20 Nisan 2015 Pazartesi

Sarah MacLean-En Güzel Rüya (The Rules of Scoundrels Serisi 4)


Sarah MacLean-En Güzel Rüya 
Soylular kulübünün hiç onaylamayacağı bir aşk... Ve bu aşkın neden olduğu, asla bağışlanamayacak bir hata...
Londra'nın en karanlık işlerinin döndüğü kumarhanenin kurucusunu hiç kimse tanımıyor. Kimliği gizli. Kendisi güçlü. Herkes onun bir erkek olduğunu düşünüyor belki ama işin aslı öyle değil; o bir kadın. Üstelik günlük yaşamında birden fazla kimlikle tanınıyor. Herkes onu sıradan bir kadın zannediyor.
Onun tek amacı, yıllar önce hayatına bir hata gibi girmiş ama geçen zamanda, yaşamı boyunca ona verilen en güzel hediyeye dönüşmüş küçük kızını büyütmek ve iyi bir şekilde yetiştirmek. Bunu yapmak içinse unvanı olan biriyle evlenmesi şart. Kızının adını ve gururunu korumak için o adamı bulmak zorunda.
Bulduğundaysa, o adamı hiç kimsenin elinden alamayacağına emin.
"Tek kelimeyle harika."
-Eloisa James-
(Tanıtım Bülteninden)




Gül
Kara Murat benim!  ,serinin diğer kitaplarında merakımızı çeken Chase bu kitapta ortaya çıkıyor,Sarah benden de özür dilemelisin,üç kitaptır hepimize yalan söyledin.
Sibel
Serinin ilk üç kitabını sevmiş biri olarak bu kitaba da balıklama atladım.Ama biraz hayal kırıklığına uğradım.Tamam çok kötü değildi,sıkılmadım okurken yazarın dili,anlatımı akıcıydı ama diğer kitaplar kadar beğenmedim.Veee Chase karakterinin harcandığını düşünüyorum açıkçası.Keşke bu şekilde olmasaydı.


Spoiler alarmı öter buralarda !

Gül
Çok yazılacak  denilecek laf yok aslında. Georgina,Anna ve Chase karakterlerinin üzerinde taşıyan Georgina  henüz psikoloji bilimi  çok gelişmediğinden Dissosiyatif kimlik bozukluğudan tedavi  görmüyor.Ben neyim kimim diye bir bunalımda yaşamıyor.Bu güne kadar okuduğumuz Chase içinde bir yerlere kaçmış herhalde pek ortalarda değil.
Anna karakterinin neden lazım olduğu çok belirgin değil  ,Georgina bana özgürlüğümü sağladı diyorsa da nasıl bir "özgürlük" ?   O manada bir özgürlük yaşamamış sonuçta.

Sibel
Anna olarak yaşadığı tek özgürlük bol bol makyaj yapıp,dekolte giyinmekti herhalde.Madem özgürlük diye yırtınıyorsun dediğin gibi gerçekten ! yaşasaydı da biraz daha gerçekçi olsaydı hikaye.Anna karakteri sadece Chase ile diğer insanların iletişimi için gerekiyordu ,onun için lazımdı herhalde.

Orjinal kapak


Gül
Daren abimizde normalde alışkın olduğumuz kudretli bir  historical erkek karakteri değil.O  kadar abarttılar ,o kadar uzun süre suçu açıklamadılar ki ben cinayet sandım.Tramley o kadar kolay ortadan kalkacaktı,sonuçta boru değil adam kral danışmanı,iki günde olay toparlanıp herkes mutlu oldu kıvamına gelebilecekti keşke daha evvel ortadan kaldırılsaydı.

Sibel
Aynen.Ben de tehdit sebebini duyduğumda bu muymuş yani olay diye tepki gösterdim.                      Sonra o Kara Murat benim kıvamlı Chase olayı neydi Allah aşkına.Kahkahalar atarak okudum o kısmı yok artık diye diye.Ve evet neredeyse bütün Londra’nın davetli olduğu bir partide adam öldürülecek, kimse de çıkıp gerçeği ağzından kaçırmayacak,bu olay hasır altı olacak…Ayrıca o adamın ölerek sorunun çözüleceği de o kadar belliydi ki.Ne zaman öldürülecek adam acaba diyerek okudum kitabı. En büyük hayal kırıklığım ise Chase’in kadın çıkması oldu.O kadar otoriter,karizmatik,gizemli bir karakter bence daha iyi bir hikayeyi ve erkek olmayı hak ediyordu =)

Serinin diğer kitapları


Gül
Georgina nın kızı  Caroline o kadar zeki o kadar akıllı ki tüm kitap boyunca herkesin elbirliği yapıp Georgina yı ikna edemediği   şeye beş dakika da annesini ikna ediyor.

Sibel
Benim takıldığım konuda zamanlama oldu.Kadının 10 senelik bir süreci var.Bunun yaklaşık 5 senesi kızıyla Yorkshire’daki yerde geçiyor.Geriye kalıyor 5 sene.Serinin diğer üç kitabındaki karakterlerin evlenip çocuk yapmalarından kaynaklı en az 2 sene gidiyor.Yani kadının Londra’ya dönüp böyle bir karar alıp,kulübü açıp,sefil duruma düşmüş üç adamı toparlayıp,tüm Londra’da örneği olmayan muazzam bir hale getirmesi 3 senede oluyor.Bana biraz kısa geldi bu süre.Bir de mesleki deformasyon olsa gerek ilk düşündüğüm,o zamanın şartlarıyla 3 senede o kulübün ancak inşaatı ve dekorasyonu biterdi  =p

Ve son olarak yazarın daha önce yazdığı seri Love by Numbers ın 3.kitabında Georgina’nın abisinin hikayesi var.Yayınevi bu seriyi de yayınlasa ne iyi olurdu .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder