19 Ekim 2017 Perşembe

Vi Keeland – Egomanyak


Vi Keeland – Egomanyak
Drew Jagger’la tanıştığım akşam, Park Avenue’daki yeni ofisimi ilk kullanışımdı. Dövüş hareketlerimi üstünde denemeden hemen önce 911 aradım. Beni hızlıca alaşağı etti, sonra onu dövmeye girişmeme güldü. Ofisime izinsiz giren kişi tabii kendini beğenmiş olacaktı, ne bekliyordum ki? Fakat ofise izinsiz giren o değilmiş. Benmişim. Ofisi kiralarken dolandırılmıştım. Tamamen zıt kişilerdik. Drew öfkeli, inanılmaz yakışıklı ve ilişkileri bitiren biriydi. Benim işim ise insanların evliliklerini kurtarmalarında yardımcı olmaktı. Aramızda ortak olan tek şey, aynı ofisi kullanıyor olmamızdı. Bir de gün geçtikçe inkâr etmesi zorlaşan çekimimiz.
“Kendini beğenmiş, ağzı bozuk bir avukat ile insanlara ağzının payını veren, ateşli kadın karakterin tartışmaları, birbirlerine âşık olmaları ve romanın duygusal sonu yüzünden BU KİTABA ÂŞIK OLDUM! Aralarındaki tartışmalara gülmekten karnıma ağrılar girdiğini de unutmamak lazım. Eğer içine kaçmak istediğiniz bir aşk romanı arıyorsanız, bunu kesinlikle tavsiye ederim!”
-Aestas Book Blog-
“Bu içten ve flörtöz hikâye tek kelimeyle mükemmel! Uyarı: Benim gibi sabahlamaya hazır olun. Egomanyak’ı elinizden bırakamayacaksınız. Şüphesiz 2017’nin en sevdiğim kitabı.”
-Kindle Crack-


Sibel
Daha fazla Vi Keeland kitabı lütfennnn…

Gül
Drew ,Drew, Drew …..



Sibel
Yazarın, okuduğum iki kitabından yola çıkarak diyebilirim ki belli bir şablonu var.Salak olmayan, komik,edepsiz,güçlü erkek ve kadın karakterler,bir kadının bir erkeğin ağzından anlatılan hikaye, arada erkeğin geçmişinde yaşadığı olaya geri dönüşler… Ama kurgu güzel yazarın anlatımı da akıcı olunca okuması elbette zevkli oluyor bu şablonu. Eğlenceli diyaloglarda işin artısı. O yüzden aynı şablonla yazmış olsa da yazarın diğer kitaplarını çıkar çıkmaz alıp okumayı heyecanla bekliyorum doğrusu =)




Gül
Kitabın kapağındaki oğlan gibi Drew'un da dudaklarının kalın olması onu bir sıfır önce başlatmıştı kitaba.Sanırım 200 lerde “ Drew batırmak için ne yaparsa yapsın yine de onu seviyorum “ diye bağırmış olabilirim.İlk kitaptaki adamdan daha sevdim Drew’u doğruyu söylemek gerekirse.Şablon mu kesinlikle ama güzel yazılmış şablon.Hatta kitaplarda kırılma noktasının adamlardan gelmesi bile  şablon .Koy totosuna rahvan gitsin kimin umrumda.Bayıldım kitaba,gece 1 de yüzümde tebessümle kitabı kapatıyorsam o olmuş demektir benim için.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder