11 Kasım 2016 Cuma

Bir Sibel den Bir Gül den


Lisa Kleypas – Aşkın Son Yankısı 
Friday Harbor Serisi 2 
Gizemli ve harika bir yer olan Friday Limanı'nda yaşayan cam sanatçısı Lucy Marinn, ihanetin en acı şekliyle neye uğradığını şaşırır: nişanlısı Kevin, Lucy'yi onun kız kardeşi Alice için terk eder. Lucy'nin terk edilmekten dolayı duyduğu üzüntü, aşk hayatında daha önce de sürekli hatalı kararlar almış olduğunun bilinciyle daha da katlanır. Yeni ilişkisi Lucy'nin ailesi tarafından sertçe reddedilen Kevin ise, San Juan Adası'nda bir bağ işletmecisi olan arkadaşı Sam Nolan'dan Lucy'yi "tavlayıp" onu gevşetmesini, öfkesini dindirmesini ister. Fakat Sam ve Lucy birbirlerine âşık olurlarken, sorunlar ortaya çıkar. Kevin bazı konularda şüphecidir; Lucy de hayatındaki bu yeni ilişkinin olmaması gereken bir şekilde başladığı kanaatindedir. Aşk, sadakat, eski alışkanlıklar, hatalar ve yeni başlangıçlar tekrar keşfedilirken, Lucy hayatta bazı şeylerin paramparça olduktan sonra bile yepyeni ve muhteşem bir hale getirilebileceğini öğrenir. 



Zorla Okunura Yakın
Sibel
Cıkssss sen hep historical yaz Lisacığımmm…
Serinin ilk kitabı ile ilgili olarak beğenmediğim dışında bir şey kalmamış aklımda.Ama o zamanda historical yazmaya devam etsin bu yazar demiştim.Tamam kadın iyi bir yazar,anlatım falan akıcı ama klişe konular ilginç olsun diye araya sokulmuş sihir ögesi ne kadar gerekliydi bütün kitap boyunca sordum durdum.Bir de konu uzasın,sayfa sayısı artsın diye mi artık bilmiyorum camcılık ve bağcılık hakkında o kadar çok detay bilgi veriliyordu ki yeter yavvv deyip o kısımları atladığımı itiraf ediyorum.


Jasinda Wilder – Bensiz 
 Falling Serisi 4 

New York Times, Wall Street Journal ve USA Today en çok sanatlar listesinden tesadüfler, talihsizlikler ve destansı bir aşk..

Benim adım Benjamin Dorsey. Henüz hikâyemi bilmiyorsunuz. Bütün hayatınız boyunca sevdiğiniz birinin parmaklarınızın arasından kayıp gitmesinin kalbinizi nasıl kıracağını bilmiyorsunuz, hem de sırf çok beklediğiniz için. Bu kalp kırıklığı ve pişmanlıkla nasıl yaşanır ki? Ben yaşayamadım. O yüzden kaçtım.
Evet, doğru, kaçtım. Kendimi kıtanın diğer ucunda ikinci ligde oynarken buldum. En azından hâlâ futbol oynayabiliyordum.

Ama hayır. O da benden alındı. Kariyerimi bitiren bir sakatlanma yüzünden kendimden ve hayatımdan nefret eder oldum.
Sonra onunla tanıştım, tek arkadaşım, lanetli hayatımın karanlığında tek ışığım oldu

"Ben ve Echo’nun hikâyesi okuru sürükleyici bir aşk masalının içine çekiyor. En sevdiğim romans serilerinden biri için mükemmel bir son."

Vilma’s Book Blog
"Jasinda Wilder Bensiz’le bir kez daha kendini gösterdi! Ben’in hikâyesiyle herkesi şaşırtacak!"
Three Chicks and Their Books
Bensiz güzel, seksi ve duygu yüklü bir roman. Eşsiz anlatımıyla, güçlü ve etkili hikâyesiyle en başından itibaren sizi esir alacak."
Brandi’s Bookshelf


Üçüncü kitabın yorumu için Tık Tık 


Gül
Yaşasın bu salak seride bitti.
Kitabın kapağını açtım ve sayfaların yavaş yavaş çevirerek okudum.Lanet.Nasıl bunu yapabildim anlamadım.Nefret ettiğim birinci tekil yazılmış bir kitapta nefret ettiğim tüm unsurlar bu kitapta mevcuttu oysa.
Kızımız kendisininde itirafettiği gibi kaşar oğlan bakir ,azıcık sert seks sosu ekle işte size bu kitabın özeti olur.İkinci ve ya üçüncü kitaptan tek iyi yanı salak anne babaların daha az olmasıydı.Colt ve Nelly den nefret etmiyorum diyemem ,öyle uyuz karakterler ,kızları da aynı şekilde.Bir de bu yazarın akıl verme güdüsü beni öldürüyor.Bu tarz kitaplarda çok sırıtıyor be anacım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder