24 Kasım 2016 Perşembe

Jill Shalvis-Belki Bir Gün (Lucky Harbor Serisi 6)


Jill Shalvis-Belki Bir Gün 
Grace, bilimle uğraşan bir aile tarafından küçükken evlatlık alınmıştı. Bütün çocukluğu ailesi onunla gurur duyabilsin diye ders çalışmakla, bütün gençliği de onların mutluluğu için kariyer planı yapmakla geçmişti. Ta ki Şanslı Liman’a gelene kadar! Hayallerin gerçek olduğu bu harika kasabada ilk kez kendi kendine; “Ben ne istiyorum?” diye soracaktı.
 Josh ise, eşi tarafından terk edilmiş, küçük oğlu ve bir kaza sonucu  tekerlekli sandalyeye bağımlı kalan kız kardeşiyle birlikte yaşayan bir doktordu. Kasabanın en yakışıklı erkeklerinden biriydi ve gözde bir bekârdı.
 İkisinin yolu, bu büyülü kasabada kesişti!
 Oysa ikisi de âşık olmak istemiyordu. Çünkü Josh’ın çok yoğun bir hayatı vardı ve bu hayatın içinde Grace’e yer yoktu. Üstelik Grace, kendisine yer olmayan hayatlara sığmaya çalışmaktan çok yorulmuştu. Bunu, ailesi ile hayatı boyunca deneyimlemişti. Yeniden aynı şeyleri yaşamak istemiyordu.
Kalbini bu tuzaktan korumalıydı.


4.Kitap yorumu için tık tık 

Gül
Tüm serinin en beğendiğim kitabı ( ki son üçlüde açık ara önde )
Sibel
Serinin diğer kitaplarını karşılaştırma yapacak kadar net hatırlamadığım için bir şey diyemiyorum ama güzel kitaptı,sevdim =D

Gül
Güzel kitaplara ne yapıyoruz uzun yorum yapamıyoruz ,gerçi ben bu ara hiçbir kitaba uzun yorum yazamıyorum ayrı.
İtiraf edeyim ben Grace karakterini pek hatırlamıyorum.Ama serideki en çatlak en komik karakter sanırım.Kadın karakter salak olunca kitap hiç çekilmiyor .Bu kitapta ise gayet keyifli bir kadın karakter olduğundan ve aklı başında erkek karakterle birlikte gayet güzel bir kitap ortaya çıkmış ki kitap serinin en yüksek GR puanına da sahip.

Yurt dışı kapağı

Sibel
Yazarın bundan önce çıkan dağlı serisinde sıkıldığım için bu kitapta hah dedim Jill özüne dönmüş =p Klişe bir konu olsa da akıcı bir anlatım,güzel işlenmiş karakterler ,üstüne küçük çocuk ve yavru köpekte olunca sıkılmadan okunup biten bir kitap oldu.Ve evet kitap beğenilip, eleştirecek bir şey olmayınca da haliyle yorumlarda kısa oluyor  =D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder