6 Nisan 2015 Pazartesi

Sibel den Üç Kitap Üç Yorum

Lottie Moggach - Temiz Bir Veda 

Sandi Lynn - Daima Sen 

Courtney Milan - Anlasana 









       Lottie Moggach - Temiz Bir Veda 



Proje şuydu: Kadın-Tess- ailesiyle arkadaşlarına yurtdışına, uzak ve ulaşılmaz bir yere taşınıp yeni bir hayata başlamak istediğini söyleyecekti. Onu internet üzerinden inandırıcı bir biçimde taklit edebilmem için gereken bütün bilgileri, şifrelerden biyografisine kadar her şeyi bana verecekti. Sonra, "uçuş" gününde bir yerlerde ortadan kaybolup kendini gizlice öldürecek ve hayatının dizginlerini bana devredecekti. Ben onun kimliğine bürünecek, e-postalarını cevaplayacak, Facebook sayfası kullanacak ve böylece sevdiklerinin onun öldüğünden haberleri olmamasını sağlayacaktım. Dileğini yerine getirmesine yardım edecektim: Dünyadan fark edilmeden kayıp gidecek, arkadaşlarına ve ailesine acı yaşatmayacaktı…


Planı uyguladım!



Sibel

Eğer aşk kitaplarından bunaldıysanız,fantastiklere ara vermek istiyor, polisiye gerilim de okumak istemiyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz. Hangi türe girdiğini bilemedim.Biraz felsefik biraz psikolojik değişik türde bir kitap.Konusunu okuyunca çok ilgimi çekmişti ama sonra nedense bir kenarda unutmuşum bu kitabı.Başlarda alışık olmadığım bir türde olduğunu anladığımda azıcık suratımı buruşturdum ama bir kenara bırakamadım da.Yazarın anlatımından olsa gerek aktı gitti .Alışılmadık bir konusu olduğu içinde merakla sonraki sayfayı çevirttirdi bana.Benim için süper,über kategorisine girmese de beğendim,güzel bir kitaptı.








Sandi Lynn - Daima Sen 

Connor Black'in hayatı şirketi ile bir çok kadını kendi amaçları için kullanmasından ibaretti. Onun için aşk, ilişki veya masalsı bir son hiçbir zaman mümkün olmayacaktı. Başına gelen bir trajedi yüzünden duygusal olarak hissiz ve yaralı olan Connor Black bir daha bir şey hissetmeyeceğine veya bir kadına aşık olmayacağına yemin etmişti. Tabii, bu ancak Ellery Lane hayatına kazara girip tamamen değiştirene kadar geçerliydi. Daha önce hissetmediği duyguları ve hisleri hissetmeye başlayan Connor kendini onun dünyasına çekilirken bulmuştu. 


Connor ve Ellery'nin aşklarının, cesaretlerinin ve güçlerinin test edildiği maceraya şahit oldunuz. Daima Aşk'ta hayatlarının bir araya geldiğini gördünüz. Şimdi maceraya Daima Sen ile Connor'ın gözünden bakma zamanı geldi


Sibel 


İlk kitapla ilgili olarak kızın sağlık durumundan başka hiçbir şey kalmamış aklımda.Bu kitaba başlarken de acaba hatırlamak için ilk kitaba bir göz gezdirsem mi deyip sonrasında üşenip vazgeçtim .İsabet olmuş çünkü bu sefer aynı hikayeyi adamın gözünden okuyormuşuz.Tüm kitap kısa kısa cümlelerden kurulmuştu.'Gömleğimi giydim.Kol düğmelerimi taktım.Armani takım elbisemi giydim.D&G parfümümü sıktım.' gibi.Tabii ki de içime fenalık bastı okurken.Sonra dedim ne de olsa adamın gözünden anlatılıyor.Bir erkeğin uzun cümelerle düşünmesini,hareket etmesini beklemek zaten hata olurdu.Son sayfalar da mutluluk şelalesi gibiydi,bir postada orda fenalık geçirdim.Ve en güzeli tam bitti derken sonunda 'Devam edecek' ibaresini görmemdi Hikayeyi hem kadının hem adamın ağzından dinledik,sonunda onlar muratlarına şeyini çıkartırcasına vardılar. Merak ediyorum acaba devamında yazacak ne buldu yazar ?









                                       Courtney Milan - Anlasana 


Ash Turner hayatı boyunca ailesini mahveden adamdan intikam almak için beklemişti ve şimdi adaletin yerini bulmasının zamanı gelmişti. Parford Malikânesi'nin yeni varisi olarak hak ettiği yeri almaya, eski dükten boşalan yere yerleşmeye kesin kararlıydı. Ama bunu gerçekleştirmek isterken kendini kışkırtıcı ve tüm intikam hayallerini bir anda yok edecek güçte bir güzelliğin karşısında bulacağını, her geçen gün daha da artan bir arzuyla ona doğru çekileceğini bilemezdi. Ama hayatının aşkı olacaktı…


Leydi Anna Margaret geleceğini ve babasının mirasını çalan, bu yüzden onu kendi evinde bir casus gibi yaşamak zorunda bırakan adamdan nefret etmesi gerektiğini biliyordu. Ama bir yandan dükün yeni varisi hakkında bilgi toplamaya çalışırken, diğer yandan için için yanan bir aşka karşı koymayı nasıl başaracaktı? 



"Courtney Milan'ın en büyük hayranlarından biriyim."
-Julia Quinn-



"Courtney Milan aşk romanı camiası için nefes kesici bir yetenek."
-Anna Campbell-



"İlgi uyandırıcı ve çok katmanlı bir hikâyesi var. Anlasana bir harika."
-Booklist-


Sibel


Zevkler farklıdır sözünün bir kanıtı daha.Feci uzatılmış,okurken içimi bayan bir kitaptı.Kitaptaki yegane iyi şey erkek karakter Ash idi.Onun dışında bitsede gitsek şeklinde okudum kitabı.Birde yazar bu kitabı yazarken ara vermiş,devam etmeden eskiden ne yazmışım yav ben diye de bakmamış sanırım. Mesela Ash malikanenin anahtarını kıza veriyor.Ama sonra başka bir sahnede,kızın bu anahtarı kendinden nasıl aldığı ile ilgili hayal kuruyor Haa birde kadın karakter 3 kardeş.İki erkek bir kız.Ama ben koca kitap boyunca hangi kardeş büyük hangisi ortanca bir türlü anlayamadım.Çünkü yazar her seferinde farklı birşey söylüyor.Neyse yazar Anlasana demiş ama ben çok uğraştım,anlayamadım bu kitabı =) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder