22 Eylül 2016 Perşembe

Üç Genç Kitabı İki Olguna Karşı

Üç Genç Kitabı İki Olguna Karşı

Heidi R. Kling – Eros Hedefi Şaşırırsa
J.Sterling – Kusursuz Oyun 
( The Perfect Game Serisi  1)
Jenny Han – Güzelleştiğim O Yaz 
( Summer  Serisi 1)



Heidi R. Kling – Eros Hedefi Şaşırırsa
Kızın alınacak bir intikamı, erkeğin de mükemmel bir intikam planı vardı… Hazel McAllister hayatından memnundu. Mükemmel notları ve harika bir çevresi vardı. Ta ki sevgilisi onu en yakın arkadaşı Kimmy'yle aldatana kadar. Sonra Kimmy'nin erkek kardeşi Felix ona güzel bir fikir verdi: Onu aldatan sevgilisinden intikam alıp onurunu kurtarmak. Felix James de yaşadığı hayatı seviyordu. Onunla beraber olmak için can atan güzel kızlar ve bol bol sörf. Hayatında duygusallığa yer yoktu. Ama Hazel'ın başına gelen olayı gördüğünde daha fazla dayanamadı. Onu eski erkek arkadaşının karşı koyamayacağı ve kalbini tekrar kıramayacağı bir kıza dönüştüreceğine söz verdi. Hazel, intikam planı ilerlerken Felix'e daha büyük bir ilgi duymaya başladı. Ama intikam onu Felix'in asla birlikte olmayacağı bir kıza dönüştürmekteydi. Sonunda Hazel çok zor bir seçimle karşı karşıya kaldı: İntikam ya da Felix yani kalbini çalan çocuk. UYARI! Bu kitap ihanet, intikam ve daha da önemlisi ele avuca sığmaz bir kötü çocuk içerir.


Sibel
Okuması kolay,konusu klişe olsa bile sıkmayan,yaşı genç arkadaşlarımıza rahatlıkla tavsiye edebileceğim sevimli bir kitaptı.Kitap boyunca kafama takılan tek nokta Felix’in göz rengi idi.Cam gibi mavi miydi,sevimli bir kahverengi mi yoksa yeşil mi =D

Gül
Evet konu klişe ama okuması kolay değil kelime hataları yüzünden ,evet Felix'in gözlerinin ne renk olduğu belli değil sürekli bir değişimde ama çevirmeninde kafası karışık sanki garip cümleler var.Bir de bu Donald Trump düşmalığı nedir anacım tamam bende pek haz etmiyorum kendisinden ama kitapta “Herkes Trump'tan nefret eder” cümlesi geçirmek azıcık fazla olmuş sanki. ( Benim Orta Şeker zorla okunura yakın ) 


J.Sterling – Kusursuz Oyun 
Bazen hayat güzelleşmeden önce çirkinleşebilir...

Üniversite öğrencisi Cassie Andrews, okul beysbol takımının yıldızı Jack Carter ile tanıştığında onun ukala tavırlarında kaçınmakta son derece kararlıdır. Ancak Jack'in aklında başka planlar vardır... Cassie'nin ilgisini çekmek gibi. Aşk ve affetme hakkındaki bu duygusal yolculuğa çıkıp birbirlerini (ve kendilerini) bulmadan önce her ikisi de yaralı, güvensizlikle dolu ve tedbirlidir. Peki sevgi bütün engelleri aşabilecek midir?

Sizi darmadağın etmekle kalmayacak, aynı zamanda tamamlayacak bir maceraya hazırlanın!



Sibel
Kolej bebeli kitapları seviyorum ama…
Kolejli bebelerle ilgili okuduğum ilk kitap olan Jamie McGuire’ın Tatlı Belasını çok sevmiş ve bu tarz kitaplara sempati beslemeye başlamıştım (yazar sonraki kitapları ile bu sevgimi günden güne öldürüyor ayrıııııı). O yüzden konusunda ne zaman kolej bebeli kitap görsem çok fazla sorgulamadan gidip alıyorum hemen.Bu zamana kadar içlerinde çok sevdiklerim de oldu (misal Elle Kennedy-Anlaşma) okuyamayıp yarıda bıraktıklarım da (misal Anna Todd – After). Konusu itibariyle Anlaşma gibi bir şey bekliyordum açıkçası ama kızımız daha ilk haftada yelkenleri suya indirince amannnn oldum.Kitabın yarısına kadar sıradan kolej hikayesi şeklinde devam ederken, yazar durup ‘yav çok klişe oldu azıcık değişik bir şeyler yapmalıyım’ mı dedi artık bilinmez konuyu aşk her şeyi affeder mi portalına =p taşıyıp Jack’i iyice salak durumuna sokmuş bence (okuyunca anlayacaksınız neden salak dediğimi) .
Kısaca beklentimi karşılamayan,sıradan,okunmasa da olur tarzı bir kitap oldu benim için Kusursuz Oyun.Ama yine anlamsızca seri yapılmış kitaplardan olmasına rağmen elbetteki seri takıntım yüzünden devam kitabını okurum ancak bunun için heyecan yapıp acele de etmem…
zorla okunura yakın

Gül
Bu kolejli bebeler sevilesi değil dövülesi
Kısa ve net sıkıcı …Gözlerimi değil devirmek tam tur döndürdüm.Kişisel fikrim fanfic  ya da Wattpad kitabı olduğu yönündeydi.Ama çok emin olamadım.Bu esas kızımız arkadaşı durdurmasa bu çocuğu görür görmez “O.K bu çocukla olur “ demişti.Daha sonraki kendini ağırdan satmalar vs vs pek inandırıcı gelmedi ki oğlanın süper düper hızlı aşık olmasını zaten konu etmiyorum .Birbirinin aynı kitaplar okumaktan cidden sıkıldım ben yaw





Jenny Han – Güzelleştiğim O Yaz 
Güzellik bazı yazların kaderinde var.
Her şey bu yaz oldu.
Ve ondan önceki bütün yazlar,
Bu yaz için vardı.

Belly, her sene okullar kapanınca, hayatının bütün yazlarını geçirdiği aile dostlarının evine gelir ve kendini müthiş bir tatilin kollarına atar. Annesinin en yakın arkadaşı Susannah ile samimi sohbetler, geceleri onu bekleyen havuz eğlenceleri, nefis bir kumsal ve vazgeçemediği iki genç adam... Belly'nin kendini bildi bileli âşık olduğu ulaşılmaz Conrad ve genç kızı gerçekten ciddiye alan tek kişi, arkadaş canlısı Jeremiah. Ama bu yıl başından beri bir şeyler farklı. Herkes Belly'yi ilk kez fark etmiş gibi. Harika bir yaz olacak. Belly'nin asla unutamayacağı bir yaz...


Sibel
Arka kapak özetinden pek bir şey ummamıştım ama beğenerek okudum kitabı.
 ‘Aaaa bugün D&R da kargo bedavaymış dur bir şey alayım,ne alsam acaba’ diye bakarken bulduğum, adını,sanını,reklamını vs duymadan aldığım pek bir şey de beklemeden okumaya başladığım bir kitap oldu Güzelleştiğim O Yaz.Ama 250 sayfayı elimden bırakmadan bir çırpıda okuyup bitirdim,kelimeler aktı gitti.Birazcık Gayle Forman'ın tarzına benzettim yazarı.Hani ana karakterin kız olduğu ve onun hikayesinin etrafında anlatılan diğer karakterler olayı.Ve akıp giden bir kurgu,gerçekçi saf salak olmayan, yaşlarına göre davranan karakterler,dozunda sizi ajite etmeyen bir dram,anlamsızca uzatılmayan sayfa sayısı,sıkmayan bir anlatım ve güzel bir çeviri ile devam kitabı çıktığında hemen alacağım bir kitap oldu.Tek kötü yanı Artemis’ten çıkan bir seri olması.2.kitabın ne zaman çıkacağına dair bilgi alabilmek pek mümkün olmayacak yani …

Gül
Üstekinin bu sözleri yüzünden çok şey bekleyerek okudum ,o yüzden “eeee” oldum.
Aslında kitap kötü değil okunuyor ama işte aması var ve ben bunu açıklayamıyorum .Anlatımı nedense beni rahatsız etti.Rahatsız etti abartı bir kelime oldu battı diyeyim=) Kitap kötü değil evet çocuklar yaşlarının çocukları evet ama olan biten bir şey de yok .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder