18 Ağustos 2016 Perşembe

Sarah J. Maas - Dikenler ve Güller Sarayı (Dikenler ve Güller Sarayı Serisi 1)


Sarah J. Maas - Dikenler ve Güller Sarayı 
Kış çok ağır geçiyor. Feyre ailesini beslemek zorunda…
Bir gün, avlanırken av olmamak için öldürdüğü kurdun intikamını almaya gelen bir canavar çalıyor kapısını. Ama Feyre’yi almaya gelen canavar bir hayvan değil, Tamlin...
Bir zamanlar dünyayı yöneten ölümcül, ölümsüz perilerden biri.
Feyre’nin, hayatı boyunca dehşet dolu hikâyelerini dinlediği perilerin diyarında yasamaya başlamasıyla dünyası altüst oluyor. Kendini bildi bileli hissettiği şiddetli düşmanlık bu güzel ama tehlikeli ülkede bambaşka bir boyut kazanıyor.
Feyre’nin çok önemli bir görevi var: Ülkenin üstüne gittikçe çöken eski, karanlık gölgenin onu yok etmesini önlemek.
Dikenler ve Güller Sarayı dizisinin bu ilk kitabıyla yolunuz, nefes kesici bir maceraya ve beklenmedik büyüleyici bir aska açılıyor. Sarah J. Maas’ın bu serisi, George R. R. Martin tarzını seven kitap kurtları için ideal!
“Hem tutkulu ve romantik, hem de vahşi; çok güzel yazılmış bir efsane. Kesinlikle muhteşem.”
New York Times çok satanlar listesi yazarlarından
Alexandra Bracken


Gül
Sarah J. Maas a kızgınım ama kitap güzel
Sibel
Yine güzel bir seri ile karşımızda yazar.

Gül
Artık neredeyse olmazsa olmazlardan  kitaplarda iki erkek arasında kalan kız klişesi  ama Sarah J Maas bunu herkesten iyi yapıyor kabul etmemiz  lazım .Gerçi Cam Şato serisinin 3. kitabında talipler 3 mü 4 mü emin değilim .Yurt dışında Cam Şato serisinin  4.sünü okuyanlar sağlam küfrediyorlarmış yazara,bu serinin ikinci kitabını okuyan Tamlin cilerde.
Konu zaten arka kapakta anlatılmış uzun uzun yazmaya gerek yok bir daha.Kitap gayet sürekleyici  beş yüz küsür sayfayı bir günde oturup okudum .Pek boş an yok,sürekli bir hareket olay mevcut.
Sonu ile ilgili spolier vermeden pek bir şey söylemek mümkün olmasa da olayların iç yüzünü öğrendikten sonra  Tamlin le ilgili aklımda bir acaba oluşmadı değil.


Sibel

Ben de çok sevdim kitabı.Aktı gitti hikaye,hiç sıkılmadım.Beğendiğim kitaplar hakkında spoiler vermeden yorum yazmak cidden çok zor oluyor.O yüzden de genelde geyiğe dönüyor yorumlar =D Son 1 yıldır falan mikemmel,kusursuz erkek karakterlerden sıkılmış olduğumdan sanırım hikayelerde ikincil düzeyde kalmış kötü,kusurlu karakterler ilgimi çekmeye başladı.Bu kitapta da her ne kadar Tamlin feci şekilde sevilesi bir karakter olsa da ben Rhys ortaya çıktığı anda alkışlamaya başladım =D  Anında Team Rhysçı oldum diyebilirim <3 Gül’ün Tamlin’le ilgili acabasına ben katılmıyorum diyerek yorumumu bitiriyorum =D (bu kitapta bize verilen donelerle ve spoiler vermeden nedenini anlatabilmek mümkün değil ne yazık ki).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder