4 Ağustos 2016 Perşembe

Kody Keplinger- HEY (Huysuz, Ergen, Yalancı)


Kody Keplinger- HEY (Huysuz, Ergen, Yalancı)
BAZEN EN BÜYÜK AŞKLAR KÜÇÜK BİR YALANLA BAŞLAR…
 Sonny Ardmore mükemmel bir yalancıdır. Babasının hapse girmesi konusunda yalan söyler. Annesinin onu evden atması konusunda yalan söyler. Ve gidecek başka yeri olmadığı için her gece gizlice arkadaşının evine girmesi konusunda da.
 Amy Rush, Sonny’nin sırlarını, kıyafetlerini, hatta düşmanı Ryder Cross dahil her şeyini paylaştığı tek kişidir. Ancak Sonny istemeden kendini bir gece Ryder’la yazışırken bulur… ve aslında ondan hoşlanabileceğini fark eder. Fakat ortada ufak bir aldatmaca vardır: Ryder, Amy’yle yazıştığını sanmaktadır. Ryder’ın hoşlandığı kişinin aslında kendisi olduğunu fark etmesini sağlayacak karmaşık bir plan yapan Sonny sonunda yalanlarının üstünü örtebilecek mi, yoksa tüm bunlar hem hoşlandığı çocuğu hem de dostunu kaybetmesine mi neden olacak?
 “Keplinger cesaret ve yaşama sevinciyle dolu, etkili ve inandırıcı karakterler yaratıyor. Ateşli, canlı, eğlenceli.”
Kirkus Reviews
 “Tek oturuşta kolayca bitirilebilecek, okurlara güçlü karakterler ve gizem sunan bu roman, bakış açınızı değiştirecek bir hayat dersi veriyor.”


Gül
Sıkılmadan okunuyor,ama eninde sonunda gençlik hikayesi.
Sibel
Ben de sıkılmadım okurken,beğendim diyebilirim.

Gül
SAP kitabını hatırladınız ,oradaki baş rolde olan abinin ( Wesley)  kız kardeşinin arkadaşının aşk hikayesi ya da hikayesi var kitapta.Kızkardeşte var tabii ki hatta  Wesley ve Bianca bile arada dahil oluyor kitaba.Doğruyu söyleyim baya bir süre anlamadım SAP taki  karakterler olduklarını ,bu kitabı okumak için SAP okumak gerekli mi hayır,ama bence gidip okuyun, ben SAP ı daha beğenmiştim. Kitabın SAP göre  daha sağlam bir konusu var ama nedense ilk kitap kadar sevilmemiş GR puanına göre . Açıkçası biraz daha dram içerdiği için olabilir.
Kitabın kapağı orijinal kapak ve oğlan bildiğiniz melez ( Michael Ealy tarzında melezlerden )  ama kitapta inatla buğday ten diye çevrilip durmuş.Sanırım birilerinin çevirmenlere bizim buğday tenden kasıtla yurt dışında ki buğday tenin aynı şey olmadığını söylemesi lazım.

Michael Ealy kim derseniz işte budur :)
Sibel
Ben SAP tan daha çok beğendim bu kitabı.SAP ı okuyup unutmuşum bile ama bu kitap daha bir akılda kalıcı.İçindeki dram ögesi bence kitabı hatırlanır kılıyor.Ve o dram da oldukça dozunda ve seviyeli işlendiğinden olsa gerek okurken içiniz buruluyor, burnunuzun ucu sızlıyor ama hüngür şakır ağlamanıza neden olacak kadar da (ben ağlamadım en azından) ajite etmiyor. Sonuçta sıkılmadan okunacak ,oldukça akıcı,güzel bir hikayeydi diyebilirim.

Bu arada kitabın konusu Cyrano de Bergerac’dan esinlenilmiş diye eleştirilmesin diye,yazar hikayenin içinde Amy’ye Cyrano de Bergerac’ın kitabını özellikle aldırdı herhalde diye düşündüm okuyunca =D  (hani sizin söylemenize gerek yok ,ben biliyorum ne yaptığımı gibisinden =p ) 

Kitabın sonunda  atıf yapılan filim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder