17 Kasım 2016 Perşembe

İki Tür İki Orta Şeker

L.S. Hilton – Maestra

Cindi Madsen – Sahte Nişan Gerçek Aşk
 ( Accidentally in Love Serisi 1 )
Biri polisiye diğeri romantik ama ikiside orta şeker 



L.S. Hilton – Maestra
Maestra, Ejderha Dövmeli Kız, Kayıp Kız ve Trendeki Kız'ın tahtını sallıyor. Çıkar çıkmaz hakları 33 ülkeye satıldı! Yakında Hollywood'da!

Gündüzleri sanat galerisinde asistan, geceleri şehrin popüler kulübünde eskort… İyi bir hayat peşinde ve bunun için de oyunu kuralına göre oynaması gerektiğinin farkında. Giyinmeyi, konuşmayı, jet set'in inceliklerini, erkek dünyasında ilgi odağı olmayı öğreniyor. Ancak bir gün öyle bir şey oluyor ki, Judith direksiyonunun yönünü değiştirmek zorunda kalıyor. Ortaya çıkardığı sır, sanat galerisinden kovulmasına neden olunca Judith'in gözü korkutucu derecede kararıyor. 



Sibel
Aynı anda 33 ülkede basılmış,film hakları hemen satılmış… Azıcık abartılmış sanki…
Yalan yok kitabı almamın sebebi reklamları ve Hürriyet gazetesinde okuduğum yazarla yapılan röportaj sonucu merakımın depreşmesi.Arka kapak özeti çok sıradan bir kitap olduğunu vaat etse de merak işte =D  
Yazar Oxfort’tan mezun olup,Paris ve Floransa’da sanat tarihi okumuş.Bu yüzden olsa gerek tüm kitap boyunca sanat tarihine ziyadesiyle doyuyoruz.Kitabın başında oldukça sıradan bir kadın olarak tarif edilen Judith karakteri bir anda metamorfoz geçirip çok acayip şeyler yapmaya başlıyor bana göre. Gerçi cinsel tercihleri belli ki öncesinde de var olan şeyler ama hiç sinyal vermeden bir anda insanın gözüne sokulunca ilk anda bir ‘ne oluyoruz yahuuu’ oluyorsunuz.Kitap geneli itibariyle polisiye, macera. Yani o arka kapak özeti ve röportajlardaki Grey benzetmeleri falan sizi yanıltmasın (Grey'le alakası yok). Peki iyi bir polisiye mi ?Fazlasıyla sanat tarihine boğulmuş, + marjinal seks sahneleri ile (kitabın geneline göre çok fazla değildi ama) ilgi çekici yapılmaya çalışılmış.orta karar bir kitaptı bana göre. Ama okurken sıkılmadım o da bir gerçek =D

Gül
İlginç sürükleyici bir kitap.
Anti kahraman kitapları çok sevmiyorum .Bu kitapta öyle ana karakter  antisosyal kişilik bozukluğu belirtileri var .Ama psikolog değilim tabii teşhis koyamam.Fakat  kitapta alttan alta verilen ırkçılık ya da arap düşmanlığı karakterin antisosyal kişilik bozukluğunun bir sonucu mu yoksa yazarın kalemimi çok anlayamadım.Bunun dışında Sibel'in de söylediği üzere aşırı sanat tarihi bilgisine boğulmuş bir polisiye.Marjinal  seks sahneleri de bu zamanın olmazsa olmazı nede olsa .



Cindi Madsen – Sahte Nişan Gerçek Aşk 
Küçük bir nişanlılık numarası iki yakın arkadaş için nedir ki?
Dani ve Wes üniversiteden beri aralarından su sızmayan iki yakın arkadaştır. Wes'in, kız kardeşinin düğününde ona eşlik edecek birine, Dani'nin ise çalıştığı şirketin düzenlediği organizasyonda ciddiye alınması için bir partnere ihtiyacı vardır. Bu yüzden kafa kafaya verip çok eğleneceklerini düşündükleri mükemmel bir plan yaparlar: İki etkinliği de sağ salim atlatabilmek için nişanlı gibi davranacaklardır.

Adrenalin bağımlısı Wes hem eski sevgilisine hem de ailesine iyi olduğunu ve hayatına devam ettiğini kanıtlayıp bir taşla iki kuş vuracak; "Bayan Ciddi" Dani ise patronuna iyi bir çalışan olduğunu ve düzenli ilişkilerin önemsendiği bu şirkette yükselebileceğini ispatlayacaktır. Peki ya sahte baygın bakışlar, sahte öpücükler ve sahte yakınlaşmaların ortasında gerçek duygular filizlenmeye başlarsa?




Sibel
Arka kapak tanıtımı bangır bangır KLİŞEEEEEEE  diye bağırıyor olsa da şahsen beni sıkmayan, sevdiğim konulardan olduğu için bakalım bu yazarınki nasılmış diye heyecanla aldım kitabı.Klişeliği konusunda hayal kırıklığına uğratmadığı gibi yazarın anlatımı ve kurgusu da fena olmayınca sıkılmadan okuyup bitirdim .Ama sonu sanki biraz hoppp diye mi bitti ?

Gül
Sonu hop diye bittti,arkadaşlar kitap boyu düşünüp düşünüp durdular aynı şeyleri bu kadar yıllık arkadaşlar ama birbirlerini o kadarda tanımıyorlar gibi.Bir de bu ikisinin devam eden ilişkisi olmasa çok daha önce bu ilişki yaşanacakmış  gibi düşünüyor insan okurken.Yazarın diğer kitaplarını daha beğenmiştim.