20 Mayıs 2015 Çarşamba

Rita Hunter – Siyah Kadife



Rita Hunter – Siyah Kadife 

Asla Sahip Olamayacaklarını Hatırlatan Bir Hüzün… Ve Simsiyah, Kadifemsi Bir His…

Kusursuz bir leydi olmaya adanmış bir hayat, çoğu zaman dışına çıkılması güç sınırlarla çevrilidir. Fakat bazı anlar gelir ki, bastırılmış bir tutku ve cesaret, kalıpların tutamayacağı bir okyanusa döner.

Emily, kurallar ve baskı içindeki gösterişsiz hayatının en önemli gününde, yeni yaşantısını sürdüreceği odaya korkakça ilerlediği sırada gördü o adamı. Karanlık varlığını gölge gibi arkasından sürükleyen yabancı, Emily’yi hem korku hem de fırtınalı duygularla baş başa bırakarak yanından geçip gittiğinde kaderleri çoktan mühürlenmişti...


Hayatına aniden giren bu esrarengiz adam dünyasını sarsarken, Emily ne ondan kaçabiliyor, ne de ona dokunabiliyordu. Biliyordu ki Marcus onun için günahtı… O ise Marcus için ihanet…
Ve zaman geldi, şartlar değişti…

Marcus artık umuttu… Emily ise aşk…


Sibel
Rita Hunter’ın bu kitabını çok fazla beğenmesem de,bu türde yazan birçok yabancı yazardan daha iyi bulduğumu kabul ediyorum.


Sibel
Rita Hunter ,bu tür yeni nesil yazarlar arasında okuduğum tek yerli yazar.Hatta Türk olduğunu bilmeden Kalbimi Çaldın kitabını okumuş ve hiç beğenmemiştim.Uzun bir süre sonra tavsiye üzerine hadi  bir şans daha vereyim dedim ve Tatlı Tuzak kitabını okudum ve çok beğendim.Bunun üzerine Ateş serisine başladım ve ilk 2 kitabı çok sevdim (3.ehh işteydi bana göre).

Gelelim bu kitaba.Kitabın ilk çeyreği değişik bir konuyla geçti ki bence ilgi çekiciydi.Konu ilginçti ama anlatımdan mı kaynaklı yoksa kadın karakterin ezikliğinden mi bilmiyorum biraz sıkıldım okurken.Ama sonralarında konu değişip tipik historical şablonuna dönüş oldu (kadının hayatının tehdit edilmesi sonucu adamın onu sevdiğini anlaması vs vs vs ).Kitabı okurken sürekli bir iniş çıkış hissettim.Şöyle ki bazen acayip sıkıldım bazen sonraki sayfayı heyecanla çevirdim.O yüzden kitap bittiğinde kararsız kaldım ben şimdi bu kitabı beğendim mi beğenmedim mi diye =)


Kitaptaki katili kısa sürede tahmin ediyorsunuz.Ama sonra yazar ortaya farklı bir fikir atınca dedim ki vayy yaşasın klişeye düşmeden değişik bir şey yapmış yazar.Ancakkk bu sevincim çok uzun sürmedi o değişik fikrin ucu geldi sonunda klişeyle birleşti =p 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder