29 Ağustos 2016 Pazartesi

Elizabeth Hoyt –Kalbin Gölgesi ( Maiden Lane Serisi 4)


Elizabeth Hoyt –Kalbin Gölgesi
“Yaratıcı, duygusal, etkileyici…
Hoyt’un masalsı bir anlatımla aktardığı nefes kesici aşk hikâyesi okurları şaşkına çevirecek.”
Publishers Weekly
MASKELİ BİR ADAM
Winter Makepeace çifte yaşam sürmektedir. Gündüzleri bir yetimhanenin disiplinli müdürüdür ancak geceleri ayın gökyüzünde yükselmesiyle koruyucu, hâkim ve kaçak St. Giles Hayaleti olarak sokaklara iner. Hayalet yaralanmışken güzel bir aristokrat tarafından kurtarıldığında Winter iki dünyasının çarpışmak üzere olduğunun farkında değildir.
 TEHLİKELİ BİR KADIN
Leydi Isabel Beckinhall zorluklarla başa çıkmaktan zevk alan biridir. Ama yetimhanenin soğuk ve mesafeli müdürüne sosyete kurallarını öğretmek zorunda kaldığında genç adamın gözlerinin neden bu kadar tanıdık, dudaklarınınsa bu kadar çekici geldiğini çözemeyecektir.
 GÖZ ARDI EDEMEDİKLERİ BİR TUTKU
Isabel ve Winter gündüzleri iradelerini çarpıştırır. Geceleriyse tutkuları ortaya çıkar… Fakat St. Giles’taki küçük kızlar ortadan kaybolmaya başlayınca Winter intikam peşine düşer. Bunun içinse her şeyi feda etmesi gerekebilir; yetimhaneyi, Isabel’i, hatta hayatını bile…


Doyumsuz Zevkler -Maiden Lane Serisi 2 yorumu 

Saklı Şehvet -Maiden Lane Serisi 3 yorumu 


Gül
Historical okumaya Hoyt la başladım hala sevdiğim yazarlardan.
Sibel
Arka kapak özeti, isim veya kapağa bakmadan sadece yazar adıyla satın aldığımız yazarlardan Elizabeth Hoyt.

Gül
Arka kapakta da yazmış zaten ,diğer kitaplarda da şüpheleniyorduk St.Giles hayaleti  ortaya çıktı ( mı acaba =D ) Seride ilk kitaptan sonra en beğendiğim kitap oldu .Kadın karakter kaynaklı da olabilir.Azimli kadınlar bir başka oluyor canım =D
Abi fakir, hatun hem soylu hem zengin bu konu pek yok sanırım historicallarda olanlarda da  abi kitabın sonunda bilmem ne dükünün kayıp oğlu falan çıkar.Hoyt ta sevdiğimde bu, kitabın sonunda abi hala biracının oğlu ve yetimhane müdürü.Abi diğer historical abilerden farklı olarak hatunda genç altı yaş kadar ve bakir.Uzman olma hızı adultlardaki bakire kızlarımızla yarışıyor o da ayrı konu =D



Sibel
Bir önceki kitapta St. Giles hayaletinin kimliğini öğrendiğimizde benim kafamda şüpheler vardı hatırlarsanız. Yavvv sanki önceki kitaplarda bir yerlerde Winter’ın hayalet olamayacağı ile ilgili bir şeyler vardı demiştim.Ama geri dönüp yeniden okumaya üşendiğim için de öyle kalmıştı konu. Bu kitabın sonunda benim neden öyle düşündüğümün cevabını almış oldum =D Gerekli miydi böyle bir hamle emin değilim ama her halde seriye devam ettirebilmek için yazarın bu şekilde yapması gerekiyordu deyip konuyu spoiler vermeden kesiyorum =p


Gül kitabı okuyup bana abi kadından küçük ve bakir dediğinde ‘ayyy amannnn’ dediğimi itiraf ediyorum. Evet hayatın gerçekleri bu tür şeyler ama ben yeterince hayat gerçeği yaşadığım için okuduğum kitaplarda mümkün olduğunca bunlardan uzaklaşmak istiyorum =D Bu yüzden erkek karakter kadına göre daha alt seviyede olduğu hikayeler pek hoşuma gitmiyor. Gül’ün bu yorumundan sonra eğer başka yazar olsaydı o kitabı hemen elime almazdım açıkçası.Ancak yazar Hoyt olunca bu önyargıma karşı gelip kitabı okumaya başladım.Eeee yazar da beni hayal kırıklığına uğratmadı.Hikayenin kurgusu,karakterlerin güçlülüğü kitabın akıp gitmesini sağladı.Winter’ın bir eğitmen olmasından kaynaklı olacak (hani bilgiye,eğitime aç vs ) hemennnn öğrendi bağğğzııı şeyleri =p  Ama benim için serinin en güzel kitabı hala 3.kitap =D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder