4 Ekim 2017 Çarşamba

Sibel Bunları Sevmedi


Elizabeth Craft,Shea Olsen – Çiçek
Katie Cotugno – 99 Gün
Lisa Kleypas – Suya Yazılan Hayaller 
Friday Harbor Serisi 3



Elizabeth Craft,Shea Olsen – Çiçek
BİR PLANI VARDI.
SONRA ONUNLA TANIŞTI.
 “Cuma gecesi, Charlotte.
Benimle çık.”
Hayır demem için milyonlarca neden vardı.
Annemin geçmişi.
Ablamın şimdiki hali. Geleceğim.
“Bir randevu,”
dedi alçak ve âdeta hipnotize edici bir sesle.
“Evet de. Kaybedecek neyin var?”
Her şeyim, diye düşündüm.
HEP İSTEDİĞİM ŞEYLER:
Derslerde en yüksek notları almak.
Büyükannemi gururlandırmak.
En önemlisi, ailemin başaramadığını başarmak: Stanford Üniversitesi erken kabul mektubu.
Erkekler, aşk ve seksle kafayı bozan annem ve ablam geleceklerini, ne istediklerini unuttular. Ve sonunda her şeylerini kaybettiler.
Ben bir erkeğin dikkatimi dağıtmasına asla izin vermeyeceğim. Bu konuda kendime söz verdim.
Tabii bu, Tate’ten önceydi.
Gezegenin en büyük pop yıldızı bana ilgi göstermeden önce.
Özel uçaklar, gizli buluşmalar ve yalnızca bana yazılmış şarkı sözlerinden önce.
Hakkında bilmediğim pek çok şey var: Müziği neden bıraktığı gibi. Birlikte değilken nereye gittiği gibi. Karanlık geçmişinde ne sakladığı gibi. Fakat öpüştüğümüzde gelecek çok uzaklarda görünüyor. Ve şimdi ne istediğimden emin değilim.



Sibel
Kitabın konusu klişe olsa da sevdiğim için çok da şaapmamak lazım diyerek başladım okumaya. Oldukça da güzel bir başlangıç yaptı hatta bir ara Pegasus’un çıkarttığı YA lar genelde güzel oluyor diye de aklımdan geçirdim.Fakattttt bir süre sonra 18 sene boyunca kendini kasan kızımızın bir anda kendini koyvermesi sonucu kitap resmen sapıttı.O aklı başında kız gitti yerine dengesiz bir şey geldi. Tüm hikaye boyunca oğlanla kızın kaç kere ayrılıp barıştıklarını inanın sayamadım.Bu kadar kısa süre içinde bu kadar çok ayrılıp barışarak rekor kırmış olabilirler.Hayır kitabı iki yazar birlikte yazmış.Bir ara dedim bu iki yazar karakterler birlikte olsun mu olmasın mı diye karar veremediler her halde.

Katie Cotugno – 99 Gün
1. Gün:
Star Lake’e döndüğüm akşam, Julia Donnelly evime yumurta atınca kimsenin olanları unutmadığını anladım: Patrick’le ilişkimi, ağabeyiyle aramızda geçenlerden sonra nasıl berbat ettiğimi. Tüm aileye nasıl zarar verdiğimi. Şimdi yaz boyunca evde hapis hayatı sürdürmeliyim. 99 gün sonra cezam bitecek ve üniversite için buradan ayrılacağım.
4. Gün:
Arabamın camına iliştirilen ve hiç de hoş olmayan not, Julia’nın olanları hâlâ atlatamadığını gösteriyordu. Bir el omzuma dokunduğunda kavga etmeye hazır bir şekilde arkamı döndüm. Gabe’di. Okuldan eve dönüyordu ve beni gördüğüne sevinmiş gibiydi. “Molly Barlow, ne yaşanmış olursa olsun, dönmene gerçekten çok sevindim.”

12. Gün:
Gabe beni partiye davet etti. Oldukça keyifli vakit geçiriyordum, beni öpmek üzereydi. İşte o an Patrick’i gördüm. Burada karşılaşmayı hiç beklemediğim ve beni asla affetmeyecek Patrick’i.




Sibel
Bu yazarın Beni Yine Sev kitabında da iki erkek arasında kalan kız kurgusu vardı bunda da aynı olay var. Gerçi diğer kitabın kurgusu bunun yanında bin kat daha iyiydi sanırım ki onu da ahım şahım beğenmemiştim. Ama bu kitapta yazar kendini aşmış.Tamam iki erkek arasında kalınsın ama bu kadar salak bir kız karakter olunca o arada kalma öyle saçma bir şeye dönüşmüş ki okurken kızı tekme tokat dövüp yazara da bir güzel saydırasınız geliyor.Kızın arkadaşı bile ‘ne yapıyorsun ki sen’ gibisinden şeyler söylüyor ki kız kendisine de soruyor aynı soruyu.İşe yarıyor mu peki elbette ki hayır.Aynı şuursuzluk tüm kitap boyunca devam ediyor ne yazık ki.Siz de acı çeke çeke okuyorsunuz (işin ilginci okuyorsunuz da yarım bırakamayıp =D )
Gerçi ben daha 100.sayfada falan Kings of Leon’a aptal dediği anda biletini kesmiştim kızın =D 

Agustos Böceği Gül
Sayfa hazırlandıktan sonra kitabı okuyup gelip burada korsan yayın yapmaya karar verdim.Yalan Rüzgarı ( pembe diziydi 90 larda genç olanlar bilir ) sayesinde iki erkek kardeş arasında kalan bir kadının neler yapabileceğini ziyadesi ile öğrenmiştik.Bu da iki erkek kardeş arasında kalan  ergen kız.Salak olanında (en fenası) o yüzden ne yaptığını ne düşündüğünü anlamıyorsunuz . Sinirleniyorsunuz .
King Of Leon şarkılarına aptal demem ama çok rahat copy-paste şarkılar derim ben =P

Sibel Edit : Kimden copy-paste yapmışlar bak çok merak ettim :D

Kings Of Leon'u merak edenler için  tık tık

Lisa Kleypas – Suya Yazılan Hayaller 
Friday Harbor Serisi 3
Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçek aşkın küçük bir umut ışığı olduğu Friday Limanı dünyasına hoş geldiniz…

Friday Limanı’nı evi olarak gören üç Nolan kardeşten biri olan Alex Nolan da diğerleri kadar karamsar ve alaycıdır. İçki şişesinin yardımıyla içindeki şeytanlarla savaşmakla ve kendi cehenneminde yaşamakla meşguldür. Sonra bir gün karşısına bir hayalet çıkar. Onu sadece Alex görebilmektedir. En sonunda aklını mı kaçırmaya başlamıştır?

Zoë Hoffman doğuştan romantiktir. Yakışıklı Alex Nolan’la tanıştığında, bütün içgüdüleri ona kaçmasını söyler. Alex bile ona kaçmasını söyler. Ama Zoë bir şekilde, geçmişin hayaletlerinin kırık bir ruhta yeniden nefes alabileceğine, dahası aşkın boyutların ve mantığın ötesine ulaşabileceğine Alex’i inandıracaktır…

Zorla Okunura Yakın

Sibel
Şu seri bitse de yayın evi Lisa Kleypas’ın historicallerini çıkartmaya devam etse.Zira bu kitap da seride kendinden önceki iki kitap gibi hayal kırıklığıydı benim için.Gerçi diğer ikisine göre bir nebze daha iyi derdim ama kurgudaki bana göre oldukça anlamsız gelen şu hayalet olayı yüzünden onu da diyemiyorum. Diğer kitapta hayalet olayı bu kadar yoğunlukta değildi ama o zamanda karakterlerin mesleklerinin detaylarına boğmuştu bizi yazar.Bu seferde yan hikaye gibi hayalet konusu vardı. Normal aşk hikayesi kurgusunda anlatacak çok fazla şey bulamayıp anlamsızca yan olaylarla veya gereksiz detaylarla dolduruyor gibi geliyor bana yazar. Bu kitapla hayalet olayı nihayete erdiğine göre,  serinin son kitabında yazarın illakiiii mistik bir şeyler ekleme takıntısına bakarak, Justine’in hikayesini cadılık, büyüler vs gibi şeyler ile şişireceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder