26 Eylül 2016 Pazartesi

Abbi Glines-Tehlikeli Yemin( Rosemary Beach Serisi 3/Too Far Serisi 3)


Abbi Glines-Tehlikeli Yemin
BİRBİRİNE TUTKUN İKİ ÂŞIK…
TUTULMASI MÜMKÜN OLMAYAN SÖZLER…
 Blaire ve Rush’ın bir araya gelmesi hiç kolay olmamıştır. İki sevgili dehşet verici aile sırları ve gelecekleriyle yüzleşmelerini gerektiren şaşırtıcı bir olayla sınanmıştır. Fakat tek bir konuda şüpheye yer yoktur: Birbirlerine karşı sevgileri sınırsızdır ve birlikte olmak için ellerinden gelen her şeyi yapacaklardır.

Artık Rosemary Sahili’ne yerleşmeleri ve aile kurmaları için her şey hazırdır. Blaire’in rüyası gerçeğe dönüşmüştür. Fakat Rush, Blaire’e sonsuzluğu vaat etse de şımarık ve bencil kız kardeşi Nan’e sadakati mutluluklarına gölge düşürmektedir. Rush kendisini ailesine adamak istemektedir fakat sonunda hangi aileyi tercih edecektir?

“Yaşama sebebini bulduğunda ona sımsıkı tutun.
Asla bırakma. Yol boyunca diğer köprüleri yakman gerekse bile.”

İlk kitabın yorumu için tık tık  
Gül
Bu kitap neden yazılmış hala düşünüyorum.
Sibel
Bu kitap neden yazılmış düşüne duralım daha bir de 4.kitap varmış…

Gül
İlk kitaba yorum yazmıştık ve Sibel kitabı beğenmişti .Ben beğenmemiştim karakterler çok salak gelmişti.Daha hiçbir şey görmemişiz meğerse.İkinci kitap kötüydü bu daha da kötü.İster Türk yazsın ister Amerikalı  watpadd hikayesi watpadd hikayesi olarak kalıyor.Bütünlük ,konu vs vs pek yok .
Spolier
Yaniiii ne ka spolier dersiniz bilmiyorum ama bu eşin her şeyden ,herkesten üstün tutma takıntısı yazarın yeni evli olduğu zamana gitme isteği uyandırıyor bende.Nan karakteri de diğer karakterler gibi aşırı karikatür oda ayrı .Birde bu anne baba olması gerekenlerin neden bu kadar ergen ruhlu olduğunu pek anlayamadım.Yazar kaç yaşında acaba. 


Sibel

Evet ilk kitabı beğenmiştim ama ikinci kitap tam bir hayal kırıklığı olmuştu.Nedense yorum da yazmamışız ona.Ama ikinci kitapla hikaye de bitmişti.Sevenler kavuşmuş mutlu sona ermişlerdi. Her kim yazarlara yaavvv bunlar mutlu sona ulaşıyor ama sonrasında ne oluyor onları da yazsanıza gibi bir fikir verdiyse Allah onu bildiği gibi yapsın.Bitmiş hikayelerin bu şekilde anlamsızca uzatılmasından iyice gına geldi bana.Bu üçüncü kitap da yine böyle bir kurgu.Onlar muratlarına erdi ama acaba sonrasında ne oldu,ne gibi saçma sebeplerle kavga ettiler veya anlamsız ayrılıklar yaşadılar.Ya da evlendikten sonra ki düdüşmelerinde fark var mı =p Bir ara mutluluklarını o kadar abarttı ki yazar dedim şimdi gökkuşağı mıçıp, kusacaklar.İşin kötüsü Blair ve Rush’ın 4.kitabı da varmış.Anladığım kadarıyla Rush’ın gözünden okuyacakmışız.Eeeee biz Rush ile ilgili her türlü sırrı zaten öğrendik. Hatta bu son kitabın yarısı Rush’ın gözünden anlatılıyor.Yeter arkadaş vallahi yeter…

Kitabı okurken sık sık böyle deniliyor