20 Nisan 2017 Perşembe

Alyssa Day- Atlantis’in Muhafızları- Poseidon Savaşçıları Serisi 5


Alyssa Day- Atlantis’in Muhafızları
Atlantis'in kaderi yaklaşıyor…
 Poseidon Savaşçıları, insanlığın karşısında beklenmedik düşmanlar ve ittifaklar oluşturulduğunu öğrenir. Ancak, lanetli bir Atlantis savaşçısı ile yalanları görme yeteneğine sahip bir kadın arasında başlayan aşktan daha beklenmedik bir şey yoktur...
 Duygusuz bir savaşçı…
 İki bin yıl önce Poseidon tarafından duyguları yok edilerek lanetlenen Atlantisli savaşçı Brennan’ın üzerindeki bu leke, Tiernan’la tanıştığında silinmeye başlar. Bu kadın, Doğrucu adı verilen ve yalanları görebilen bir insandır. Brennan, taparcasına sevdiği kadını kaybetme ihtimaliyle ölümcül korkular yaşar. Tiernan’la dünyayı kurtarma savaşını bir arada yürütmeye çalışan savaşçı amacına ulaşabilecek midir?

Gerçegin gözü kulagı…
 Muhabir olan Tiernan'ın işi, yalanı veya sahtekârlığı görme konusundaki eşsiz kabiliyetine oldukça uygundur. Ancak genç kadın, insan ve biçimdeğiştirenlere karşı korkunç deneyler yapan bilimadamlarını fark edince büyük bir tehlikenin içine düşer. Onu bu kötülüğe karşı yalnızca güçlü bir Atlantisli koruyabilir. Dünyanın geleceği tehlikeye girmişken, bu ikili ölümü aşıp insanlığı kurtarabilecek midir?

Gül
Giderek insanlaşan Atlantisliler vasatlaşıyorlar.


Sibel
Ben sıkılmadım okurken
orta şekere yakın

Gül
Bir önceki kitapta suçu Martı’ya atmak çok kolaydı uzun bir süre üzerine kitabı çıkardıklarından unutmuşum vs vs diyebilmiştim.Ama 6 ay gibi kısa bir sürede yeni kitabı çıkaran Martı’ya laf edemeyeceğimden tamamen bende suç.4 kitap bile pek net değil kafamda.Kafamı vermeden okuduğumdan olsa gerek.
Her neyse Atlantisliler gittikçe sudan uzaklaştıkça insanlaşıyorlar bundan da pek mutlu değilim açıkçası. Bir de arkası yarın gibi bir sürü insan ve bir sürü hikaye  olmaya başladı kitaplarda ,yeterin gayri, bu yaşlı beyin tutamıyor aklında .Hem bunlar Atlantisli değil mi ,Brennan birden neden şimşek çakmaya başladı kı… pardon elinden .Atladığım unuttuğum bir şey mi ,bunlar şimşekte çakabiliyorlar mıydı? Kız diyor senin gücün su değil mi onu kullan.Hikaye azıcık uzatılmış bazı yerler baydı ,özellikle bir sonraki kitap için hazırlık için olan yerler .



Sibel
Bu tarz o kadar çok kitap okuyoruz ki artık 1 ay önce çıksa bile unutur ya da karıştırır oldum hikayeleri. Ama okudukça aklıma geldi de çok zorlanmadım anlamak için.Ben Gül kadar negatif düşünmüyorum kitap hakkında.Türünün tüm özelliklerini barındıran sıkıcı olmayan bir kitaptı bana göre.Kurgusu da hiç fena sayılmazdı. Brennan’ın bir taraflarından şimşek çıkarması evet biraz saçma olmuştu ama az buçuk neden öyle olduğunu yazar açıklamaya çalışmış gibi geldi bana (elektriksel alan lanet vs o yüzden değil miydi ? ). İlk kitaptan beri süren hikaye yeni eklemelerle devam ediyor. O yüzden sıralı okunması gerekenlerden serilerden Poseidon Savaşçıları.

oarjinal kapak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder