22 Eylül 2016 Perşembe

Amie Kaufman , Meagan Spooner- Parçalanmış Dünyam- (Starbound Serisi 2)


Amie Kaufman , Meagan Spooner 
Parçalanmış Dünyam
JUBILEE CHASE İLE FLYNN CORMAC’ın hiç tanışmaması gerekiyordu.
Gezegenleri yaşanılır hale getirmek için kurulan terrafom şirketleri daha iyi bir gelecek vaadiyle topladıkları kolonicileri yeni gezegenlere yerleştirerek zengin olmuş, ama Avon gezegenine ilişkin vaatlerini hiçbir zaman yerine getirmemiştir. Flynn zorlu yaşam şartlarına isyan eden kolonicilerin başındaki isimdir.
Yüzbaşı Lee, isyancı kolonicileri kontrol altına almak için Avon gezegenine gönderilen askeri birliğin bir üyesidir ama isyancılardan nefret etmek için bambaşka nedenleri vardır.
Bitmek bilmeyen kanlı bir savaşta üstünlük sağlamaya çalışan Flynn, Yüzbaşı Chase’i kaçırıp rehin alır ama diğer isyancılar onu öldürmek isteyince hayati bir seçim yapar. Tüm gezegeni tehdit eden Cinnet, bataklıkta bir görünüp bir kaybolan gizemli ışıklar, birdenbire ortadan yok olan bir üs, bu iki düşmanı ortak bir savaşın içine çekecek ve ikisi için de artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.
Nefes kesen bilim kurgu üçlemesinin ikinci kitabı Parçalanmış Dünyam, savaşın paramparça ettiği bir dünyada yeşeren bir aşkın hikâyesi…


Gül
Yazarların tarzını seviyorum,konuyu da, ilginç bence.

Sibel
İlk kitaptan daha çok beğendim...
olmuşa yakın

Gül
İlk kitabı okudunuz mu ? Okumadıysanız tavsiyem önce onu okuyun ,çünkü fısıltıları anlayabilmeniz için gerekli.Ben Sibel’in aksine ilk kitabı da sevmiştim bu kitabı da sevdim.Ama hala aynı konudan şikayetçiyim.Karakterlerin yaşı çok genç .Şöyle arkadaşlar 20 lerin ortalarında olsalardı  sanki kitaplar daha mantıklı olacaktı ama o kadarı kadı kızında da olur.Yazarların ilginç bir dünya kurduklarını düşünüyorum ve itiraf edeyim bu kitabı okuduktan sonra dönüp ilk kitabı bir daha okudum.
Bu kitapta Flynn’a yardım eden Sofia bir sonraki kitapta başrolde .Yazarlar da Go kitap da yılda tek kitap çıkartıyor bu seriden.Üçüncü kitap yurtdışında 2015 te yayınlanmış ve yazarların internet sayfasında trilogy olarak gözüküyor .


Sibel
Her zamanki gibi bir önceki kitap çok genel olarak aklımda kalmış.Bu kitap çıkınca eyvahhh çoğu şeyi hatırlamıyorum paniğine kapıldım.Ama ilk kitabı çok da sevmediğim için de yeniden okumak istemedim ve Ya Allah diyerek başladım kitaba.Biraz okuduktan sonra yavvv bu karakterler yeni galiba tamam hafızam zayıf ama karakterleri de komple unutmuş olamam herhalde oldum =D Evet seri yeni karakterlerle ve yeni bir hikaye ile devam ediyor ama kitabın yarısından itibaren  ilk kitaptaki olaylarla ve karakterlerle birleşiyor.İşte o zaman hatırlamak maksadıyla dönüp önceki kitabın son 50-60 sayfasını okuyunca her şey yerine oturuyor.Benden tavsiye 1.kitabı tam olarak hatırlamıyorsanız benim yolumu deneyin işe yarıyor ;) Yani ilkini yeniden komple okumanıza gerek yok hatırlamak için (ama hiç okumadıysanız da olmaz,seriyi mutlaka sırasıyla okuyun).
Benim Uzak Yıldızımı çok fazla beğenmememin sebebi hikayenin büyük bir kısmının oldukça durağan geçmesiydi (Önceki hikayede enerji şeysiyle ilgili aklıma yatmayan, mantık hatası dediğim kısımla alakalı bir açıklama yok 2. kitapta bu arada . Hatta üstüne yine enerji şeysiyle ilgili yeni sorular oluştu kafamda =D ).Bu kitap o durağanlık aşılmış,daha hareketli daha akıcı bir kurgu vardı .O yüzden sanırım daha fazla sevdim Parçalanmış Dünyamı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder