25 Ağustos 2016 Perşembe

Yeni Yine Yeniden Üç Orta Şeker

 Yeni Yine Yeniden Üç Orta Şeker 

Jodi Thomas - Aşka Komşu
 ( Harmony Serisi  4)
Barbie Bohrman -Senin Yerin Benim Yanım
Britainy C. Cherry- Geçmişin Kırıkları 
(Elements serisi 1)



Jodi Thomas - Aşka Komşu 
Tinch Turner, eşini kaybettiğinde yaşamaktan vazgeçmişti. Günlerini, barlarda kavgalara karışarak, belki biri onu döverek öldürür de, bu anlamsız hayattan kurtulur diye geçiriyordu. Karıştığı kavgalardan biri, onu hastanenin acil servis bölümüne götürdüğünde, kasabaya gelen yeni doktorla tanıştı. Yıllar sonra ilk kez içinde bir şeyler hissetmişti ama asi ve aksi doktor Addison Spencer, hayatında hiçbir erkeği istemeyecek kadar katıydı. Addison, geride bıraktığı sorunlardan kaçmak için Harmony'ye dört aylığına gelmişti. Ve çok geçmeden de kasabadan ayrılıp eski hayatına geri dönecekti. Tüm bunlar yaşandığı sırada, Reagan Truman, amcasının yasını tutarken acısını hafifletmek için Harmony'de kurmuş oldukları işleri devralmaya karar vermişti ve Wright Cenaze Evi'nde, 45 yıl sonra ilk kez gelen bir bebek, hayatın her şeye rağmen devam ettiğini herkese göstermişti…

Sibel
Neden serinin 4.kitabından başlanır ki…
Gül
" İlk üç kitabın yayın hakları mı  pahalıydı acaba ?" diye düşündüm, mantıklı bir açıklama gelmiyor aklıma

Sibel
Güzel bir hikaye,akıcı bir anlatım,sıkmayan bir kurgu amaaaaaa yayınevi seriyi 4.kitaptan çıkartmaya karar verdiği için ortalıkta gezinen bir sürü farklı karakter.Önceden olmuş olayların yansımaları, sonuçları.Siz bunları anlamaya çalışırken beyninizin lapaya dönmesi… Kısaca Tinch ve Addison kitabın genelinin 1/3 ünde ancak varlardı.Gerisi Harmony kasabası sakinlerinin olayları.Devam eden bir diziyi 4.bölümden itibaren seyretmeye başlamışsınız gibi.
Okuduysanız Robyn Carr ‘ın Virgin River serisi gibi tarzı yazarın.Her kitapta farklı karakterin hikayesi var sözde ama ilk kitaptaki karakterler faal olarak katılıyor yeni hikayelere.O yüzden de Tinch ve Addison’un hikayesi yeni olsa da seri sırasıyla okunmalıydı…
Gül
İlk üç kitabı okumadığınız için kitabı anlamıyor değilsiniz.Ama  ben serinin dördüncü kitabı olduğunu kitabı okumaya başlamadan önce bilmiyordum ve ortalara doğru “Acaba ben bir şey mi atladım ,yazar neden olayları bildiğimi düşünüyor,ya bu seriydi de ben ortadan mı başladım acaba ? “ diye düşündüm kabul.Durup araştırınca da heee oldum .Okuyor ama doğrusu Sibel okuyup  kitap hakkında bir şeyler sorunca durup düşündüm ,hatta Sibel e sordum ben okudum mu diye.Kısaca okunuyor ve unutuluyor.


Barbie Bohrman -Senin Yerin Benim Yanım
Julia Boyd, kötü randevulardan payını fazlasıyla almış bir kadındır. Her ne kadar randevularının iyi geçmesi için elinden geleni yapsa da, sivri dili buna izin vermiyordur.
Bu kötü randevuların ona gösterdiği tek bir şey vardır: Aşka değil, işe odaklanmasının gerekliliği.
Organizasyon işiyle meşgul Julia için, yeni bir galerinin açılışını yapmak çocuk oyuncağı gibi görünse de işi sandığı kadar kolay değildir; çünkü galerinin sahibi fazlasıyla dikkat dağıtıcı Alex Holt’tur.
Julia için tam vazgeçtiği anda gelen aşk, nereye ait olduğunu bulmasını sağlayacaktır.

Gül
Ben severek okudum

Sibel
Ben sıkıldım okurken yav  …
Zorla okunura yakın

Gül
Her ne kadar GR de seri bilgisi olmasa da yazarın  “Promise Me” kitabındaki karakterler bu kitapta var.Anladığımız kadarı ile Alex te ilk kitapta olaylara dahil olmuş.Bağımsız olarak okudunduğunda anlaşılmıyor mu ? Anlaşılıyor ama insanın canı çekiyor ,bizim neyimiz eksik biz neden Tyler ı okuyamadık diye.
Alfanın dibi abi ,akıllı ama güveni kırılmış abla ,eğlenceli karakterler kısaca okunuyor.
Sibel
Hem kadın hem erkek karakteri sevdim.Konuda klişe olmasına rağmen idare ederdi peki ben neden sıkıldım okurken.Çünkü hikayenin ana kurgusunu oluşturan konu çok basit kalmıştı ve gereğinden fazla uzatılmış geldi bana.Daha az sayfa sayısı ile konuyu sündürmeden toparlayıp bitirselerdi eminim ki ben de sıkılmadan okurdum.Ya da belki de daha az sıkıntılı olduğum bir zamanda okusaydım…
Gül’ün dediği gibi kitap seri olarak gözükmüyor ama bu kitaptan sonra da Alex’in kız kardeşi Vanessa’nın hikayesini de (Starting Over) yazmış yazar.Hatta Facebook hesabında da Sarah ve Darren’in kısa bir hikayesini yazacağını söylemiş.



Britainy C. Cherry- Geçmişin Kırıkları 
Beni Tristan Cole hakkında uyarmışlardı.
“Ondan uzak dur,” demişlerdi.
“O bir pislik.”
“O duygusuz.”
“O yaralı.”
 Birisini dış görünüşüne göre yargılamak, Tristan’a bakıp bir canavar görmek kolaydı.
Ama ben bunu yapamazdım. Onun içinde taşıdığı enkazı kabul etmeliydim çünkü benim içimde de bir enkaz vardı.
İkimiz de yapayalnızdık. İkimiz de yanımızda olacak birini arıyorduk. Daha fazlasını arıyorduk. İkimiz de geçmişin kırık parçalarını bir araya getirmek istiyorduk.
Belki o zaman nasıl nefes alındığını hatırlayabilirdik...
 “5 yıldız!” —Maryse’s Book Blog
 “Brittainy C. Cherry büyüleyici bir roman yazmış.” —Aestas Book Blog
 “Asla unutamayacağım bir hikâye.” —TotallyBooked Blog

Gül
Acıların kızı ve oğlu birbirini buluyor,bize yine kerevete çıkmak düşüyor.
Sibel
Bir hayal kırıklığı daha oldu benim açımdan.

Gül
Konuyu okurken daha genç olarak düşünmüştüm ,abi 32 yaşında kızımızsa  28 .Akıllı olgun ve acılar içindeler ,sebebini okuyun öğrenin.Ama kederli hayatlar okumaya hazırlıklı olun diye bunu söylüyorum .Bir kaç yerde gözlerim yaşarmış olabilir.Kitap kötü mi değil ama biraz hüzünlü.Bir de daha kısa olabilecek kitabı dana yazılarla 360 sayfa yapmışlar kanmayın hızlı bir şekilde okunuyor.
Sibel
Çıkmasını uzun zamandır beklediğim kitaplardandı.Ancak ön okumasını okuduğumda dram olduğunu görüp biraz moralim bozulmuştu doğrusu. Benim açımdan oldukça üzüntülü bir zamanımda ,türünün dram olduğunu bildiğim bir kitaba başlamak çok da akıl karı gözükmese de (mazoşist değilim valla) nasılsa her şeye ağlıyorum bu da arada kaynar diyerek başladım kitaba (ki Gül’de uyarmıştı ağlarsın sen bu kitapta diye). Ama ilginçtir ki bir damla bile yaş akmadı gözümden. Anlatım şeklinden mi bilmiyorum artık fazlasıyla kurgulanmış ve yapay geldi hikaye bana.