15 Ağustos 2016 Pazartesi

Kylie Scott-Aşkın Melodisi(Stage Dive Serisi 4)


Kylie Scott-Aşkın Melodisi
USA Today ve New York Times Çoksatan serisi Stage Dive dördüncü romanıyla son buluyor.
 Tek gecelik ilişkileri bu şekilde son bulmamalı ve Vegas’ta olan Vegas’ta kalmalıydı…
 Pozitif. Gebelik testinin üzerindeki iki küçük çizgi Lizzy Rollins’in sıradan hayatını tamamen değiştirmek üzereydi. Ve tüm bunların tek bir sebebi vardı; Stage Dive’ın fazlasıyla seksi basgitaristi Ben Nicholson’la Vegas’ta geçirilmiş tek bir gece. 
 Ben, Lizzy’den uzak durmaya söz vermişti. Ondan uzak durması gerektiğini kesinlikle biliyordu. Artık Lizzy, onun en yakın arkadaşının ailesinden birisiydi ve aralarındaki çekim ne kadar güçlü olursa olsun, Lizzy ne kadar tatlı ve sevimli olursa olsun, Ben o çizgiyi aşmamaya kararlıydı. Ta ki Günahlar Şehri’nde geçirilen bir geceye kadar… Şimdi Ben ve Lizzy olabilecek en güçlü bağ ile birbirlerine bağlıydılar ama bu bağ gerçek aşkı da bulmalarına yardımcı olabilecek miydi?


 Stage Dive Serisi 2. Kitap 
 Stage Dive Serisi 3. Kitap

Gül
Ben ,beni şaşırttı.
Olmuşa epey yakın

Sibel
Baştan sona severek okudum.


Gül
İtiraf edeyim ki ne Ben’in ne de Lizzy’n in artı birde hamileliğin olduğu kitabı okumak için çok heyecan yapmadım.Ben bütün kitaplar boyunca sessiz sakin durduğu için derin adam olarak değildi kafasız adam olarak düşünmüştüm.Değilmiş derin düşünceli abiymiş ama o kadar da değil.Zaman zaman hata yapması benim hoşuma gitti açıkçası.Mesela bu kitapta kusursuz erkek arkadaş haline gelen Jimmy beni azıcık kastı.Bir de kitap çok dan diye mi bitti sanki ? 
Bu kitapta ortaya çıkan Vaughan Hewson karakterini okuyunca “Acaba serini bir sonraki elemanı mı ? “ diye düşünürken yazar ablanın Dive Bar diye bir seriye abiyi ana karakter olarak koyduğunu öğrendim.Ama sanırım bir yerler de Ben in kızkardeşi ve koruma Sam le ilgili bir şeyler okuyacağız.
Ve Mal hala biasım .



Sibel
Daha önce de yazmıştım yine yazayım ben bu seriyi seviyorum =D Bu kitap da bu görüşümü değiştirmedi. Hikayenin en başından sonuna kadar sıkılmadan,severek,eğlenerek okudum. Ben diğer kitaplarda pek dikkatimi çekmemişti hatta hangisiydi bu yav şeklinde başladım kitaba.Ama Gül gibi beni de şaşırttı Ben.Çok gerçekçi,normal bir karakterdi bence de.Lizzy’ de tam 21 yaşında bir genç kız gibiydi.Tepkileri,davranışları hep olması gerektiği şekildeydi (Fanatiği olduğu bir rock yıldızına verdiği tepkiler çok normaldi bana göre ben aynı tepkileri ve fazlasını şu yaşımda veririm. Mesela Dave Gaham şimdi karşıma çıksın değil donup kalmak,ayaklarına kapanır,çığlık falan atarım her halde  =D ).

Final bölümü çok az minicik daha uzun olsaydı (max 1 sayfa) o dan diye bitiş etkisi olmazdı bence Gül. Ama onun dışında tüm kitapta her şey kararında ve güzeldi… 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder