24 Nisan 2015 Cuma

Shannon Stacey – Senin İçin ( Kowalski Family Serisi 2 )


Shannon Stacey – Senin İçin

Tek gecelik bir kaçamak, mutlu son getirir mi?

Kendi barını işleten Kevin Kowalski, eline telefon numarasını yazacak kadar ısrarcı kadınlara alışkındır. Onlardan birkaçıyla her gece tanışmaktadır. Oysa onun bir kadınla yakınlaşması için en başta o kadına gerçekten ilgi duyması gerekmektedir. Daha önce evlenip boşanan Kevin için ilişkiler arenası, artık daha seçici ve dikkatli olacağı bir mayın tarlası gibidir.

Tüm bu karmaşanın ve hızlı yaşantısının içinde bir gece, Beth Hansen'le tanışır. İşte bu defa işler değişmiştir. Gerçekten ilgisini çeken Beth ile yakınlaşmaya hazırdır. Ancak Beth, birlikte geçirdikleri ilk geceden sonra sabah erkenden Kevin'ın yanından ayrılmıştır. Beth'le birlikte uyuyup yalnız uyanan Kevin, büyük bir hayal kırıklığı yaşar. Çünkü Beth, onun kendisi için doğru adam olduğuna inanmayıp gitmiştir. 

Yine de birlikte geçirdikleri gece, hayatlarının en büyük sürprizini hazırlamıştır onlara. Hem Kevin hem de Beth için aralarındaki ilişkinin tek gecede kalması imkânsızdır artık.
(Tanıtım Bülteninden)



Sibel :
Özellikle beyaz dizilerden fazlasıyla aşina olduğumuz çok bilindik bir konu ama yazarın araya kattığı esprili diyaloglar konunun aşinalığını biraz kırmış gibi.Birde yazar konuyu çok uzatamamış olsa gerek ki sayfa sayısını arttırabilmek için araya bir çiftin hikayesini de eklemiş çeşni olarak.Ki o çeşni hikaye de başka bir tanıdık BD konusu.Sonuç olarak çok da sıkıcı olmayan ama öyle aman aman beğenmediğim bir kitap olmuş.Eğlencelik,çıtır çerez yani =)

Gül
Yan hikayedeki kız da,esas kız da gerçek hayatta herhangi bir dişinin olmaması gerektiği kadar nazlı,Ne Sam ne de Kevin gibi adamlar gerçek hayatta yoktur, aramayınız.






Sibel :
 Senelerce gerek beyaz diziler olsun gerekse düklü,lordlu kitaplar olsun odun erkek karakterine alışmış bu bünye Kevin’i okuyunca Aman Tanrım öldüm cennete mi geldim sandı =) O nasıl iyi huylu, sabırlı,sadık,eğlenceli,aşık,sorumluluklarını bilen ve bunlar yetmezmiş gibi yakışıklı,karizmatik,taş gibi bir karakterdir öyle.Pamuklara sarıp saklayasım geldi resmen.Ve sonra sen git ailem beni çok sevdiği için çok üstüme titredi ve bundan dolayı çok bunaldım deyip herşeyini bırakıp özgür ruh takıntısıyla sefalet yaşayan kompleksli ablaya aşık ol.Olacak şey değil,ne büyük bir kayıp =p Tamam ablacım sende bir noktaya kadar haklıydın hemen pes etmemen hikayenin gidişatı açısından gerekliydi anladık ama o kadar uzattın ki hepimizin nefretini kazandın.Ben Kevin’in yerinde olsaydım 10 kere koyardım kapının önüne seni.Üstelikte peçete ablaları bir kenara koyarsan burada Gül ve benim gibi naz yapmayacak iki taliplisi dururken çok zorladın şansını =D

Yurt Dışı Kapağı

Gül
Atalarımız bile ne demiş “Fazla naz aşık usandırır”Eminim bunu Beth e söylesek “Acaba Kevin bana aşık değil mi ? Usanmadı peşimden koştu “diye şüphe deryasında  yüzer.Evet kadınların kişiselliklerini korumaları gerektiğine sonuna kadar bende destekliyorum,kariyerleri olmalı onda da  hem fikirim.Ama kitaptaki iki çatlağın barmaidlik ve garsonluğu kişilikleri görüp " Hayır bırakmam bu benim"diye diretmeleri çok komik. Tamam Beth garsonlukta çok diretmedi Allah içinde  ,direttiği diğer konularda saçma sapandı.Bu kitap kızlarıda az sevgi görürler sorun ,bu dayaklık Beth fazla sevgi görmüş oda sorun olmuş.

Bu Kevin denen peygamber gibi adamın tek falsosu var o da ailesi ve toplu etkinlikleri.Yazar abla tek çocuklu bir aileden gelmiş herhalde böyle cümbür cemaat çıkılan tatillerin,hep birlikte yenen yemeklerin çok güzel eğlenceli bir şey olduğunu düşünmüş.Hep o tatilde uyuzluk çıkaran biri olur,o mutfak illa ki toplanacak size patlar,sürekli yemek yiyen insanlar hizmet edecek biri gerekir ,o kadar kalabalık kesin herkes bağıra çağıra konuştuğu için eline geçen baş ağrısı olur ancak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder