istemedim ama Sarah abla yazmış 600 küsür sayfa bir gecede bitirmek pek mümkün değil .



Sibel
Kitabın çıkacağını duyunca neredeyse her yerini hatırlamama rağmen hemen ilk kitabı aldım elime ve yine ayıla bayıla okudum ki sevdiğim kitapları yeniden okumaktan hiç gocunmuyorum.Ve bu 2.kitap da cidden çok güzeldi. Resmen çoğu yerde heyecandan elimden bıraktım, tabi ki dayanamayıp hemen geri aldım =D Bitmesin diye yavaş yavaş, sindire sindire okudum. Kurgu,karakterler, anlatım şekli hepsi çok iyiydi. Hatta bu zamana kadar normal fantastik sınıfına soktuğum yazarı bu kitapla (düdüşme sahnelerinde o kadar ayrıntı olmasa tabi) epik fantastik sınıfına almaya hazırım =D (Bana göre epik fantastik edebi olarak bir tık üsttür her zaman diğerlerine göre).




Gül
Buradan sonrası derin mi derin spolier ilk kitabı bile içerir
İlk kitapta Team Tamlin de tam olarak değildim ( kendisi hakkında bazı şüphelerim vardı ) Team Rhys'ta da değildim elbet ama bu kitabın sonunda elimde flamalar ve bayraklarla sokakları dökülüp Rhys diye bağırasım geldi .O nasıl bir öküz gibi sevmektir aga.O nasıl bir bağlanıştır.O nasıl bir eşleşmedir. Sarah bu tarz kitap yazmayı çok çok iyi biliyor.Kafanızda “aman burada çelişki var mı ,ne dedi bu şimdi, off çok uzatmış “ kelimeleri olmadan bir kitap okumaya o kadar hasretmişim ki . Affettim ben Sarah’ı iki erkek arasında kalan kız mitini kullanmasını da affettim yayın haklarını Dex’e satmasını da .Yakında peçetenin tek katına basacak kitabı Dex.

Sibel
İlk kitapta daha ilk sahneye çıktığı anda ‘tamamdır, benim adamım Rhys’tır’ deyip anında Team Ryhs çı olan ben (bkz ilk kitaba yaptığım yorum =D ) bu kitapla ne kadar doğru bir karar verdiğimi ve adamdan anladığımı görmüş oldum (tabikiii kurgu adamlardan,gerçek hayatta anladığım pek söylenemez) =P

Serinin 3.kitabının yurtdışı beklenen çıkış tarihi Mayıs 2017 bu arada.Keşke DEX de aynı anda çıkartsa. Gerçi seri 6 kitap artı novellalar olarak planlanmış görünüyor GR de.Yani bekleyişten kaçış yok ne yazık ki =( 

Kitabı okuduktan sonra Sibel ve ben
( Temsili )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder