1 Eylül 2016 Perşembe

Anna Banks – Poseidon Varisi ( Syrena Legacy Serisi 1)


Anna Banks – Poseidon Varisi 
Hayatının aşkından vazgeçebilir misin?

Emma ile tanışana kadar, herhangi birini öpmek aklının ucundan bile geçmemişti. Son zamanlarda ise, dudaklarında onun dudaklarını hissetmekten başka bir şey düşünemiyordu.Galen, balıklarla iletişim kurabilen bir kızı bulmak için karaya gönderilmiş bir Syrena prensiydi. Emma ile tanıştığında aralarında ikisini de sarsan, güçlü bir çekim oluştu. Aradığı kız o olabilir miydi?

Onunla vakit geçirdikçe, Galen aradığı kızın o olduğunu anlamıştı. Ama onun yeteneklerinin farkına varmasını sağlayabilecek miydi? Ve de en önemlisi, ona karşı hislerini bastırabilecek miydi? Emma krallığının anahtarı olabilirdi ama kalbinin anahtarı olması mümkün değildi.



Gül
Süper  düper ergen balık insanlar
Sibel
GR ve ben bir türlü anlaşamıyoruz

Gül
D&R da Sibel le aynı  hafta elimize kitabı almışız ,o satın almış, ben ortalardan bir sayfayı okuyup abinin balık kuyruğunu okuduğumda “Hımm acelesi yok kitabın “ diyip bırakmışım .Tabii Sibel “Kötü bu kitap “ zırlamalarını zalim gülümsememle “Biliyorum “ diye cevapladım.Abinin deniz kızı gibi kuyruğu olması değil tabii kitabı kötü yapan .Ama bundan önce denizli insanlardan sadece “Atlantis” serisini okuduğumdan oradaki abiler gibi “kadınım maralım” diye bağıran abiler bekledim bende sanırım.Neyse kitap ergen hikayesi,pek mitoloji falan yok olanda çok anlamlı değil.Kitaba takılamayınca başka şeylere takılıyor insan ; Galen in babası ve anası neden ortada yok ,Grom  la Galen arasında neden 60 yaş var ,bu deniz insanlar 60 yılda bir mi ürüyorlar vs vs .Sonundaki sürpriz olmayan sürpriz içinde en başından bile tahmin etmiştim diyeyim.
Kitabı okurken benim aklımda sürekli Madonna nın  Cherish şarkısı dolandı durdu.Oradaki deniz erkekleri pek bir hoştu yaw.

Sibel
Ergen ve genç arkadaşlar bence bizim yorumlarımız pek kaale almasınlar.Zira ben bu kitabı okurken sürekli bu ne yavvvv,amannnn,pöhhhhhh vb gibi nidalar eşliğinde okudum ki GR de 4 üzeri puan almış kitap. Muhtemelen tüm puanlamayı ergen arkadaşlar yapmış olmalı çünkü bizim yaşımızdaki insanların bu kitaba böyle yüksek puan verebileceğini düşünmüyorum.Yani tamam okuduğumuz birçok fantastik kitapta konular hayal sınırlarını cidden zorluyor ama gerek karakterler gerekse kurgular olsun yine birçoğunda yerlerine oturuyor.Bu kitapta kahramanlar ergen.Kız 18 oğlan 20 yaşında. İsminde Poseidon falan görünce daha bir olgun karakterler kadınımmmm diyen alfanın dibi erkekler vs falan bekliyordum ben işin açıkçası.O yüzden ergen karakterlerle karşılaşarak baştan ilk darbeyi aldım (heh dedim ne kadarda Lux benzeri bir kitap).Belki olgun ergenlerdendir diyerek okumaya devam ettim ama 100.sayfalarda falan dalga geçeceğini bilmeme rağmen dayanamayıp Gül’e  ilk ‘bu kitap çok kötüüüü, ‘ mesajımı attım =D


Ufacık tefecik spoilerlar var…
Kız karakter 18 yaşına yeni girmiş olmasından mütevellit daha beyin olgunlaşamamış ya sürekli ‘amanallahımyarabbim’ ‘amantanrımyarabbim’ (yazılış bu şekilde,boşluksuz) deyip duruyor (orjinalinde kimbilir omgomgomg falan mı diyorsa artık). Oğlansa Balık Erkek  (Denizkızının erkek versiyonu =p). Kızı takip etmek için liseye falan yazılıyor.İnsanlar hakkında az çok bilgisi var ancak öyle derslerini falan bilmesinin imkanı yok ama nedense fotografik hafızası sayesinde mesela matematikte kızdan yüksek not alabiliyor (matematik ve fotografik hafıza bu arada). Kız deniz içinde konuştuğunu ve nefes alabildiğini fark ettiğinde ise şoka girip,kalpten ölmeyip sakince kabullenebiliyor (bu duruma şaşırdım mı,elbette ki hayır).Oğlan kıza sürpriz yapıp kızı Titanic’i görmeye falan götürüyor ki nedendir bilinmez okulda Titanic konusu işlendiği bir önceki sene kızımız bu olaydan çok etkilenip takıntı yapmış =D  Ve Titanic’i görünce denizin içinde ağlıyor,oğlanda kızın ağladığını anlayabiliyor (DENİZİN İÇİNDEEEEE). Dedim herhalde şimdi neşesi yerine gelsin diye Bikini Bottom’a götürecek kızı =P Zaten tüm kitabı okurken aklımda sürekli Deniz Kızı Adam ve Midye Oğlan dört dönüp durdu =D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder