24 Nisan 2017 Pazartesi

Elizabeth Hoyt-İntikam Maskesi-Maiden Lane Serisi 5


Elizabeth Hoyt-İntikam Maskesi
GECE KARANLIĞINDAKİ YABANCILAR
St. Giles Hayaleti olarak bilinen maskeli intikamcı gölgelerde yaşamaktadır. Tek amacı Londra’daki masumları korumaktır. Fakat bir gece, korkusuz bir genç kadınla karşılaşır. Genç kadın silahını ona doğrultmuşken Hayalet onun karısı olduğunu anlar.
ÂŞIK OLDUKLARINDA
Leydi Margaret Reading bir söz vermiştir: Sevdiği adamın hayatına son veren St. Giles Hayaleti’ni öldürecektir. Londra’ya, düğün gününden beri görmediği kocasına döndüğünde Margaret maskenin ardındaki adamı tanımaz. Atılgan, karizmatik ve tehlikeli St. Giles Hayaleti, Margaret’ın beklentilerinin çok ötesindedir.
EN BÜYÜK TEHLİKE TUTKUDUR
Aralarındaki tutku alevlendiğinde bu iki yabancı istediklerinden çok daha fazla sırrı açığa vurmaya başlar. Ama Margaret gerçeği, Hayalet’in kocası olduğunu öğrendiğinde oyun bitecek, oyuncularsa onları kavurabilecek arzuya teslim olmak zorunda kalacaktır…
“İntikam Maskesi Hoyt’un sınırsız hayal gücünün bir kanıtı. Okurlar bu kitaba bayılacak.”
RT Book Reviews
“Hoyt’un derin duygularla dolu, okurların yüreğine dokunan bu hikâyesi tatlı olduğu kadar heyecan verici.”
Publishers Weekly

Gül
Serinin bence en güzel kitabıydı.

Sibel
Serinin en güzeli bence hala 3.Kitap Saklı Şehvet.




Gül
Elizabeht Hoyt  Sibel ile benim ortak sevdiğimiz , uyuştuğumuz ender yazarlardan .Historical zevklerimiz pek birbirini tutmuyor .Hoyt okuduğum ilk historical yazarı olmasından ziyade güzel yazdığım için favori yazarlarımdan.
Seri ilk kitap hariç  benim için olmuştan ziyade orta şeker yakın olsa da zevkle okuduğum kitaplardan oluşuyor.Ama bu kitap benim için serinin en güzel kitabı .İlk kitaptaki ( beni kullandın kontu =D ) Lazarus’un arkadaşı Godric zaten.İlk kitaptan beri seriyi ara ara giriş yapıyor ama zerre aklıma baş kahraman olabileceği gelmemişti.Hem de bu kadar güzel bir kitabın baş karakteri olabileceği .Kız zaten hafif çatlak, tabii ki o yüzden daha fazla seviliyor.Kitabın içinde bulunduğu seride karakterler epeyce birbirine geçmiş durumda olduğu için seriyi  sıralı okumak  gerekiyor.


Sibel
Gül karakterlerin kim olduklarını en başta bana hatırlatmasa mümkün değil hatırlayamazdım kimdi bunlar diye =D Seride şimdiye kadar yayınlanmış 5 kitap içinde favorim hala Mickey ve Silence olsa da bu kitabı da ziyadesiyle beğendim.Godric karakteri hoşuma gitti.Margaret’i Gül çatlak diye tanımladığı, ben de tüm kitabı o beklentiyle okuyup pek çatlak taraf bulamadığımdan olsa gerek eee yaniii tepkileri vererek okudum ama en azından salak değildi de okuması zevkli oldu.Yani ben çatlak bulmasam da Margaret’i de sevdim.
Sadece şu St.Giles Hayaleti olayını biraz saçma buluyorum.Taytı kıçına,maskeyi kafasına geçiren tüm asiller ben Hayaletim diye dolaşıyor ortalıkta gibi bir şey oldu benim gözümde =P Ama serinin bir şekilde bağlantılı kalarak ilerlemesi de sanırım Hayalete bağlı olduğu için kurtuluş da olmayacak. Zira seri şu anda 12.kitabın çıkmasını beklediğine göre daha önümüzde Hayalet olmayı bekleyen en az 5 asil var gibi gözüküyor.
Bir de bu kitapta yazar Hayaletin peşine düşen Teğmen Trevillion’a iyi karakter özellikleri bahşedince dedim ne oluyor.Olan şuymuş; Teğmenimizi serinin 8.kitabında baş karakter olarak Lady Phoebe Batten ile okuyacakmışız.