14 Kasım 2016 Pazartesi

J.A. Redmerski – Izabel ( Katiller Çetesi Serisi 2 )


J.A. Redmerski – Izabel 
"Sayfaları çevirmekten kendimi alamadım. Muhteşem!"
-Kelly Mcbride-

"Izabel'i ilk kitap gibi çok sevdim. Biraz kan, biraz gözyaşı ve tabii ki bolca aksiyon."
-Devan Fox-

"Izabel'de karakterler öyle güçlü ve canlı ki onlarla vakit geçirmek insana tarifsiz bir zevk veriyor."
-Jennifer Kyle -

Onu esaretten kurtaran katiller çetesiyle karanlık bir hayat sürmeye kararlı olan Sarai, acımasız bir sadistten intikam almaya karar verir. Ama Sarai'ın pervasız halleri onu asla geri dönemeyeceği bir yola sürekler. Öte yandan Arthur Hamburg'un sağ kolu Willem Stephens da Sarai'ın peşindedir. Fakat Izabel kimliğine bürünen Sarai'ın geçmek zorunda olduğu bambaşka bir sınav vardır ve bu son sınav aynı zamanda genç kızın Victor Faust'a olan güvenini de sorgulamasına neden olacaktır. Sarai'ın devam kitabı olan Izabel okurları yine karanlık, ölümcül ve heyecan dolu bir serüvene çağırıyor.

İlk kitabın yorumu için Tık Tık 


Sibel
Yaşasın ki hayal kırıklığına uğratmadı yazar beni devam kitabında =D

Gül
Ergen İzabel/ Sarai de beni hayal kırıklığına uğratmadı,ama benim ki iyi anlamda değil.

Sibel
Sarai’yi çok beğendikten sonra devam kitabında hayal kırıklığına uğrayacağım diye baya tırsmıştım işin açıkçası (Tabi bu korkunun sebebi Gül’ün ben söylemiştimmm diyecek olması da olabilir =P ) . Hikaye kaldığı yerden devam ediyor ve ne mutlu ki bir anda delicesine yımışayan,doğru yolu bulan karakterler olarak da dönmüyorlar .


Hem Sarai hem Victor ilk kitaptan sevdiğim o karanlık yönleri ile hatta neredeyse daha da karanlık olarak çıkıyorlar karşımıza.Sarai yeni adı ile Izabel’in salaklıkları olmuyor değil ama bunlar hikayenin kurgusu içinde yazarın bilerek yaptığı şeyler olduğu için (zira hem Victor hem de Sarai yaptığı salaklıkları açıkça kabul ediyor =D ) rahatsız etmiyor.Kısaca bu kitabı da ilki kadar severek ve beğenerek okudum.Seri itina ile takip edilecektir =D

Sibel için Viktor

Gül
Yukardaki arkadaş bildiğin pembe gözlüklerle okumuş kitabı ,yumuşamadan anladığımız farklı sanırım .Ama Sarai bildiğin ergen.O kadar uyuz o kadar uyuz ki okurken insanı rahatsız ediyor. Kitabın başındaki " Cahil cesurdur" deyişinin sözlükte karşılığı olabilecek davranışı Viktor a karşı tavrı vs vs  dayanılacak gibi değil .
Viktor yumuşamamış diyor Sibel Hanım =D neye göre kime göre derim.Hayatımda yerin yok diyen Viktor' ın “ He tamam varmış.” demesi bile bence yumuşamadır , başka bir olay daha var ki orada azıcık kusmuş olabilirim.Ayrıca yazara kızgınım sebebini yazarsam derin spolier olur o yüzden kızdığımı bilin yeter



Sibel
Burada söze girmeden durabilmem mümkün değil zira bu kitabı mesela James Patterson (hikayenin içinde polisiye/macera olduğu için bu yazarı örnek veriyorum) falan yazmış olsaydı belki Gül'ün dediklerine katılabilirdim ama aşk hikayesi ana başlığı altında bu tarz bir kurgu olunca beklentiyi de çok fazla yüksek tutmamak gerek diye düşünüyorum.Yoksa Gül gibi bu tarz kitaplardan zevk alabilme olayı tümüyle ortadan kalkacaktır.Victor bana göre çok fazla yumuşamamış ki kitabı pembe gözlüklerle okumamama rağmen böyle düşünüyorum zira daha sonra Izabel'e yaptıklarını bence yumuşamış biri yapamazdı.Yumuşadığı kadarı içinde savunmam ; Be insaf aşk hikayesi okuyoruz,az da olsa yumuşamasaydı geriye okuyacak nasıl bir kurgu kalacaktı ki?

1 yorum: