20 Mayıs 2015 Çarşamba

Kasie West – Dönüm Noktası ( Pivot Point Serisi 1 )


Kasie West – Dönüm Noktası  
Trevor, dudaklarıma yapışıyor ve yalnızca cümlemi değil nefesimi de kesiyor. Yüzümü ellerinin arasına alıyor ve dudaklarını yavaşça benimkilerin üzerinde gezdiriyor. Vücudumdaki bütün sinir uçları elektriğe kapılmış gibi.
Sonra geri çekilip gözlerimdeki ifadeyi inceliyor. Beni tekrar kendine çekmeden önce, "Beni kaybetmedin," diyor. Tam onu bütün gün boyunca öpebileceğime karar verdiğim anda, "Addison?" diyor.
"Evet?"
"Ya bu, bir Araştırmaysa?" diye soruyor.
Kaskatı kesiliyorum. "Ne?"
"Bunu daha önce hiç düşündün mü? Ya şimdi içinde bulunduğumuz bu an, gerçek değilse? Ya sadece olasılık dâhilindeki bir hayali görüyorsan?"


Ustalıkla kurgulanmış, enfes ve zekice bir hikâye.
-Kiersten White, New York Times'ın en çok satanlar listesinden Paranormal adlı eserin yazarı-

Eşsiz kurgusu içinde iki gerçekliğin aynı anda akışını izledikçe kendinizi karakterlere yalvarırken bulacaksınız -o telefonu sakın açma, o eve sakın girme, sakın o adamla konuşma. Dönüm Noktası hem gerilimli ve romantik hem de zorlu ve büyüleyici. Kesinlikle dikkate değer bir başlangıç. 
-Robison Wells, Variant adlı romanın yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)


Sibel
‘Dedi Musti dedi öteki’ şeklindeki anlatımına takılmayıp okursanız çok beğeneceğinizi  düşündüğüm bir hikaye.

Gül
“Dedi Musti” ye hiç takılmadığım için beğendim.İki klişe konuyu alıp çok değişik bir hikayeye dönüştürmüş.


Sibel

Hikaye 1.tekil şahıs şimdiki zamanla başlayınca (yaptım,ettim vb) eyvah dedim ama bir süre sonra kitabın konusu ilgimi çektiği için buna çok da takılmadan okumaya devam ettim.Ancak bir süre sonra yazım şekli  …… diyor Laila , ……. diye soruyorum,…… diyor Laila , ……… diye cevap veriyoruma dönüşünce ,bu aralar güzel bir kurgusu olan hikayeler neden anlatım tarzı veya çeviri yüzünden katlediliyor diye ufak bir sinir krizi geçirmiş olabilirim.Amaaaa konunun değişikliği ve olayların kurgusunu çok beğendiğim için azimle okudum kitabı ve çok sevdim. 

Hikayenin birkaç yerinde Addison şöyle yapsa olmaz mı sanki (spoiler vermemek için yazmak istemiyorum) diye söylendiğim noktalarda yazar sanki beni duymuş gibi neden öyle olamayacağını açıkladığında kurgu daha da çok hoşuma gitti.Üstelikte kitap gereksizce,aman sayfa sayısı fazla olsun derdiyle uzatılmadığı için de ayrıca olumlu not aldı benden.

Kitap seri mi değil mi diye bakmadan okumaya başladığım için sonunda amaaaa yaaaaa böyle mi bitti yani diye tepki verdikten sonra,kitabın seri olduğunu ve devam kitabı olduğunu öğrenip rahat bir nefes aldığımı itiraf ediyorum =)



Gül

Kitabı önce ben okudum ve okuduğum gece epeyce olaylı bir geceydi benim açımdan ,kitabı beğendim ama daha evvel böyle olaylı bir gecede okuyup “ aa güzel oku “dediğim kitap Sibeli delirttiğinden uyarı notumla tavsiye ettim.

Doğrusunu söylemek gerekirse 1.tekil şahıs yazıldığı için satın aldığım halde okumadan kitaplığımda duran kitaplar mevcut ,ama bu kitapta hiç umrumda olmadı .

Konuya sanırım azıcık değinmeliyiz çünkü arka kapakta da yok.Normal dünya içinde saklanmış paranormalların yaşadığı bölgede yaşayan kızımızın  ( ki kendi yeteneğinde geleceği görmektir ama  sadece kendisi ile ilgili geleceği görebilmektedir ) anne babası boşanmaya karar verirler ve kızımızın gücü yüzünden derler ki sen seç kimle kalmak istiyorsan ,İşte hikaye de böyle başlıyor kızımızın “Araştırmaya “ başlamasıyla


Çok klasik iki konu ama çok güzel işlenişle tek kitapta orijinal bir şeye dönüştürülmüş.İkinci kitabı kesinlike merakla bekliyorum .Team Trevor diyorum 

Yurt Dışı Kapağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder